Al is het wel zo, dan sta je behoorlijk lang in de sportschool als je bijv. 3 compound oefeningen 5x24 reps doet![]()
3x24 kan ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al is het wel zo, dan sta je behoorlijk lang in de sportschool als je bijv. 3 compound oefeningen 5x24 reps doet![]()

onjuist, de meest progressie haal je gewoon uit 3x per week fullbody programma met grote compoundoefeningen een beetje assistance werk erbij. gewoon op 75-85%1rm en maximaal 25 herhalingen 3x8 of 5x5. Dat al die bodybuilders enorm groeien op lightweights en splitroutine is niet gek, met die liters juice.
onjuist, de meest progressie haal je gewoon uit 3x per week fullbody programma met grote compoundoefeningen een beetje assistance werk erbij. gewoon op 75-85%1rm en maximaal 25 herhalingen 3x8 of 5x5. Dat al die bodybuilders enorm groeien op lightweights en splitroutine is niet gek, met die liters juice.

Als ik op 80% van mijn 1RM train, maak ik toch behoorlijk veel reps![]()

Kun je dan gewoon niet net zo goed wel de reps gaan tellen, maar 1x in de maand je 1RM testen om toch te weten of je iig tussen de 80-95% rept?Als het goed is niet meer dan 8-10 .. anders ligt je 1RM hoger dan je zelf denkt![]()
Wat bedoel je hiermee dan?German Volume Training werkt toch ook goed voor veel mensen? Ik denk dat wat variatie in trainingsmethoden altijd wel slim is.
German Volume Training? Van die bizarre sets/reps aantallen als 10x10. Er zijn mensen die erbij zweren. Zijn er niet ook pro's die regelmatig supersets doen? Dat is eigenlijk ook een vorm van meer reps / lager gewicht.
http://forum.body-fitness.nl/soort-spierbelasting-afhankelijk-van-reps-m238697.aspxKun je dan gewoon niet net zo goed wel de reps gaan tellen, maar 1x in de maand je 1RM testen om toch te weten of je iig tussen de 80-95% rept?
Dat je met minder gewicht evengoed resultaten kan boeken?Ik weet wat GVT in houd. Maar wat had het met het onderzoek te maken?
Als het goed is niet meer dan 8-10 .. anders ligt je 1RM hoger dan je zelf denkt![]()
Bij het onderzoek werd een gewicht gebruikt dat 30% van de 1RM was.Dat je met minder gewicht evengoed resultaten kan boeken?
Als het goed is niet meer dan 8-10 .. anders ligt je 1RM hoger dan je zelf denkt![]()
German Volume Training werkt toch ook goed voor veel mensen? Ik denk dat wat variatie in trainingsmethoden altijd wel slim is.
Voor wie er in geintresserd is, het onderzoek waarop het artikel is gebasseerd
Low-Load High Volume Resistance Exercise Stimulates Muscle Protein Synthesis More Than High-Load Low Volume Resistance Exercise in Young Men
http://www.plosone.org/article/info:doi/10.1371/journal.pone.0012033