AndroidHealthClinic

lichte pijn in linker schouder bij het uitvoeren van oefeningen

Ach, je hebt ook wel veel problemen hè? Vraag gewoon eens aan een trainer in je sportschool of je de oefening goed uitvoert.

• Topic Starter Topic Starter
Haha lag me hier helemaal kapot om de reacties..

Vooral om die ene supersized blijf haten gozer ik vind het echt geniaal... -_-

@ mat
Heb ik ook gedaan, ik heb wat patie16 adviseerde oriënterend gelezen...

maar het was niet echt meer nodig ik heb er nu niet echt last meer van, tenminste dat is mijn hypothese..

vandaag na het trainen zal ik mijn conclusie maken of ik nog pijn heb...

Na wat gelezen te hebben denk ik dat ik een rotator cuff of impingement blessure heb opglopen dankzij een slechte vorm bij het doen van behind-the-back shrug...

wat kan ik hieraan doen en hoelang zal het gaan duren?

Btw
Het kan ook dit zijn omdat ik soms mijn bicep overtrain;
Inflammation of nearby tendons, such as those connected to the bicep muscles of your arms, from overuse or injury.

Laatst bewerkt:
Na wat gelezen te hebben denk ik dat ik een rotator cuff of impingement blessure heb opglopen dankzij een slechte vorm bij het doen van behind-the-back shrug...

wat kan ik hieraan doen en hoelang zal het gaan duren?

Btw
Het kan ook dit zijn omdat ik soms mijn bicep overtrain;
Inflammation of nearby tendons, such as those connected to the bicep muscles of your arms, from overuse or injury.

Als je een blessure hebt, ga je beter even naar de dokter of de fysio.

Nee ik wil nog niet naar de fysio gaan pas als het nog langer pijn zal doen...

en als ik naar de fysio ga zal ik tot mijn 16 of zelfs 18 niet meer mogen trainen, want dan zullen mijn ouders denken dat ik me alleen maar bezeer en dat het slecht is... (ze denken dat het al slecht voor me is)

Pijn aan je gewrichten is altijd fout

Conclusie: Je doet de oefening fout of je hebt al verdoete gewrichten.

@zyx
haha de eerste

maar het is een lichte pijn, en de blessure wordt ook wel een tennis blessure genoemd, het doet vooral pijn als ik het zijwaarts optil met gewicht,

ik moet het gewoon laten rusten en niet te veel druk op zetten

@zyx
haha de eerste

maar het is een lichte pijn, en de blessure wordt ook wel een tennis blessure genoemd, het doet vooral pijn als ik het zijwaarts optil met gewicht,

ik moet het gewoon laten rusten en niet te veel druk op zetten

Tennis blessure is constant, als je het alleen hebt tijdens gewichtsheffen dan voer je de oefening niet goed uit.

Nee ik voel het zelfs pijn doen bij 4 kg ( maar dat was nog vorige woensdag ik ga maandag weer kijken hoe ik ervoor sta) maar in het begin deed ik gewoon tien kilo per arm....

ik wacht tot mijn volgende training en kijk dan wat er met me spieren gaande is..

Terug
Naar boven