MuscleMeat

Liefste dagboek.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gelukkig niet terug hoeven fietsen, mijn ma kwam me ophalen want ze moest toch nog tafels terugbrengen:D

Whaha luie hond. Dan zeg je toch: "Nee pap, ik ben sportief, ik ga mooi met die fiets terug:D"
 
liefste dagboek,

dit is mijn 2e dag rust.. dit zuigt :orly: :yarly:

kan niet tot maandag wachten, dan knallen met mijn geile vriendinnetje, genaamd NOX Pump.. dan ga ik mijn adertjes maximaal oppompen :D
 
Whaha luie hond. Dan zeg je toch: "Nee pap, ik ben sportief, ik ga mooi met die fiets terug:D"

MA!:D Ik ben niet sportief ik doe fitness, dat zegt toch al genoeg.:o
 
liefste dagboek,

dit is mijn 2e dag rust.. dit zuigt :orly: :yarly:

kan niet tot maandag wachten, dan knallen met mijn geile vriendinnetje, genaamd NOX Pump.. dan ga ik mijn adertjes maximaal oppompen :D

jij gaat je down voelen :D
 
Lief dagboek,

Nu bijkomend van een weekendje Egmond aan Zee..

Edit/ het was gewoon erg leuk.


lief dagboek, vandaag na een vermoeiende dag ga ik lekker slapen om vanaf morgen weer in de sleur terrecht te komen :D
 
Laatst bewerkt:
lief dagboek,

Kriebels, dat is het enige woord wat in me rondspookt.. kriebels om op mezelf te zijn, helemaal alleenstaand zonder gedoe, je eigen plekje, je eigen keukentje, eetkamer, eethoek, eigen 2persoonsbed..

Kriebels over mijn werk, dat het lekker loopt en dat er vooruitzicht in de zaak zit, die kriebels die doorgaan tot mijn vriendengroep dat ik het heerlijk vind nu een vast kliekje te hebben waar ik me lekker bij voel en kriebels over me zelf dat gewoon alles lekker ga en ik gewoon blij met alles ben.

Nee het is geen verliefdheid, nergens komt een jongen in voor en I'm luvvin it.

Al die kriebels, omdat ik nu me vrij voel, wat zal het zijn, volwassen? dat geloof ik niet. Maar gewoon die tevredenheid die ik voel in vergelijking tot mijn 16e toen ik onzeker over alles was. De dingen die ik nu wil, die doe ik nu gewoon.

Echt waar . . kriebels.. beter gezegd, geluk? Ik voel me zielsgelukkig, als ik mijn prachtige familie bekijk die lekker op elkaar kan snauwen en mijn mooie baantje met goed toekomstperspectief en mijn eigen keuzes waarmee ik tot nu toe lekker alles heb kunnen aanschaffen. En nu die eind 'kriebel'. Ik zie overal koopakten langskomen en hypotheken van cliënten.. en dan denk ik.. dat kan ook van mij zijn. het lijkt me prachtig om een huisje van zo'n 200.000 te hebben :D heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, omgeving rondom Utrecht - Nijmegen. Prachtig lijkt me het.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk dat gevoel van zelfstandigheid. zo :D

en nee heb niets gesnoven, geslikt of gespoten.
 
Laatst bewerkt:
liefste dagboek,
mijn moeder kraamt volledig onzin uit en blijft zelfs tegen haarzelf praten nadat ik al laaaang weg ben.. Ze beeld haar in dat ik nog steeds in de kamer sta en het gezoem van haar irriterende stem blijft op die manier aanwezig in het huis. Ze zal alles doen om mij het leven zuur te maken en mij al dan niet via de rechtbank het huis uit te krijgen (wat haar overigens zou lukken want volgens de wet moet ze mij maar 2 kansen geven om verder te studeren :( ) niet dat ze die gegeven heeft maar ik ben zo dom geweest om ze toen haar ding te laten doen en haar te laten weglopen met MIJN studiegeld :( .. en de verkeerde richting te kiezen :D
Ze ziet het als een uitdaging want als moeder moet je natuurlijk zoveel mogelijk tegen je kinderen strijden. En ze hoopt dat mijn kinderen later ook zo worden als ik.. als ik vraag hoe dat is dan begint ze steevast over iets anders maar ik vermoed intelligent, sportief, lief, solidair, openminded en een goede smaak qua meisjes (die ik niet kan krijgen) :rolleyes:
Ik ben naar de vakbond en rva geweest en heb dan maar het kindergeld laten berekenen. Ze zou zo een 300 euro krijgen volgens de nieuwe tarieven die vanaf oktober geldig zijn en nog belastingsvoordeel ook maar dat zou ze pas in 2010 merken. Dat lijkt me genoeg om mij eten te kopen en mijn ongelooflijk lage verbruik van elektriciteit te kunnen betalen.
Uiteraard ontkent ze dit en is die 300 euro verzonnen door mijzelf. Soms lijkt ze wel een beetje een extremistische moslim want die proberen ook hun kinderen dom te houden door hen dingen voor te liegen. Alles wat ik zeg is niet waar, gestoord en ze is er dan ook van overtuigd dat ik met een psychiater moet praten. Ik probeer zo weinig mogelijk te zeggen tegen haar maar ze zoekt gewoon de aandacht. Ze schreeuwt om aandacht en ook tegen mijn zus en broertje blijft ze maar bezig. Elke zin die ze zegt moet ze zoveel mogelijk per minuut zeggen in andere woorden. Het lijkt wel of ze voortdurend haar record probeert te verbeteren. Wat ze niet doorgeeft is dat ze een pain in the ass wordt voor iedereen in het huis. Oops foutje.. die "wordt" is eigenlijk al zo..
ze geeft overal commentaar over en ik dacht, laat ik eens zeggen dat het nog zo geen slecht idee is om haar in te schrijven in een fitnessclub omdat ik merk dat ze altijd zo gestresseerd is en nooit een positieve kijk heeft op iets, ze zegt ook nooit iets goed. Ik heb het natuurlijk zo niet gezegd maar gezegd dat het ontressend is en dat ze wel wat tijd voor haarzelf kan gebruiken. Ze zei dat ze dat vroeger al eens gedaan had en toen ik vroeg of ze toen niet gelukkiger was zei ze dat ze toen geen lastige kinderen had. Ze dacht meteen dat ik er iets mee bedoelde en begon al direct weer commentaar te geven.. slechte timing vermoed ik.. alhoewel het nooit een goede timing geweest zou zijn. De lastig was zo misplaatst als het maar kon want als ze er een dagje niet is dan hebben we het thuis altijd goed en is het zelfs lekker chill :D
Ze is zo vastgeroest in haar eigen "ik" dat ze pas zal zien als ze met pensioen is dat er ook "anderen" zijn in de wereld. Ik vind het echt jammer dat ze geen bredere kijk op het leven wil nemen.
Wat is er nu mis mee je zoon nog eens 3 jaar in het huis te laten wonen. Hij kost je nix, helpt mee in het huishouden en doet soms eens dingen met zijn broertjes waardoor die zich ook eens even niet vervelen en most of all.. hij gaat eindelijk gelukkig zijn als hij zijn diploma heeft .. en is dat niet waar iedere moeder wil als ze in pensioen is? Wakker worden en weten dat je kinderen gelukkig zijn, weten dat je geslaagd bent in je leven .. alhoewel het ook kan zijn dat ze mss weet dat het nu te laat is maar is het niet beter te laat dan nooit? je hoeft nix te geven mama!!!
Ik vraag me af of ze wel ooit eens iemand gelukkig heeft kunnen maken en vooral hoe ze collega's en familie langs haar kant krijgt.. is iedereen dan echt zo kortzichtig om een oudere persoon blindelings te geloven? OCMW is een oplossing maar dan moet ik alles wat ze mij als leefloon geven later terugbetalingen als ik ooit werkloosheidsuitkering krijg of pensioengeld etc.. want dat wordt daarvan afgetrokken en dat wil ik niet. 3 jaar leefloon van mijn pensioen :o en dat met mijn hoge levensverwachting nee laat maar.. moest ik weten dat ik maar 70 zou worden zou ik het niet erg vinden.
Waarom neemt ze gewoon geen genoegen met die 300 euro/maand? ik mag wel al mooi meer dan 1000 euro ophoesten voor mijn eerste jaar + binnenkort fitnessabonnement vernieuwen + nieuwe kleren nodig voor de winter + als ik eens wegga + tandenborstels en alle levensnoodzakelijke dingen die ik nodig heb.. mijn plannen om een nieuwe computer te kopen vallen dan ook volledig in het water. Ik ga dan maar een ipod nano kopen als de 4de generatie uitkomt :D
Ik zou het niet mogen doen maar na vele jaren nooit cadeau's gekregen te hebben vind ik dat ik eindelijk mijn eerste mp3 speler verdien. En als ze dan toch doorzet en geen eten koopt en de elektriciteit uitlegt en alles doet zodat ik niet zou kunnen leven en leren voor school dan ga ik maar
je kan niet eeuwig blijven vechten tegen het leven
ik heb bepaalde standaardvoorwaarden om te leven.. arm zijn gaat
maar op straat ga ik niet gaan leven :p
ik hoop op het beste en zie wel weer als het zo ver is.
Ik ga vanaf nu weer 3 keer per week gaan trainen en ga volgende week misschien zelfs 4 keer gaan om mijn benen eens een keertje weer gans aan te pakken :D
niet dat dit nodig is maar waarom ook niet? ik wil nog eens weten wat het is om amper nog de trap te kunnen opgaan van de spierpijn :D
misschien vrijdag nog een zonnebankje ook en saunatje mmmmmmmm
als ik me trouwens bij family fitness ga inschrijven dan is de sauna daar 90 graden :o
pure zelfmoord dus dan ga ik er niet meer van kunnen genieten.
70 graden is mijn ontspanningsthemperatuur
bij 80 graden ga ik amper nog 7 minuten met uiterste inspanning en 90 graden wordt wrs een minuutje en dan zweet je nog niet eens maar sta je gewoon in brand.
Ik vraag me af of ze de temperatuur niet omgekeerd heeft afgelezen en dat het niet gewoon 60 graden was want water begint toch aan 100 graden te koken en 90 graden is echt... close!!!
anyway ik ga nog wat afleverngen van my wife and kids downloaden
Dat wordt morgen weer wat lachen :D
toedeloe dagboek x
 
Laten we afspreken dat we "clifs" doen (paar samenvattende zinnen onder elk lang verhaal).

want ik heb geen zin om die shit hierboven helemaal te lezen.
 
Laten we afspreken dat we "clifs" doen (paar samenvattende zinnen onder elk lang verhaal).

want ik heb geen zin om die shit hierboven helemaal te lezen.

Weekendje weg: leuk, zon, zee strand, skinnydippin'
Vandaag: gewoon blije bui.
 
Laten we afspreken dat we "clifs" doen (paar samenvattende zinnen onder elk lang verhaal).

want ik heb geen zin om die shit hierboven helemaal te lezen.

life sux
but i like it more when it doesn't suck :D
and if it sucks too much
it gotto go away
en volgende week ga ik mijn benen kapot trainen :D
 
lief dagboek,

Kriebels, dat is het enige woord wat in me rondspookt.. kriebels om op mezelf te zijn, helemaal alleenstaand zonder gedoe, je eigen plekje, je eigen keukentje, eetkamer, eethoek, eigen 2persoonsbed..

:o
ik heb zo een slecht bed :(
lucky bastard!!! :p
 
ik zeg juist dat ik dit wil:P heb nog een 1persoons haha maar nog wel groot genoeg voor mij :( haha alhoewel stiekumpjes dat bed wel steeds kleiner wordt! (althans hou ik me voor.. dnk niet dat dat sporte zo hard gaat lol).
 
:roflol:
kom je zo snel aan?
oops verkeerd gelezen :o
staat ook wel op mijn verlanglijstje voor later!!
ik denk dat een goed bed een van de eerste dingen is die ik koop als ik alleen zou gaan wonen. Zelfs een boxspring of hoe dat ook noemt. Je slaapt 1/3de van je leven dus voor een bed heb ik best wel wat over!!! Als ik eindelijk nog eens goed geslapen heb (wat zelden voorkomt) voel ik me echt toppie!!! ik vraag me af hoe dat zou zijn moest ik dit alle dagen hebben :o
 
liefste dagboek
het begon mooi, een vreugdige vakantieliefdevolle maandag
lekker lang uitslapen, opstaan, laptop opstarten, leuk muziekje opzetten en nog 2 weken proberen te ontspannen.
Niemand thuis overdag waardoor ik me aan niemand hoef te irriteren, lekker gaan trainen en maar liefst 15 minuten in de sauna gezeten :o:o:o
op 70 graden weliswaar maar toch wel sjiek
de zon begon zelfs even te schijnen toen ik terug naar huis ging maar dan begon de miserie. Mijn k*tmoeder die weer over het school moest beginnen, al een brief naar de vrederechter gestuurd heeft omdat ze mij buiten wil omdat ik wil verder studeren en haar afvroeg waarom ik WEER niet de afwas had gedaan terwijl ik hem gisteravond nog maar had gedaan en niet eens thuis was... om dat nog wat erger te maken weigerde ze mijn diplomas terug te geven tenzij ik haar contant 250 euro gaf voor de huur die ik deze maand aan haar moest. Ik weigerde eerst maar besloot dan maar om het toch te doen omdat ik echt mijn diplomas nodig heb omdat dit de laatste week is dat ik mij nog kan inschrijven op school. Dus toen ging ik naar mijn minikluisje, opende het en merkte dat mijn 200 euro verdwenen was :o:o:o:o
200 EURO!!!! Mijn kluisje was op slot en de enige die mijn reservesleutel heeft is mijn moeder. Mijn moeder stak het zoals gewoonlijk op mijn broer die in het verleden ook al ettelijke honderden euro's gestolen had en toen ik het kluisje onderzocht was het idd geforceerd maar onmogelijk dat het daardoor open is gegaan
laat staan weer op slot... Wil mijn moeder snel nog wat geld van me stelen?
Of is het echt mijn broer geweest die sinds eergisteren constant aan de telefoon zit terwijl hij blut was en ook 25 euro had opgedaan op de kermis ..? Dan is de vraag hoe hij aan een sleutel komt van mijn minikluisje...
Ik ben hopeloos, ik ga zo zwaar financieel kapot terwijl het school nog niet eens begonnen is. Ik wordt woedend vanbinnen, vol onbegrip en heb zin om iemand te vermoorden. Het is gewoon ondraaglijk, ik begin gewoon te koken vanbinnen en voel me warm worden al zou het omgekeerde mij meer voldoening geven. Ik haat je dagboek! Ik haat iedereen, inclusive me. Waarom draait het allemaal rond geld geld geld, al die schooiers, al die gierigaards in mijn familie. Ik hoop dat dat zwart gat er op 10 september komt en dat we allemaal opgeslokt worden. Dan kan ik mijn moeder uitlachen en vragen wat ze nu gaat doen met al haar gespaard geld. Al zou dat weer egoistisch zijn ten opzichte van de andere wereldbevolking...
Ik snap niet hoe zwervers en daklozen met zichzelf kunnen leven. Als er geen vooruitzichten zijn, geen doelen, geen toekomst en je moet leven om te overleven..
wat heb je dan aan het leven? waar haal je je voldoening dan uit? Of leven ze misschien zo hard in het verleden dat ze te dom zijn om naar hun eigen toekomst te kijken en te zien dat die nix meer te bieden heeft? I pitty them..
 
Ik kreeg laatst een stijve in de sauna terwijl iemand een keer tegen me zei dat 't te warm daarvoor was. Daarnaast heb ik van 't weekend een ongelofelijk orgasme gehad dat na een half uur nog steeds niet echt was weggegaan. De volgende ochtend was 't gevoel pas weg.

Morgen voor 't eerst in m'n leven een boek kopen in een boekenwinkel.
 
Ik kreeg laatst een stijve in de sauna terwijl iemand een keer tegen me zei dat 't te warm daarvoor was.

in een gemengde sauna, wanneer een vrouw zoiets tegen me zou zeggen, is dat toch normaal?

anders zou ik me maar eens ernstig zorgen gaan maken............
:D
 
in een gemengde sauna, wanneer een vrouw zoiets tegen me zou zeggen, is dat toch normaal?

anders zou ik me maar eens ernstig zorgen gaan maken............
:D
Haha, 't was trouwens 'de' gaygym van Amsterdam maar wat heb ik te vrezen van homocoïtusuelen? Ik heb zo'n beetje 24/7 een stijve, ik zou me eerder daarom zorgen maken en ik was met m'n vriendin so that makes up for it. ;)
 
Haha, 't was trouwens 'de' gaygym van Amsterdam maar wat heb ik te vrezen van homocoïtusuelen? Ik heb zo'n beetje 24/7 een stijve, ik zou me eerder daarom zorgen maken en ik was met m'n vriendin so that makes up for it. ;)

ALLEEN met je vriendin in de sauna??
:D



...........ik zou het dan wel weten...........
;)
 
Back
Naar boven