- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee Adolf
Ze vond mij lekker en had mijn msn gevraagd via een andere meid.
Dit is mijn kameel
Ik reageer meestal niet op pm, tijdje ook volledig uitgezet.Denk dat ik te inactief ben voor dit.
Maar als je hem wat wil vragen kan je hem PB sturen toch?
Homo
Ben wel echt een stijve hark. Vooral de dag nadat ik benen heb getraind heb ik moeite met sokken aantrekken.Lieve camelus: kun jij nog je veters strikken met zulke benen?
Lieve Camelus, als jij een snoepje was, wat voor snoepje zou je dan zijn?
Indien ik wil dat jullie iets niet te horen of te zien krijgen, waarom zou ik dat nu dan wel vertellen? Dumbass.Heb jij ook een guilty pleasure die wij nooit te zien/horen krijgen? En wat is dat?
Beetje respect voor LM hè snotaap.Lieve Kameel, zoals je kan zien is LM op zoek naar jouw toverfluit, zou je die geven of heb je keuze genoeg of liever nog even in een sok?
Ik sla geen vrouwen maar voor jou wil ik wel een uitzondering makenSla jij je vrouw met een slipper of kies je toch liever de platte hand?
Heb jij vrouwen van het forum gewiept
Groeten kaasisgroen
Ge zijt meer een choco lolli hoor😌Omdat het vrijdag is.
Nee Adolf
Dit is mijn kameel
![]()
Ik reageer meestal niet op pm, tijdje ook volledig uitgezet.
Homo
Ben wel echt een stijve hark. Vooral de dag nadat ik benen heb getraind heb ik moeite met sokken aantrekken.
![]()
Indien ik wil dat jullie iets niet te horen of te zien krijgen, waarom zou ik dat nu dan wel vertellen? Dumbass.
Beetje respect voor LM hè snotaap.
Ik sla geen vrouwen maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken
Pinda de legend. Nee bro, nada. The crown is still yours.
Ewaaa zomaar negeer jij mijn vraag. Ik dacht dat dit NSFW was. Als ik een saaie poep topic wil lezen, dan check ik wel iemand zijn zelfingenomen homo logOmdat het vrijdag is.
Nee Adolf
Dit is mijn kameel
![]()
Ik reageer meestal niet op pm, tijdje ook volledig uitgezet.
Homo
Ben wel echt een stijve hark. Vooral de dag nadat ik benen heb getraind heb ik moeite met sokken aantrekken.
![]()
Indien ik wil dat jullie iets niet te horen of te zien krijgen, waarom zou ik dat nu dan wel vertellen? Dumbass.
Beetje respect voor LM hè snotaap.
Ik sla geen vrouwen maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken
Pinda de legend. Nee bro, nada. The crown is still yours.
Logt @MrDroeftoeter ?Ewaaa zomaar negeer jij mijn vraag. Ik dacht dat dit NSFW was. Als ik een saaie poep topic wil lezen, dan check ik wel iemand zijn zelfingenomen homo log
Die heeft niks om zelfingenomen over te doen. Daarbij is hij veel te druk om aandacht te vragen van vrouwen die niet eens weten dat hij bestaat.
Die heeft niks om zelfingenomen over te doen. Daarbij is hij veel te druk om aandacht te vragen van vrouwen die niet eens weten dat hij bestaat.

EYYYY DIE HAD IK NET KLAAR STAAN
Ewaaa zomaar negeer jij mijn vraag. Ik dacht dat dit NSFW was. Als ik een saaie poep topic wil lezen, dan check ik wel iemand zijn zelfingenomen homo log
Had het verkeerd begrepen. Meen dat er camelus 0 punten vs lm 10 punten stond, maar je wilt dus dat ik haar ga keuren.
Iemand een pic van LM, smoeltje incl. lijfje ??

Mishandeling
@Camelus Waarvoor heb je in de gevangenis gezeten? En hoelang?
Poging tot doodslag, mishandeling en beroving. En dan maar anderhalf jaar?Maar anderhalf jaar samen ofzo. Zat ook een aantal maanden huisarrest bij waarbij ik in de laatst twee weken 's nachts op mijn scooby de achtervolging niet gewonnen had en een maandje Vught kreeg.