ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mishandeling
Diefstallen
Kraken
Poging tot doodslag op agent
Beroving met geweld
Overtreden van voorwaardelijke straf
Uhmm...denk dat dit het wel zo'n beetje was.

Poging tot doodslag, mishandeling en beroving. En dan maar anderhalf jaar?
Was je minderjarig en niet toerekeningsvatbaar verklaart? ? Of geluk met een goede advocaat?
Het was zeker allemaal begonnen met een beetje hasj dealen hier en daar ?Mishandeling
Diefstallen
Kraken
Beroving met geweld
Doe niet zo schijnheilig man gvd hit die likeOke, bedankt voor je antwoord. Ik wilde een like doen ofzo, maar dat lijkt me niet echt gepast![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je kijk naar politie/justitie is door hetgeen wat je hebt gedaan/meegemaakt?
Het was zeker allemaal begonnen met een beetje hasj dealen hier en daar ?
Dan is een fout uitstapje zo gemaakt. Jongens waar ik vroeger mee omging ook. Eentje zit al vanaf 2011/12 vast en 2 Andere zaten 4 en 6 jaar vast. Snel geld willen hebben maar niet willen werken. Ik ben blij dat ik voor werken heb gekozen.Nee het begon allemaal met nachtenlang op straat hangen met de matties.
Valt nu wel op zn plek dat je ouders je uit huis getyft hebbenMishandeling
Diefstallen
Kraken
Beroving met geweld

Ben je goed weggekomen. Overvallen kreeg je destijds al minimaal één jaar voor als je minderjarig was zonder strafblad. En dan heb ik nog niet eens over eventuele mishandeling tijdens die overval.
Nou ben ik helemaal benieuwd. Dit willen we niet missen.
Herkenbare verhalen , gelukkig is het bij mij nooit zo ver gekomen. Optijd sommige dingen weten bij te sturen.Nee het begon allemaal met nachtenlang op straat hangen met de matties.
Ik ben gewoon een soort nerdy plane Jane. Haal het lang niet vergeleken met de hotness van alle andere forumbabes.
Laat mij maar lekker in mn autistische bubbel zitten![]()