Fitness Seller

Shocking News Lieve Camelus

Ergste was mijn laatste veroordeling: glen mills.
Maar hier ben ik onderuit gekomen door in hoger beroep te gaan, intussen 18jaar geworden en zij nemen geen volwassenen aan. Kreeg ik een taakstraf, daar kreeg ik een rode kaart. Door het wisselen van reclasseringsambtenaar (denk ik) is dit feitje ergens zoek geraakt. Dus eigenlijk moet ik nog wat uurtjes uitzitten. Maar dat zal inmiddels wel verjaard zijn.

Mishandeling
Diefstallen
Kraken
Poging tot doodslag op agent
Beroving met geweld
Overtreden van voorwaardelijke straf
Uhmm...denk dat dit het wel zo'n beetje was.

Oke, bedankt voor je antwoord. Ik wilde een like doen ofzo, maar dat lijkt me niet echt gepast :roflol:

Mishandeling
Diefstallen
Kraken
Poging tot doodslag op agent
Beroving met geweld
Overtreden van voorwaardelijke straf
Uhmm...denk dat dit het wel zo'n beetje was.
Het was zeker allemaal begonnen met een beetje hasj dealen hier en daar ?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je kijk naar politie/justitie is door hetgeen wat je hebt gedaan/meegemaakt?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je kijk naar politie/justitie is door hetgeen wat je hebt gedaan/meegemaakt?

Er zitten echt vieze fl**kers bij maat. Het lef om een 15jarige ongewapende jochie neer te knuppelen alleen omdat hij het parketbusje volgepist had en weigerde de vloer te dweilen. Er lopen genoeg agenten/bewaarders rond die hun status niet verdienen. Niets mis met een agent die goed zijn werk doet.

Wat moest je met een AK in huis?

Nee het begon allemaal met nachtenlang op straat hangen met de matties.
Dan is een fout uitstapje zo gemaakt. Jongens waar ik vroeger mee omging ook. Eentje zit al vanaf 2011/12 vast en 2 Andere zaten 4 en 6 jaar vast. Snel geld willen hebben maar niet willen werken. Ik ben blij dat ik voor werken heb gekozen.

Ben je goed weggekomen. Overvallen kreeg je destijds al minimaal één jaar voor als je minderjarig was zonder strafblad. En dan heb ik nog niet eens over eventuele mishandeling tijdens die overval.

Maar goed om te weten dat je iig het rechte pad hebt gekozen en alsnog dit heb weten op te bouwen.👌

@LM heeft echt een geil snoetje (pijp bekkie) heb haar met de meet gezien @Camelus

Nee het begon allemaal met nachtenlang op straat hangen met de matties.
Herkenbare verhalen , gelukkig is het bij mij nooit zo ver gekomen. Optijd sommige dingen weten bij te sturen.

Wel respect dat je ook uiteindelijk zoveel dedication hebt kunnen vinden in deze sport. Aangezien op straathangen, blowen en die dingen tot stand laten komen je in een totaal andere mindset brengen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben gewoon een soort nerdy plane Jane. Haal het lang niet vergeleken met de hotness van alle andere forumbabes.
Laat mij maar lekker in mn autistische bubbel zitten :)

Ik ben gewoon een soort nerdy plane Jane. Haal het lang niet vergeleken met de hotness van alle andere forumbabes.
Laat mij maar lekker in mn autistische bubbel zitten :)

Denk dat iedereen hier op t forum wel wat autistisch heeft.

Terug
Naar boven