- Waardering
- 1.477
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 5%
Geil ook wel benieuwd nu
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geil ook wel benieuwd nu
'' en het grappigste was nog ik wist niet eens dat zij het was

Wel even opengescheurt neem ik aan na de meet?😂weetje wat pas geil was, ze kwam naar me toe ''ooh jij bent dus col_inc praat nu dan ook zo stoer over open scheuren![]()
'' en het grappigste was nog ik wist niet eens dat zij het was
![]()
Tazzz krijgen ze keer aandacht en dan is het nog niet goed.Ik ben gewoon een soort nerdy plane Jane. Haal het lang niet vergeleken met de hotness van alle andere forumbabes.
Laat mij maar lekker in mn autistische bubbel zitten![]()
Valt nu wel op zn plek dat je ouders je uit huis getyft hebben![]()
Ja diefstal met geweld weegt zwaar..Had het geluk dat het de eerste vergrijp was waarvoor ze mij hadden gepakt. Maatje kreeg een aantal jaar voor ov met pij. Is nooit meer goed gekomen met hem. Ook een leuk verhaal,.we stonden op het perron en hij was in zijn trui met een pistool aan het spelen..Schoot hij zijn eigen balzak aan flardenBen je goed weggekomen. Overvallen kreeg je destijds al minimaal één jaar voor als je minderjarig was zonder strafblad. En dan heb ik nog niet eens over eventuele mishandeling tijdens die overval.
Maar goed om te weten dat je iig het rechte pad hebt gekozen en alsnog dit heb weten op te bouwen.👌

Ja diefstallen met geweld weegt zwaar..Had het geluk dat het de eerste vergrijp was waarvoor ze mij hadden gepakt. Maatje kreeg een aantal jaar voor ov met pij. Is nooit meer goed gekomen met hem. Ook een leuk verhaal,.we stonden op het perron en hij was in zijn trui met een pistool aan het spelen..Schoot hij zijn eigen balzak aan flarden![]()

Knap hoor dat je het toch recht hebt weten te trekken.
Veel jongens vallen in herhaling en dan komt het nooit meer goed.
Petje af vriend.
Enigste valkuil is mijn agressie. Maar heb al jaren niet meer geknokt.Ik zal je wat vertellen, als je een overval (en met geweld) pleegt dan is er om te beginnen al iets heel erg mis met je dat nooit meer goed gaat komen he
Typt hij zittend vanachter zijn computer, op de zolderkamer van z'n ouders, met nederlandse gangsterrap op de achtergrond.Ik zal je wat vertellen, als je een overval (en met geweld) pleegt dan is er om te beginnen al iets heel erg mis met je dat nooit meer goed gaat komen he
Ik zal je wat vertellen, als je een overval (en met geweld) pleegt dan is er om te beginnen al iets heel erg mis met je dat nooit meer goed gaat komen he
Eens, als iedereen afgerekend moet worden op zijn jeugdzondes staan er nog maar weinig recht.Je moest eens weten hoeveel jochies dat doen onder groepsdruk. Puur stoer willen doen tegenover hun matties. Ze zijn niet allemaal slecht.
Beetje politiek correct.
Of het ooit goed gaat goedkomen met zon uitgemergelde simp zoals jij is ook maar nog de vraag.Ik zal je wat vertellen, als je een overval (en met geweld) pleegt dan is er om te beginnen al iets heel erg mis met je dat nooit meer goed gaat komen he
En omdat ze jong zijn en daardoor heel veel dingen nog niet bevatten(oorzaak-gevolg etc). Ik heb vroeger ook allemaal domme shit gedaan, maar naar mate je ouder wordt ga je wel realiseren dat dat uiteindelijk alleen maar ellende gaat opleveren. Op die leeftijd voel je je nog soort van onsterfelijk.Je moest eens weten hoeveel jochies dat doen onder groepsdruk. Puur stoer willen doen tegenover hun matties. Ze zijn niet allemaal slecht.
Inshallah.Of het ooit goed gaat goedkomen met zon uitmergelde simp zoals jij is ook maar nog de vraag.

Valt niet meer aan mij te zien, daarom spreek ik er ook open over. Ik ben inmiddels 32 en sinds mijn 17de nooit meer in aanraking geweest met justitie. Afgelopen zomer werd ik nog staande gehouden door een agent, ik reed zonder helm op een motor. Dat was die agent van poging tot doodslag. We hebben nog best een fijn gesprek gehad en zag ook in dat ik een ander persoon ben geworden. Hij heeft de wheelie dan ook maar laten zittenEnigste valkuil is mijn agressie. Maar heb al jaren niet meer geknokt.