Fitness Seller

Lightweight buddy!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

HarmH

Ripped Bodybuilder
Waardering
78
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Loggen, loggen, ga ik weer loggen? Naja, why not, **** it. Ff weg geweest, zag het nut van het loggen niet meer in. Ik dacht, ga pas weer loggen als ik PR's heb verbroken; en zover zijn we nu. Ik volg momenteel een 5-daags split schema van Frank Mcgrath, wat ik enigszins aangepast heb. Motivatie hierachter is dat splitschema's voor mij nou eenmaal het beste werken, en ik wil de nadruk op armen leggen in mijn nieuwe schema, omdat deze achter lopen. Ik pas om de zoveel tijd enkele variaties toe in het schema, puur for the **** of it.

Maandag: Borst

Bench Press: opwarmen 3x10x40
10x60
8x70
7x75 (laatste spot)
6x80 (laatste spot)
4x82,5
8x90 (Negatief, spotter haalt barbell direct van mijn borst af wanneer deze beneden is).

Incline dumbbell press
10x24
8x26
6x28

Dumbbell pullover (doe oefening in dit schema voor het eerst)
10x18
10x20
10x22

Incline dumbbell flyes (armen volledig gestrekt zonder knik, trage beweging)

10x12
10x12
8x14

Dinsdag rug + onderarmen (geen zin om al die zooi uit te schrijven, zal verder alleen nog Pr's aangeven sinds mijn vorige log)

Deadlift (kwam een gast naar me toe met wat kritiek op uitvoering, dat ik alles vanuit rug doe. Beter beweeg je je bovenlichaam naar achter wanneer je de barbell tot je knie hebt gelift, scheelt je zo 10 kg, werd mij verteld. Ff uitproberen binnenkort. Zit iig nog in topset op 130 kg)

Chin wide grip
topset 8xBW

One-arm dumbbell row
Pr op 6x40 kg nu :)

T-bar row
Topset op 65 k geloof ik

Wrist curls + reverse wrist curls

Woensdag: rust

Donderdag: benen

Squat, full: topset op 90k. Ga bij squat nooit laag in herhalingen, zit standaard in de 6-12 reprange, iets in een dorian yates film gezien waarin dat verteld werd, zeker bekend bij sommigen hier

leg extension
topset 10x65k

calf raises
wissel ik af, staand en zittend: zitten 12xfullstack (60 of 65k geloof ik) en staand 12x120 k

Leg press
topset 10x250k

Vrijdag Schouders

Sitting barbell press (overhead press? Whatever). Nieuw pr: 4x50 kg :) Uiteraard zonder rugsteun

Side raises

Rear raises

Upright row

Zaterdag Armen (biceps, triceps, onderarmen)

Triceps: PR op CGBP 8x65 k :)

Pushdown: PR op 8x55 k :)

French triceps press (skullcrusher maar dan achter hoofd): 8 x 35

Biceps: hammer curls, barbell curls en concentration curls.

wristcurls + reverse wrist curls

Voeding: zit er zeer strak in momenteel. ALcohol probeer ik helemaal links te laten liggen, nog wel een uitschietertje af en toe maar het is momenteel onder controle (fingers crossed). Daarvoor in de plaats wel blowavondjes, en dus bulkavondjes, niks mis mee :D Daar is mijn vooruitgang ook mede aan te danken, niet zuipen. Ik eet 7x/dag. Geen zin om die shit helemaal voor jullie uit te schrijven, maar kan wel het een en ander op een rijtje zetten.

Maaltijd 1: 70gr brinta + 500 ml melk + 40 gram whey ==> ong 650 cals
Maaltijd 2: 500 ml melk + 500 gr kwark + 2 eieren + 1 banaan ==> ong 875
Maaltijd 3: 4 boterhammen, pindakaas + vleeswaren en 500 ml melk => 750
Maaltijd 4: PreWO: banaan + whey ==> 250 kc's
Maaltijd 5: PostWO: banaan + XXL megagrow ==> 300 kc's
Maaltijd 6: Avondeten, standaard pasta met kip en groenten ==> min 750
Maaltijd 7: 500 gr kwark ==> 250 kc's

Totaal kom ik op 3825 kc's, maar ik pak altijd nog wat te snacken, dus zit op zo'n 4200 kc's per dag. Supplementen nu: Whey, XXL megagrow, visolie, bromelaine, multivit, ?????

Heb besloten te gaan loggen, om zelf wat tips and tricks van alle beesten hier op te doen, en zelf misschien de een of ander een handje te kunnen helpen.

Laatst bewerkt:
first!

schema ziet er wel goed uit bro.
Dat van die benen komt uit de dvd "a week in the dungeon", Yates vertelde daar dat benen beter reageren op high reps (15). Afwisselen werkt volgens mij het beste...

Je voeding ziet er goed uit, wel wat veel zuivel zo te zien. Gooi er af en toe ook wat vlees en (vette) vis doorheen he.

Succes beest, blowse :joint:

(en don't be lazy, uitschrijven die trainingen ;) )

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag: Schouders

MP (ter afwisseling van de seated press)
opwarmen, 2x10x20

8x40
7x42,5
6x45

Verder gegaan met seated dumbbell press. Ook tijden niet gedaan
10x20
8x22

Pomp zat er al flink in na de 2 oefeningen, waarschijnlijk omdat ik ze allebei al enige tijd niet gepakt had :)

Side raises
staand: 10x10
zittend: 10x7, 10x8 (strict)
cable: 10x7,5

Hier was de pomp al echt gruwelijk, tijdje rond gelopen, ff laten zakken :D

Rear raises
10x7
10x8
10x9

upright rows via kabel,
10x45
8x50
6x55

Dumbbell Shrugs
10x32
10x34
10x36

Barbell shrugs (in smith)
front: 2x10x100
back: 2x10x100

Afgelopen

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Ik weeg mezelf bdw niet meer. Wordt helemaal focking para van die weegschaal, demotiveert alleen. Merk momenteel dat de broekies en shirtjes weer strakker zitten, dus zal wel goed zitten.

Wegen demotiveert inderdaad, gewoon eens per maand doen, of eens per twee maanden. Als je een week goed gevreten hebt en de weegschaal laat niks zien dan denk je meteen; waar doe ik het eigenlijk voor....

Lekkere complete schoudertraining btw.

Ga je nu wel pica posten?:D

Ik voelde het gewoon dat je moest gaan loggen... telepathie?

Op naar de heavyweight buddy. ;)

Ik,als echte insider, wist het al langer ;)

Het begint al wat te worden.. Weeg meer dan Loo iig (hatelijk, sorry bro ;)), en sta goed droog. Maar je zal nog ff moeten wachten. We zitten hier op een bb site, moet ook bb-waardig materiaal gepost worden imo

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Ik voelde het gewoon dat je moest gaan loggen... telepathie?

Op naar de heavyweight buddy. ;)
We doen ons best

Onzin, work in progress is veel interessanter. Je bent namelijk nooit klaar.

je laatste pic is ongeveer van een jaar geleden dus dat is onzin bro :D

Ik ga wel ff een sessie plannen. Je doet me denken aan zo' n chickie van laatst rooke, die bleef ook mekkeren over foto' s van mijn lichaam :D

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

je laatste pic is ongeveer van een jaar geleden dus dat is onzin bro :D
toen had ik het idee dat DAT bb waardig materiaal is... Muhaha failure

Ik ga wel ff een sessie plannen. Je doet me denken aan zo' n chickie van laatst rooke, die bleef ook mekkeren over foto' s van mijn lichaam :D

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

toen had ik het idee dat DAT bb waardig materiaal is... Muhaha failure

prachtige ontwijk tacktiek :thumbs:

Ik beloof plechtig, bij deze, foto's, voor... Safetymarge.. half oktober.

geabonneerd man :) succes!

Pietje, kerel :) Lang niet gesproken. Alles goed? Straks armen dagje, dat wordt weer een helse pomp...

HarmHpie, gast! ik weet het jong.. druk, druk, druk. met mij gaat alles weer goed! en met jou dan? nog steeds beest?

armen jeeej! :D oppompen die handel, groeien zul je!!!!!!

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

qft?

quoted for truth.... je zult je aan je afspraken moeten houden nu :P :P :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven