HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Loggen, loggen, ga ik weer loggen? Naja, why not, **** it. Ff weg geweest, zag het nut van het loggen niet meer in. Ik dacht, ga pas weer loggen als ik PR's heb verbroken; en zover zijn we nu. Ik volg momenteel een 5-daags split schema van Frank Mcgrath, wat ik enigszins aangepast heb. Motivatie hierachter is dat splitschema's voor mij nou eenmaal het beste werken, en ik wil de nadruk op armen leggen in mijn nieuwe schema, omdat deze achter lopen. Ik pas om de zoveel tijd enkele variaties toe in het schema, puur for the **** of it.
Maandag: Borst
Bench Press: opwarmen 3x10x40
10x60
8x70
7x75 (laatste spot)
6x80 (laatste spot)
4x82,5
8x90 (Negatief, spotter haalt barbell direct van mijn borst af wanneer deze beneden is).
Incline dumbbell press
10x24
8x26
6x28
Dumbbell pullover (doe oefening in dit schema voor het eerst)
10x18
10x20
10x22
Incline dumbbell flyes (armen volledig gestrekt zonder knik, trage beweging)
10x12
10x12
8x14
Dinsdag rug + onderarmen (geen zin om al die zooi uit te schrijven, zal verder alleen nog Pr's aangeven sinds mijn vorige log)
Deadlift (kwam een gast naar me toe met wat kritiek op uitvoering, dat ik alles vanuit rug doe. Beter beweeg je je bovenlichaam naar achter wanneer je de barbell tot je knie hebt gelift, scheelt je zo 10 kg, werd mij verteld. Ff uitproberen binnenkort. Zit iig nog in topset op 130 kg)
Chin wide grip
topset 8xBW
One-arm dumbbell row
Pr op 6x40 kg nu
T-bar row
Topset op 65 k geloof ik
Wrist curls + reverse wrist curls
Woensdag: rust
Donderdag: benen
Squat, full: topset op 90k. Ga bij squat nooit laag in herhalingen, zit standaard in de 6-12 reprange, iets in een dorian yates film gezien waarin dat verteld werd, zeker bekend bij sommigen hier
leg extension
topset 10x65k
calf raises
wissel ik af, staand en zittend: zitten 12xfullstack (60 of 65k geloof ik) en staand 12x120 k
Leg press
topset 10x250k
Vrijdag Schouders
Sitting barbell press (overhead press? Whatever). Nieuw pr: 4x50 kg
Uiteraard zonder rugsteun
Side raises
Rear raises
Upright row
Zaterdag Armen (biceps, triceps, onderarmen)
Triceps: PR op CGBP 8x65 k
Pushdown: PR op 8x55 k
French triceps press (skullcrusher maar dan achter hoofd): 8 x 35
Biceps: hammer curls, barbell curls en concentration curls.
wristcurls + reverse wrist curls
Voeding: zit er zeer strak in momenteel. ALcohol probeer ik helemaal links te laten liggen, nog wel een uitschietertje af en toe maar het is momenteel onder controle (fingers crossed). Daarvoor in de plaats wel blowavondjes, en dus bulkavondjes, niks mis mee
Daar is mijn vooruitgang ook mede aan te danken, niet zuipen. Ik eet 7x/dag. Geen zin om die shit helemaal voor jullie uit te schrijven, maar kan wel het een en ander op een rijtje zetten.
Maaltijd 1: 70gr brinta + 500 ml melk + 40 gram whey ==> ong 650 cals
Maaltijd 2: 500 ml melk + 500 gr kwark + 2 eieren + 1 banaan ==> ong 875
Maaltijd 3: 4 boterhammen, pindakaas + vleeswaren en 500 ml melk => 750
Maaltijd 4: PreWO: banaan + whey ==> 250 kc's
Maaltijd 5: PostWO: banaan + XXL megagrow ==> 300 kc's
Maaltijd 6: Avondeten, standaard pasta met kip en groenten ==> min 750
Maaltijd 7: 500 gr kwark ==> 250 kc's
Totaal kom ik op 3825 kc's, maar ik pak altijd nog wat te snacken, dus zit op zo'n 4200 kc's per dag. Supplementen nu: Whey, XXL megagrow, visolie, bromelaine, multivit,
??
Heb besloten te gaan loggen, om zelf wat tips and tricks van alle beesten hier op te doen, en zelf misschien de een of ander een handje te kunnen helpen.
Maandag: Borst
Bench Press: opwarmen 3x10x40
10x60
8x70
7x75 (laatste spot)
6x80 (laatste spot)
4x82,5
8x90 (Negatief, spotter haalt barbell direct van mijn borst af wanneer deze beneden is).
Incline dumbbell press
10x24
8x26
6x28
Dumbbell pullover (doe oefening in dit schema voor het eerst)
10x18
10x20
10x22
Incline dumbbell flyes (armen volledig gestrekt zonder knik, trage beweging)
10x12
10x12
8x14
Dinsdag rug + onderarmen (geen zin om al die zooi uit te schrijven, zal verder alleen nog Pr's aangeven sinds mijn vorige log)
Deadlift (kwam een gast naar me toe met wat kritiek op uitvoering, dat ik alles vanuit rug doe. Beter beweeg je je bovenlichaam naar achter wanneer je de barbell tot je knie hebt gelift, scheelt je zo 10 kg, werd mij verteld. Ff uitproberen binnenkort. Zit iig nog in topset op 130 kg)
Chin wide grip
topset 8xBW
One-arm dumbbell row
Pr op 6x40 kg nu

T-bar row
Topset op 65 k geloof ik
Wrist curls + reverse wrist curls
Woensdag: rust
Donderdag: benen
Squat, full: topset op 90k. Ga bij squat nooit laag in herhalingen, zit standaard in de 6-12 reprange, iets in een dorian yates film gezien waarin dat verteld werd, zeker bekend bij sommigen hier
leg extension
topset 10x65k
calf raises
wissel ik af, staand en zittend: zitten 12xfullstack (60 of 65k geloof ik) en staand 12x120 k
Leg press
topset 10x250k
Vrijdag Schouders
Sitting barbell press (overhead press? Whatever). Nieuw pr: 4x50 kg
Uiteraard zonder rugsteunSide raises
Rear raises
Upright row
Zaterdag Armen (biceps, triceps, onderarmen)
Triceps: PR op CGBP 8x65 k

Pushdown: PR op 8x55 k

French triceps press (skullcrusher maar dan achter hoofd): 8 x 35
Biceps: hammer curls, barbell curls en concentration curls.
wristcurls + reverse wrist curls
Voeding: zit er zeer strak in momenteel. ALcohol probeer ik helemaal links te laten liggen, nog wel een uitschietertje af en toe maar het is momenteel onder controle (fingers crossed). Daarvoor in de plaats wel blowavondjes, en dus bulkavondjes, niks mis mee
Daar is mijn vooruitgang ook mede aan te danken, niet zuipen. Ik eet 7x/dag. Geen zin om die shit helemaal voor jullie uit te schrijven, maar kan wel het een en ander op een rijtje zetten.Maaltijd 1: 70gr brinta + 500 ml melk + 40 gram whey ==> ong 650 cals
Maaltijd 2: 500 ml melk + 500 gr kwark + 2 eieren + 1 banaan ==> ong 875
Maaltijd 3: 4 boterhammen, pindakaas + vleeswaren en 500 ml melk => 750
Maaltijd 4: PreWO: banaan + whey ==> 250 kc's
Maaltijd 5: PostWO: banaan + XXL megagrow ==> 300 kc's
Maaltijd 6: Avondeten, standaard pasta met kip en groenten ==> min 750
Maaltijd 7: 500 gr kwark ==> 250 kc's
Totaal kom ik op 3825 kc's, maar ik pak altijd nog wat te snacken, dus zit op zo'n 4200 kc's per dag. Supplementen nu: Whey, XXL megagrow, visolie, bromelaine, multivit,
??Heb besloten te gaan loggen, om zelf wat tips and tricks van alle beesten hier op te doen, en zelf misschien de een of ander een handje te kunnen helpen.
Laatst bewerkt:

)