MuscleMeat

Lightweight buddy!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
dat is waar, alleen doe ik het liever zo veilig mogelijk snap je :P
en op de incline is het sowieso handiger om 1tje zelf te pakken en dan de andere aan te laten geven, want hier kan je niet echt een 'swing' er aan meegeven.
Zal jou log ook es gaan checken

Ik pakte flyes altijd heel strict, maar ook weinig gewicht.. Een beetje knik in de elleboog nu, maar gewicht veel hoger. Ben benieuwd of het iets gaat doen. Doel is 100 kg bench voor 2010..

en de nieuwste slang, en de shows van het hoogste niveau
hoezo, voeten omhoog, is niet zo
slangenleren jack aan, zie me voor gek aan met een nek aan,
de hele scene gezien, zielig op m'n trekhaak,

^^

en de nieuwste slang, en de shows van het hoogste niveau
hoezo, voeten omhoog, is niet zo
slangenleren jack aan, zie me voor gek aan met een nek aan,
de hele scene gezien, zielig op m'n trekhaak,

^^
Praat over zichzelf in de derde persoon enkelvoud, schrijft rijms in de tijd dat je op de camping je tent opbouwd

Juist, de zwolse fever

Rugtraining!

Deadlift
opwarmen 12x40, 12x40
5x100
5x110
4x120
3x130
1x140 PR :D:D:D:D Eindelijk verdomme! Eerder geprobeerd maar gefaild. Laatst wat kritiek op techniek gekregen, opgepikt, en gaat nu dus stukken beter. Heheheh :D

Chins
10xBW (volledig uit strek, pr :D)
8xBW
7xBW

Dumbbell row
8x34
6x36
10x30

LAT Pulldown close
10x95
10x95

LAT Pulldown breed
8x80

Hammer curls
10x12
8x14
8x14

wrist curls
12x20
10x25
10x30
10x30

Onderarmen zwaar in de pomp, pijnlijk as hell... No pain no gain. Ben zwaar tevree met die deadlift, op naar de 150. Denk dat met verbeterde techniek die 150 er wel gauw aan komt.. Stay tuned

Oei onderarmen en een dikke deadlift, kijk wel uit hè.

Kijk een pr op de deads, dat zie ik graag. Wat voor grip heb je tijdens de deads toegepast?
Op het einde hammers met wrist curls ga je voelen... heerlijk die pomp. :D

Mixed grip op de deads uiteraard :) Geen straps, belt, e.d.

wat trouwens opvalt, tip voor de nieuwelingen... Ik heb vooral in het begin van de trainingsperiode veel geexperimenteerd met supplementen. Bijvoorbeeld testboosters, wondermiddeltjes, etc. Soorten creatine. Voeding altijd varierend van voldoende, tot net daarboven. Al wel 7x/dag, maar gewoon niet genoeg. Onderhoud etc berekend volgens methoden, maar nu kom ik er dus achter dat mijn verbranding gewoon hoger ligt dan bij de gem persoon, en ik ook meer moet eten dan wat je bij formules uitrekend. Laatste 2 maanden eet ik gewoon verdomd goed, 7 maaltijden per dag, waarvan 2x warm, pasta/rijst met 200gr kip/rund/vis. En ik schiet vooruit nu. Dieet tussen 4000 en 4500 kc' s per dag. Voeding is echt de key, ik gebruik momenteel verder alleen whey :). Iedereen zegt het altijd al, maar je moet het aan de levende lijve ondervinden denk ik...

mooie DL pik :D

Voeding vandaag

Maaltijd 1: 70 gr brinta met whey en melk, 650 kc's
Maaltijd 2: 500 ml melk, 500 gr kwark,2 ons biefstuk ==> 750
Maaltijd 3: 150g Spaghetti met 200gr rundergehakt, saus ==> 700
Maaltijd 4: Pre + postworkout 2 bananen + 500 ml melk ==> 500 kc' s
Maaltijd 5: 100 gr brinta met whey en melk, 750 kc's
Maaltijd 6: 200 gr biefstuk ==> 250 kc' s
Maaltijd 7: Kwark, 500 gr ==> 250 kc' s

3850 kc's, plus wat chocola ==> 4000

Bdw net whey besteld, 5 kilo voor mij en 5 voor een maat, op bulkpowders.cu.uk, inclusief verzendkosten nog net geen 90 eurie... :eek: Zie dat maar es in NL te regelen..

dat ben je hier de helft kwijt inderdaad :roflol: kga mn paypal maar weer is fixen :D

Bdw net whey besteld, 5 kilo voor mij en 5 voor een maat, op bulkpowders.cu.uk, inclusief verzendkosten nog net geen 90 eurie... :eek: Zie dat maar es in NL te regelen..

ja hele goeie site he, verzendkosten is ook echt niet zo veel.
binnenkort ook maar is ff geld naar me paypal toe doen

Ik heb mijn paypal gewoon aangesloten op mijn lopende rekening... Hoef er nooit geld op te zetten..

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Toen ik Lootje over het ' witte goud ' (creatine) hoode praten, dacht ik, ik kan ook wel weer ff een potje aanschaffen. Anywy, nu las ik wat over creatine en caffeine: dat continu (dagelijks) consumeren van caffeine de werking van creatine remt. Heb hier eerder nooit wat over gelezen, vraag me af in hoeverre dit klopt, of in hoeverre het bekend is in het geval dat het wel klopt. Denk dat weinigen dit weten, aangezien ik er ook nog niet veel over tegengekomen ben. Het ging om dit stukje tekst:

Creatine and Caffeine Many weight loss supplements come packed with caffeine, and a lot ofathletes use it during training to stimulate themselves. Althoughchronic caffeine use will lessen the boost in strength you receivefrom your creatine supplement. Studies have shown that extended caffeine use completely destroys thephysical benefits typically afforded by creatine use. By contrast, asingle dose of caffeine immediately before exercise either has noeffect or even enhances the improvement in strength observed withcreatine. Therefore, at least as far as creatine is concerned, chroniccaffeine consumption appears to be much more counterproductive than anoccasional cup of coffee. If you are serious about getting the most from your creatinesupplement, try to avoid use of caffeine. Studies show that theequivalent of three cups of coffee per day for as little as three daysis sufficient to completely negate the benefits of creatine in yoursystem. Although an occasional cup of coffee doesn't seem to do muchharm..

Iemand die er iets zinnigs over kan zeggen?

Ik heb mijn paypal gewoon aangesloten op mijn lopende rekening... Hoef er nooit geld op te zetten..

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Toen ik Lootje over het ' witte goud ' (creatine) hoode praten, dacht ik, ik kan ook wel weer ff een potje aanschaffen. Anywy, nu las ik wat over creatine en caffeine: dat continu (dagelijks) consumeren van caffeine de werking van creatine remt. Heb hier eerder nooit wat over gelezen, vraag me af in hoeverre dit klopt, of in hoeverre het bekend is in het geval dat het wel klopt. Denk dat weinigen dit weten, aangezien ik er ook nog niet veel over tegengekomen ben. Het ging om dit stukje tekst:

Creatine and Caffeine Many weight loss supplements come packed with caffeine, and a lot ofathletes use it during training to stimulate themselves. Althoughchronic caffeine use will lessen the boost in strength you receivefrom your creatine supplement. Studies have shown that extended caffeine use completely destroys thephysical benefits typically afforded by creatine use. By contrast, asingle dose of caffeine immediately before exercise either has noeffect or even enhances the improvement in strength observed withcreatine. Therefore, at least as far as creatine is concerned, chroniccaffeine consumption appears to be much more counterproductive than anoccasional cup of coffee. If you are serious about getting the most from your creatinesupplement, try to avoid use of caffeine. Studies show that theequivalent of three cups of coffee per day for as little as three daysis sufficient to completely negate the benefits of creatine in yoursystem. Although an occasional cup of coffee doesn't seem to do muchharm..

Iemand die er iets zinnigs over kan zeggen?

dat is nog maar sinds een jaar ofzo dat je rechtstreeks geld kan overmaken zonder dat het echt op je paypal staat, dan word het automatisch afgeschreven van je rekening.

maar aantal jaren geleden toen ik 13-14 was, moest ik iedere keer het geld naar me paypal toe zenden, en toen kon ik pas een geld transactie uitvoeren.

maar ik heb altijd contant cash die ik bijverdien, werk nu 3 weken bij ah dus ff wachten tot ik beur. geen zin om geld te gaan storten, heb het trouwens hard zat nodig voor food.

Over dat cafeïne geval.
heb het wel gehoord dat het zo is, maar verder geen studies over gelezen

dat is inderdaad niet veel voor 10kilo whey;)

en ziek filmpje van die deadlift...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven