HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Squat en Deadlift zijn beduidend vooruit gegaan, alhoewel het vandaag geen killing gewichten waren. Bovenkant rug doet ook lekker mee, mijn rows gaan een stuk zwaarder op het zelfde aantal herhalingen
Half jaar terug was qua trainen dipje, o.a te maken met uitgaan van relatie. Toen ben ik flink afgevallen (slecht eten, veel stappen), had me gewogen toen ik weer goed begon te trainen en zat op een schrale 74k. Anyway, nu zit ik weer op 81.
Het enige dat niet vooruit is gegaan is mijn bench en schouders. Heb bijvoorbeeld voor schouderkoppen een standaard split geprobeerd, de shcouderkoppen verdeeld door de week heen, high en low reps, maar geen enkele methode sprong eruit. Maarja, ik ben ook nog student, met ups en downs qua alcohol gebruik (al is het laatste 3 maanden rustig). Over een maandje of 8 is het werk en dus vastigheid en regelmaat. Dat moet me wel ten goede komen denk ik.
Totaal is van April 08 ==> 65 kilo naar Februari 2010 ==> 81kilo, dus 16 kg gepakt. Heb nog steeds platte buik met zichtbare blokjes dus het vetpercentage is niet gek veel gestegen.
Bench 1rm staat nog steeds op 90 kilo, wat zwak is imo. Misschien dat dit 5x5 schema daar wat aan gaat doen...
Half jaar terug was qua trainen dipje, o.a te maken met uitgaan van relatie. Toen ben ik flink afgevallen (slecht eten, veel stappen), had me gewogen toen ik weer goed begon te trainen en zat op een schrale 74k. Anyway, nu zit ik weer op 81.Het enige dat niet vooruit is gegaan is mijn bench en schouders. Heb bijvoorbeeld voor schouderkoppen een standaard split geprobeerd, de shcouderkoppen verdeeld door de week heen, high en low reps, maar geen enkele methode sprong eruit. Maarja, ik ben ook nog student, met ups en downs qua alcohol gebruik (al is het laatste 3 maanden rustig). Over een maandje of 8 is het werk en dus vastigheid en regelmaat. Dat moet me wel ten goede komen denk ik.
Totaal is van April 08 ==> 65 kilo naar Februari 2010 ==> 81kilo, dus 16 kg gepakt. Heb nog steeds platte buik met zichtbare blokjes dus het vetpercentage is niet gek veel gestegen.
Bench 1rm staat nog steeds op 90 kilo, wat zwak is imo. Misschien dat dit 5x5 schema daar wat aan gaat doen...

Je kan niet alles hebben.
Had een vrouwtje over de vloer die nacht, hele nacht cardio, uurtje of 2 geslapen, voelde me in begin van training al slap. In goeie staat ligt mijn max zeker hoger.