XXL Nutrition

Lightweight buddy!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Squat en Deadlift zijn beduidend vooruit gegaan, alhoewel het vandaag geen killing gewichten waren. Bovenkant rug doet ook lekker mee, mijn rows gaan een stuk zwaarder op het zelfde aantal herhalingen :) Half jaar terug was qua trainen dipje, o.a te maken met uitgaan van relatie. Toen ben ik flink afgevallen (slecht eten, veel stappen), had me gewogen toen ik weer goed begon te trainen en zat op een schrale 74k. Anyway, nu zit ik weer op 81.

Het enige dat niet vooruit is gegaan is mijn bench en schouders. Heb bijvoorbeeld voor schouderkoppen een standaard split geprobeerd, de shcouderkoppen verdeeld door de week heen, high en low reps, maar geen enkele methode sprong eruit. Maarja, ik ben ook nog student, met ups en downs qua alcohol gebruik (al is het laatste 3 maanden rustig). Over een maandje of 8 is het werk en dus vastigheid en regelmaat. Dat moet me wel ten goede komen denk ik.

Totaal is van April 08 ==> 65 kilo naar Februari 2010 ==> 81kilo, dus 16 kg gepakt. Heb nog steeds platte buik met zichtbare blokjes dus het vetpercentage is niet gek veel gestegen.

Bench 1rm staat nog steeds op 90 kilo, wat zwak is imo. Misschien dat dit 5x5 schema daar wat aan gaat doen...

wat betreft 81k, tsja massa blijft achter..? Het is niet geweldig veel, als ik het vergelijk met progressie van veel jongens hier op dbb. Maargoed, zie mezelf ook niet echt als een bodybuilder. Er zijn voor mij belangrijkere dingen in het leven. Maarja, als ik me vergelijk met veel gasten ben ik aardig gespierd, dus ik ben tevree :D Je kan niet alles hebben.

Edit: dit betekend niet dat ik al tevreden ben met wat ik heb en dat ik geen intentie meer heb om te groeien

Laatst bewerkt:
Klinkt op zich niet verkeerd. En je bent gelukkig ook van de split afgestapt en pakt die benen vaker aan zoals het hoort. Ik heb ook met de schouders problemen gehad om maar een reactie van spiergroei te ontdekken.

Hoewel het vreemd zal klinken maar mijn schouders groeien het meest met lage reps en veel gewicht. Toen ik uitsluitend 1RM setjes deed kreeg ik een reactie van mijn schouders. Ook qua kracht ging het toen beter vooruit. De rest van mijn lichaam reageert beter op volume, vreemd he. Ben nu 32 en moest daar dus zo lang over doen om daar achter te komen. :o

Als je goed stabiel bent qua eten en trainen moet je toch een proberen meer te bulken. Die spieren eens echt goed voeden. Vergeet niet dat je eenvoudiger vetmassa verliest als je meer spiermassa hebt.

Klinkt op zich niet verkeerd. En je bent gelukkig ook van de split afgestapt en pakt die benen vaker aan zoals het hoort. Ik heb ook met de schouders problemen gehad om maar een reactie van spiergroei te ontdekken.

Hoewel het vreemd zal klinken maar mijn schouders groeien het meest met lage reps en veel gewicht. Toen ik uitsluitend 1RM setjes deed kreeg ik een reactie van mijn schouders. Ook qua kracht ging het toen beter vooruit. De rest van mijn lichaam reageert beter op volume, vreemd he. Ben nu 32 en moest daar dus zo lang over doen om daar achter te komen. :o

Als je goed stabiel bent qua eten en trainen moet je toch een proberen meer te bulken. Die spieren eens echt goed voeden. Vergeet niet dat je eenvoudiger vetmassa verliest als je meer spiermassa hebt.
Hehe, dat heb ik nog niet geprobeerd voor de schouders, kan het eens proberen bij nieuwe schema. Thanks voor de tip.

Laatst bewerkt:
Gister UB2 getraind, high rep low weight dag.

Opwarmen: LAT pully, 2x10x42,5

pullup
10xBW-15k
10xBW-15k
10xBW-15k

Bench
Opwarmen, 10x20, 10x40

10x65K
10x65K
10x65K

One arm dumbbell row
10x28k
10x28k
10x28k

MP behind neck
10x30k
10x30k
10x30k

Skullcrushers
10x30k
10x30k
10x30k

Hammer curls
10x12k
10x12k
10x12k

Zit er nog motivatie achter de gelijkblijvende gewichten? is dit de max op 10 reps?

Motivatie erachter, dat schrijft het schema voor. Is dit de max op 10 reps, gister wel iig :P Had een vrouwtje over de vloer die nacht, hele nacht cardio, uurtje of 2 geslapen, voelde me in begin van training al slap. In goeie staat ligt mijn max zeker hoger.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven