XXL Nutrition

Sticky Lijst met wedstrijdbegeleiders voor bodybuilding, fitness en figure (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

liftertje

Cool Novice
Lid geworden
10 mrt 2016
Waardering
37
Lengte
1m68
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Weet er Iemand een goede voedings coach omgeving Utrecht?

Bulker80

Cool Novice
Lid geworden
1 jun 2015
Waardering
10
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
15%
Kent iemand een goede coach regio Gent?

Beliked

Novice
Lid geworden
17 feb 2017
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
Kent iemand toevallig een goede coach voor :
Voedingscoach - cutten - België (Sint-Niklaas)
Alvast bedankt

Irisje

Novice
Lid geworden
8 jun 2017
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
61kg
Vetpercentage
18%
Ik ben op zoek naar een goede wedstrijdcoach in Anrhem/Nijmegen/Deventer. Iemand suggesties?

Leroy Foen

Novice
Lid geworden
6 jul 2016
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Weet iemand of er ook wedstrijdbegeleiders/coaches zijn in de omgeving van Leiden?

AramFit

Cool Novice
Lid geworden
22 jun 2020
Waardering
11
Lengte
1m72
Massa
66kg
Goedemiddag, ik zie dat er al lange tijd niks meer gepost is in deze topic, maar ik doe een poging. Mijn naam is Aram en mijn doel is om eind dit jaar of begin volgend jaar mee te doen met een bodybuildingwedstrijd voor beginners/amateurs (klasse c/d). Ik zit na te denken om vanaf juli een fitnesscoach te nemen die mij begeleidt naar het podium. Wie kent een goede coach in omgeving Rotterdam voor een redelijke prijs? Alvast dank!

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
16.355
Lengte
1m85
Massa
121kg
Vetpercentage
12%
Goedemiddag, ik zie dat er al lange tijd niks meer gepost is in deze topic, maar ik doe een poging. Mijn naam is Aram en mijn doel is om eind dit jaar of begin volgend jaar mee te doen met een bodybuildingwedstrijd voor beginners/amateurs (klasse c/d). Ik zit na te denken om vanaf juli een fitnesscoach te nemen die mij begeleidt naar het podium. Wie kent een goede coach in omgeving Rotterdam voor een redelijke prijs? Alvast dank!
Misschien @FoxGym in rotterdam.

AramFit

Cool Novice
Lid geworden
22 jun 2020
Waardering
11
Lengte
1m72
Massa
66kg
Misschien @FoxGym in rotterdam.

Thanks! Ja, andere personen raadden ook bij hun aan op een topic van mij. Ben al bij die gym langs geweest en waarschijnlijk zal ik me bij hen inschrijven.

• Like
Waarderingen: vntl

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
16.355
Lengte
1m85
Massa
121kg
Vetpercentage
12%
Thanks! Ja, andere personen raadden ook bij hun aan op een topic van mij. Ben al bij die gym langs geweest en waarschijnlijk zal ik me bij hen inschrijven.
Die sportschool is echt top.

Bovenaan