MuscleMeat

Links kan niet discussiëren

Kennelijk is het in de mode jezelf een plaat voor de kop te houden en niet te luisteren of te lezen wat mensen te melden hebben omdat je eergens een bepaald beeld van in je hoofd hebt dat niet geschaad mag worden.

Ironymeter.jpg

Belachelijk topic.

Cirkel lost.

Zo daar pak je even iemand stevig aan door hem te wijzen op een taalfout als niveau te schrijven als nivo, ga zo door groot internetstrijder!

Daarbij mag volgens de nieuwe spelling niveau en bureau ook schrijven als nivo en buro. Verder kan er maar beter snel een slotje op dit topic komen.

Antillianen houden van makkelijk doen.............nivo, buro, enz. ipv niveau, bureau.
;):D

volgens mij mag het ook gewoon....

maarjah, wat een k*t topic. Op dit forum zitten uberhaupt bijna geen mensen die kunnen discussieren, ik kan het zelf ook niet goed ;)

links in de academische wereld: 99 percent
rechts in de academische wereld: 1 percent

nuff' said.

Misschien wel op de uni waar jij zit waar professoren met geiten wollen sokken en sandalen rond lopen, maar ga er maar niet van uit dat dit in 99% van de gevallen zo is.

Uiteindelijk kiest (bijna) iedereen voor zichzelf, dus sociaal is maar een relatief begrip. Mensen stemmen doorgaans waar zij zelf het meeste baat bij hebben, of hun naaste, overleven en voortplanten daar komt het uiteindelijk toch op neer.

klopt Rob G

en ik heb nog iets toe te voegen: Over het algemeen zijn academici rijker toch?

over het algemeen stemmen rijkere mensen rechts (VVD) toch?

allemaal algemeen natuurlijk, maar lijkt me dus niet dat 99% links is.

Mijn vader zegt altijd.. 'de splinter in iemands oog zien maar de balk in je eigen oog over het hoofd zien..'

Terug
Naar boven