Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Zoiets wordt hier nauwelijks gezegd na afloop van het eerste gymbezoek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het Jodendom is een geloof...haha nee hoor, alles werkt hier nog lekker rustig, ik heb me ondertussen al genoeg ingelezen op vlak van evolutionaire biologie om te weten dat je er niet veel van snapt.
vertel me eens wordt de Jood volgens jou ook onderverdeeld onder het mensenras, of is deze genetisch gemanipuleerd door het ultieme kwade, om ons te besmetten met hun verderfelijk zionistisch gedachtengoed.
De Jood kent toch geen oprechte vaderlandsgevoelens en wordt gedreven door jaloezie en parasitaire neigingen? hoe sta jij er tegenover mijn beste nazivriend.

shit nu neem je hem wel met zijn eigen bewijslast, builderB, is dat nu net niet iets te grof?
Ik ben me volledig op de hoogte van wat er op die pagina staat waar jij naar toe linkt en als je verder gaat zoeken vind je meer van dergelijke pagina's. Begin maar eens eerst met het zoeken naar rapporten kom je een stuk verder mee of is dat te hoog gegrepen voor je?Jij moet iets teruglezen, op de vorige pagina, onderaan. Een quote uit the Human Genome Project.

Och vergeten, daar is jou wereldje te bekrompen voor op school heb je nooit meer hoeven doen dan een boek open slaan en de leraar voerde je wel met de paplepel.
Dat je er van uit gaat dat leraren je stof uit boeken toe brengen met de spreekwoordelijke paplepel geeft enkel aan in hoeverre jij bent opgeleid en je geen idee hebt van hoger onderwijs. Deze opmerking die ik van je quote geeft je hele mankement aan en tegelijk ook aan waarom mensen die wel weten waar ze het over hebben niet moeten gaan discusseren met slecht geinformeerde lieden, het niet ingaan op echte tegenargumenten geeft al aan dat je niet discusseert om er wijzer van te worden. Je deponeert je 'mening' voortvloeiend uit onsamenhangende hersenspinseltjes gevoed met bronnen die door niemand behalve jij en je soortgenoten serieus worden genomen en vervolgens ontwijk je verdere argumentvoering simpelweg omdat je te weinig kennis heb van relevante aanverwante zaken rondom het kernargument.

Ow, damn, en jij hebt paranormale gaven gezien je zo even kunt oordelen over mijn opleidingsniveau?Dat je er van uit gaat dat leraren je stof uit boeken toe brengen met de spreekwoordelijke paplepel geeft enkel aan in hoeverre jij bent opgeleid en je geen idee hebt van hoger onderwijs. Deze opmerking die ik van je quote geeft je hele mankement aan en tegelijk ook aan waarom mensen die wel weten waar ze het over hebben niet moeten gaan discusseren met slecht geinformeerde lieden, het niet ingaan op echte tegenargumenten geeft al aan dat je niet discusseert om er wijzer van te worden. Je deponeert je 'mening' voortvloeiend uit onsamenhangende hersenspinseltjes gevoed met bronnen die door niemand behalve jij en je soortgenoten serieus worden genomen en vervolgens ontwijk je verdere argumentvoering simpelweg omdat je te weinig kennis heb van relevante aanverwante zaken rondom het kernargument.
Al ben ik het zeker met je eens, ik denk wel dat Cirkel de schijnbare eer ten deel valt zijn eigen stoelpoten door te zagen door even te linken naar the Human Genome Project.
Maar ik weet ook wel zeker dat dat nooit een bron is geweest die Cirkel heeft geraadpleegd. Dus je punt blijft staan
Cirkels argumenten zijn vermoord door z'n eigen link.
Hoe sneu eigenlijk.
Ahum....Toevoeging: Hoewel ik weet dat je het graag anders ziet ondersteund de pagina waar jij naar toe linkt nog steeds de mening van P. Kruger.
Er bestaan wel degelijk verschillen. En als je nu eens even op zoek gaat naar wat rapporten kom je er ook nog eens achter dat er wel degelijk een systhamatie in zit en dat niet alles zo verspreid is als in eerste instantie beweerd wordt.

Bij een hattrick wordt er driemaal op rij een score neergezet. Jij herhaalt jezelf en anderen. Dat is wat anders. Dat ik ooit iemand nog iets over voetbal zou moeten uitleggen.
Doe jij dat nooit dan? Als mijn favoriete voetbalclub met 1-4 pak slaag krijgt bekijk ik gewoon 'ons' doelpunt een keer of 6 zodat ik alsnog met een goed gevoel naar bed ga.

Ow, damn, en jij hebt paranormale gaven gezien je zo even kunt oordelen over mijn opleidingsniveau?
Het zal me toch zeer verbazen als meer dan de helft van mijn tegenhangers op dit forum meer capaciteite heeft dan ondergetekende.
Cirkel.

Ok soms staan we dichter 'bij de natuur' dan wij zelf denken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
)Hoewel wetenschappers als Arthur Jensen, Phillipe Rushton, William Shockley, Edward Wilson,... het pleit defenitief gewonnen hebben van de marxistische egalitairen, daagt uw onderstaande u uit eens een boek van deze mensen te vinden in de bekendere,