Fitness Seller

Links, Midden of Rechts

Peiling Peiling Naar welke richting gaat je politieke voorkeur uit?

• Totaal stemmers
    80
Ben liberaal in hart en nieren. Op dit moment zou ik VVD stemmen. Ben het zwaar oneens met een aantal D66 standpunten. Vooral met betrekking op EU, milieu, ontwikkelingssamenwerking en immigratie.
Niet dat ik de VVD heilig vind, vooral het asslicken van de VS is een beetje treurig maarja, je kunt niet alles hebben.

blanco ala Marky.

Gelieve politieke topics in het juiste subforum te plaatsen. Verplaatst.

Overigens koos ik midden maar is het meer centrum-rechts.

politiek interesseert me geen zier, bijgevolg kies ik optie 4

Links-rechts gedoe is gelul. Het gaat om ideeën en idealen.

Klaaswitz heeft midden gestemd:roflol:

Degene die midden stemmen zijn net wuivend riet die waaien met alle winden mee.

Klaaswitz heeft midden gestemd:roflol:

Hmja er is een verschil tussen wat ik in mijn hart als ideale maar onmogelijke samenleving ziet en een meest praktische samenleving. Om precies te zijn denk ik dat ik dan wat betreft dat practische centrum-links ben en op basis daarvan heb ik de poll ingevuld.

Ach.

rechts

Ik noem mezelf niet graag links of rechts, dus dan maar midden.

Hmja er is een verschil tussen wat ik in mijn hart als ideale maar onmogelijke samenleving ziet en een meest praktische samenleving.

Hmm ja, same here.
Laat het duidelijk zijn dat ik op dit forum vooral datgene wat ik als ideale samenleving zie verdedig. Daar is het internet voor laten we maar zeggen.
Maar je kiesgedrag hangt dan toch wel meer naar die ideologie dan een andere, neem ik aan.

Degene die midden stemmen zijn net wuivend riet die waaien met alle winden mee.
Eerder degenen die de meest logische keuze maken in deze kortzichtige poll met veel te wit zwart keuzes.

Hoezo zou er maar 1 soort rechts of links zijn? Niet te geloven wat een kortzichtigheid.

Ach flexibel... Ik ben sinds enkele jaren helemaal anders gaan denken. Partijpolitiek, in hokjes denken, het is gewoon flauwekul. Ik ben rechts of links, progressief of conservatief, liberaal of sociaal louter volgens wat er nodig is in de samenleving. De beste politiek is de politiek die streeft naar een betere samenleving voor iedereen. Dat wil zeggen de gouden middenweg, want je kan onmogelijk voor iedereen 'het beste' doen. Op dit moment ben ik centrum-rechts, vooral omdat er in Europa een veel te linkse koers gevaren wordt. Maar in Amerika zou ik waarschijnlijk eerder centrum-links zijn. Dat toont al aan dat heel dat hokjes denken gewoon totale nonsens is.

Alles behalve PvdA (hebben al genoeg verdoet) en PVV (gaat op zijn minst net zoveel vernken).

Laten we het dus maar op het midden houden.

ik doe geen politieke stem in een openbare enquete.

Ik heb me nooit genoeg verdiept in politiek om exact te zeggen welke partij ik zou stemmen, dat zou meer een gevoelskwestie zijn op dit moment. Wel ben ik zoals ik het nu zie sociaal-liberaal met een progressieve toon. Vooral religie wil ik zo snel mogelijk zien verdwijnen in bestuurlijke organen.

Terug
Naar boven