Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dat voor de oplettende lezer ook helemaal niet nodig is...ik doe geen politieke stem in een openbare enquete.
Ik zou het echt niet weten, in Nederland lijkt het wel na de verzuiling van de vorige eeuw dat we een soort van nivelering hebben in diversiteit .... zowel links als rechts in de politiek liegt en bedriegt en de centrumpartijen zijn ook geen haar beter ..... waar je ook voor kiest, het is altijd betalen, bezuinigen en vooral als autoliefhebber ben je de godsonmogelijkste grootste crimineel die je er bent in onze samenleving ... als moordenaar of verkrachter heb je meer rechten .....
Grtz,
Aad ~ Doix

Maar zo relatief als maar zijn kan. Wat in Europa als midden gezien wordt zal in de VS centrum-links zijn en wat in Amerika als midden gezien wordt zal hier centrum-rechts zijn. En dan hebben we het over landen die nog relatief dicht bij elkaar zitten qua samenlevingsmodel. Ik zie midden in dit topic meer als 'zich niet tot een bepaald hokje voelen behoren'. Afhankelijk van de situatie kan je dan linkse of rechtse opinies hebben...
Maar zo relatief als maar zijn kan. Wat in Europa als midden gezien wordt zal in de VS centrum-links zijn en wat in Amerika als midden gezien wordt zal hier centrum-rechts zijn. En dan hebben we het over landen die nog relatief dicht bij elkaar zitten qua samenlevingsmodel. Ik zie midden in dit topic meer als 'zich niet tot een bepaald hokje voelen behoren'. Afhankelijk van de situatie kan je dan linkse of rechtse opinies hebben...
Vooral autoliefhebbers moeten ze hebben of niet Aad!![]()

maar aan de andere kant, de autoliefhebber investeert wel in de samenleving, althans financieel ... milieutechnisch is het uiteraard de keerzijde van de medaille .... maar ach, we leven nog steeds als vorsten ten opzichte van twee generaties terug, dus eigenlijk mag ik niet klagen 
Toch wel, want het slaat nergens op. Ik ben links op het ene punt en rechts op het andere. Onmogelijk om op alles rechts of links te zijn. Dan ben je gewoon kortzichtig/meelopertje.Klopt maar we wonen in Belgie, zie dus geen reden om jezelf niet links of rechts te noemen als de situatie in andere landen anders is.
Toch wel, want het slaat nergens op. Ik ben links op het ene punt en rechts op het andere. Onmogelijk om op alles rechts of links te zijn. Dan ben je gewoon kortzichtig/meelopertje.