AndroidHealthClinic

Lipo 6X

Akajeroen

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m94
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Beste DBB,

Heb 1 a 2 jaar terug een potje Lipo 6X gekocht, ben tussendoor gestopt met krachttraining door een blessure en ben nu sinds 2 maanden weer actief.

heb nu gisteren de Lipo 6X voor het eerst geopend maar op het potje staat : 'Best by 06-01-2013'

Dit betekent dat hij niet meer goed is... nu is de hamvraag kan ik deze nog gewoon gebruiken voor enkele weken ?

Ik weet niet hoe de pillen eruit horen te zien aangezien ik ze pas sinds gisteren heb geopend.

Er zitten kleine blauwe korreltjes in het pilletje met daar omheen een soort doorzichte lichtbruine vloeistof.

Kan iemand mij hier iets meer over vertellen ?

Thankyou!

Volgens het internet moeten ze eruit zien zoals jij ze weergeeft, vloeistof met blauwe pilletjes:

lipo6x1.jpg

IK ben zelf wel geen fan van dergelijke zaken over tijd te gebruiken. Maar waar heb je het gekocht? Mss voor de zekerheid aan de winkel vragen wat zij er van denken?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je snelle reactie

De vloeistof op het plaatje is heel helder van kleur, maar bij die van mij is toch wel wat bruiner.

Ik zal later op de dag wel even een foto erop zetten ter vergelijking en zal de winkel ook eens contacten! maar hun antwoord kan ik al verwachten..

Vond dit plaatje op het internet gezocht via google.

de meine zien er exact zo uit dus ik neem aan dat ik ze gewoon nog kan gebruiken.

iemand anders hier ervaringen mee?

caps.jpg

Probeer gewoon, als je ze in koele droge plek bewaard hebt.....dan zou er niks mis mee moeten zijn.

heb t gisteren gebruikt slechts 1 pil en barstte daarna van de hoofdpijn, het potje ligt nu in de kliko

Terug
Naar boven