AndroidHealthClinic

Breaking News Live - Gijzeling Applestore Amsterdam

• Topic Starter Topic Starter
Bomvest?
9dba7f61f1_ANP-444509517.jpg

Dan zouden we nu te maken hebben met een aanslag.

Ik dacht eerst kogelwerend vest uit dat filmpje, maar dit is wel gek.

Maar waarom dan een enkel persoon gijzelen?

Nightvision goggles.

Maar die gast draagt full camo, heeft een skorpion en mogelijk iets wat lijkt op semtex op zijn borst.

Misschien zijn het duds, wie weet, maar kheb nog nooit afbeeldingen van overvallers gezien die er zo bijlopen. Wel genoeg afbeeldingen van terroristen die er zo bijlopen.

kerel ligt nu op de grond toch? Gijzelaar is al pleite. Is hij neergeschoten of zelf gaan liggen?

Op een filmpje is te zien dat de gijzelaar het op het rennen zet en die winkel uitsprint. De gijzelnemer rent er achteraan en wordt keihard geschept door een DSI wagen.

Pwned b*ch!

In Murica hadden ze hem al doorzeefd met kogels ipv met technisch lego aan de gang te gaan

Wordt weer leuk leesvoer morgen.

Nee. Of moet ik je het verschil tussen gijzelaar en gijzelnemer nog uitleggen? Ik neem aan dat ze de gijzelnemer hebben aangereden. De gijzelaar liep enkele meters voor hem uit en die misten ze op een haar na toch?
Wat lul jij nou weer joh?

Het is toch overduidelijk dat de gijzelnemer is aangereden. Waarom zou de gijzelaar achter de gijzelnemer aanrennen :roflol:. Dat zou een epic stockholmpje zijn.
Screenshot_20220222-231715_Chrome.jpg

De gijzelnemer is de groene laserdot. Zit dus genoeg ruimte tussen gijzelaar en de auto.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven