- Waardering
- 7.886
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het komt wel erg dichtbij allemaal.Zat ik net naar mijn Will Smith cd te luisteren gebeurd er dit.
Heeft ie van zijn zoon geleerd.
Hij heeft wel een punt. Papier verslaat steen.Regisseur Judd Apatow haalde flink uit naar Will Smith. “Hij had hem kunnen vermoorden”, schreef de regisseur op Twitter. “Dit is pure ongecontroleerde razernij en geweld.”
![]()
Is dit serieus?Regisseur Judd Apatow haalde flink uit naar Will Smith. “Hij had hem kunnen vermoorden”, schreef de regisseur op Twitter. “Dit is pure ongecontroleerde razernij en geweld.”
![]()
Ja
Door een faggy openhanded bitchslap?Zal niet de eerste keer zijn verkeerd mikken en hoppa op zn slaap en iemand valt dood neer.
Ja, over concentratiekampen enzo.Was dat niet die 'cabaretier' die het op de vriendin van Baudet had voorzien met misselijke opmerkingen?
Die aanval op de vriendin van Baudet was tamelijk sneu, het ging om de politicus. Baudet loste dat keurig op, ook dat mag gezegd worden, deed ik toen ook al.Ja, over concentratiekampen enzo.
Baudet liep weg. En dat vond men laf. Blijkbaar had Baudet hem op zijn bek moeten slaan, maar Baudet liet zich niet uitlokken en verliet heel verstandig de studio.