AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Geen haar op Chris Rock's hoofd die daar aan dacht.

Eigenlijk is het de schuld van de blanke mensch.
1648552325256.jpg

1648552531532.jpg

Een negert die een andere negert, na een foute grap over zijn vrouw, als een ibne bitchslapped, is natuurlijk de schuld van de blanke cisgender hetero man.

That's some next level faggotry.

Zie @Steks, dat krijg je nou van al dat inclusieve gendergeleuter.

Ga je hier nu echt actief naar op zoek of wat? Je kunt dit soort opiniestukken toch ook gewoon niet lezen?

Nu wel dan of gaat de blanke man nu ineens zelf het slachtoffer spelen? Ik heb nog nooit meegemaakt dat “de schuld” bij mij wordt neergelegd. Het wordt weleens op die manier geframed in de media, maar die nemen we met zijn allen toch niet meer serieus.
Is tegenwoordig gewoon lesstof op sommige hogescholen en universiteiten.

Maar blijf vooral denken dat het alleen in de media zo is ;).

Heb jij dat dan ondervonden tijdens je studie?
Ja, we kregen vaak mails van het bestuur (gaat naar alle studenten) waarin een boekenlijst werd gegeven die aangeraden werd om te lezen. Boeken over hoe de blanken een privilege hebben, etc etc. Van die CRT boeken.

Waaronder deze:

"In dit boek wil ik graag uitleggen hoe je als wit persoon je privilege kunt erkennen en hoe je door dat te begrijpen hopelijk ook racisme in de samenleving kunt inzien en aanvechten."
- Anousha Nzume

Of we nu willen of niet, in Nederland leven we in een witte wereld. Eeuwenlang was 'wit' bepalend voor de maatschappelijke en culturele status quo. Maar sinds de hernieuwde Zwarte Piet-discussie lijkt 'wit' onder druk te staan als nooit tevoren.

'Hallo witte mensen' is een handleiding voor het leven in deze veranderende wereld. Vragen als: 'Waarom weer dat gezeur over Zwarte Piet?' 'Dan is blanke vla zeker ook racistisch?' 'Hoe zit het nou met het n-woord?' 'Iemand een tropische verrassing noemen is toch juist een compliment?', en: 'Waarom ga je niet terug naar je eigen land?', worden in dit boek beantwoord.

Aan de hand van persoonlijke anekdotes, wetenschappelijke publicaties ('in jip-en-janneketaal') en gesprekken met ervaringsdeskundigen, helpt Anousha Nzume witte mensen om te gaan met hun witte fragiliteit tussen de steeds mondiger wordende niet-witte mensen. En niet-witte mensen hoe om te gaan met de defensieve houding van witte mensen zodra hun privilege ter discussie staat. Dit alles brengt zij met liefde, compassie en geduld.

Daarnaast gaven ze ook workshops racisme, wit privilege, bla bla bla.

Allemaal ziekmakend gedachtegoed. Deze shit is dus NIET goed voor kinderen en jongeren. Dit gaat er bij mijn kind dus NIET in.

Zoals ik al zei, Nederland is in rap tempo aan het veranderen. Binnenkort op een basisschool bij jou.

Een boek waarin 1 of andere excuusnegert mij of mijn kind gaat vertellen hoe hij eigenlijk fucking racistisch is omdat hij blank is geboren.

Ha f**k off, ik laat em nog eerder mein kampf lezen.

nee hoor grapje
Die stond toch al in de boekenlijst voor mijn zoon
;)

Ook zoiets. Wit. Ik ben niet wit, ik ben blank. Sneeuw is wit.

Ja, we kregen vaak mails van het bestuur (gaat naar alle studenten) waarin een boekenlijst werd gegeven die aangeraden werd om te lezen. Boeken over hoe de blanken een privilege hebben, etc etc. Van die CRT boeken.

Waaronder deze:

"In dit boek wil ik graag uitleggen hoe je als wit persoon je privilege kunt erkennen en hoe je door dat te begrijpen hopelijk ook racisme in de samenleving kunt inzien en aanvechten."
- Anousha Nzume

Of we nu willen of niet, in Nederland leven we in een witte wereld. Eeuwenlang was 'wit' bepalend voor de maatschappelijke en culturele status quo. Maar sinds de hernieuwde Zwarte Piet-discussie lijkt 'wit' onder druk te staan als nooit tevoren.

'Hallo witte mensen' is een handleiding voor het leven in deze veranderende wereld. Vragen als: 'Waarom weer dat gezeur over Zwarte Piet?' 'Dan is blanke vla zeker ook racistisch?' 'Hoe zit het nou met het n-woord?' 'Iemand een tropische verrassing noemen is toch juist een compliment?', en: 'Waarom ga je niet terug naar je eigen land?', worden in dit boek beantwoord.

Aan de hand van persoonlijke anekdotes, wetenschappelijke publicaties ('in jip-en-janneketaal') en gesprekken met ervaringsdeskundigen, helpt Anousha Nzume witte mensen om te gaan met hun witte fragiliteit tussen de steeds mondiger wordende niet-witte mensen. En niet-witte mensen hoe om te gaan met de defensieve houding van witte mensen zodra hun privilege ter discussie staat. Dit alles brengt zij met liefde, compassie en geduld.

Daarnaast gaven ze ook workshops racisme, wit privilege, bla bla bla.

Allemaal ziekmakend gedachtegoed. Deze shit is dus NIET goed voor kinderen en jongeren. Dit gaat er bij mijn kind dus NIET in.

Zoals ik al zei, Nederland is in rap tempo aan het veranderen. Binnenkort op een basisschool bij jou.
Wat voor studie heb jij dan gevolg? Ik dacht HLO.

Prima toch dat zo’n vrouw zo’n boek kan en mag schrijven, wel moet er net zo veel aandacht aan tegengeluiden worden besteed.

Wat voor studie heb jij dan gevolg? Ik dacht HLO.

Prima toch dat zo’n vrouw zo’n boek kan en mag schrijven, wel moet er net zo veel aandacht aan tegengeluiden worden besteed.
Ja

Maar je snapt mijn punt weer niet. Het gaat er niet om dat een vrouw zo'n boek mag schrijven, who cares wat ze schrijft. Het gaat erom dat er blijkbaar de noodzaak van in wordt gezien dat we een racistisch blank privilège probleem hebben in dit land waardoor het schoolbestuur haar studenten doodgooit met dit soort zieke racistische waanbeelden.

Het onderwijs is geïnfiltreerd met allemaal woke cultuurmarxistische mafkezen die de jeugd in dit land proberen de indoctrineren. Ze allemaal een schuldgevoel aanpraten, net zoals in Duitsland.

De blanke identiteit moet en zal stuk gemaakt worden. Als blanke mag je niet trots zijn, een blanke die trots is op de geschiedenis van zijn land (of zijn huidskleur) is een nationalistische racist.. Daar doe ik niet aan mee. Hoe meer ik gedwongen wordt des te meer ik mij afzet naar rechts.

Je onderschat dit probleem echt heel hard man.

Vrouwen krijgen „bij gelijke geschiktheid” voorrang bij de Nederlandse krijgsmacht. Niet alleen bij de werving van militairen, maar ook bij hun bevorderingen. In 2030 moet de krijgsmacht voor 30 procent bestaan uit vrouwen, zowel op de werkvloer als in de top. Nu is van de militairen 11 procent vrouw.

:roflol:

Tja er wordt al langer voor gewaarschuwd dat fastfood echt ontzettend slecht voor je is.

Een criminele Turk schiet 2 criminele Turkse broers dood.

Die happy meals worden steeds beter..

Laatst bewerkt:
Tja er wordt al langer voor gewaarschuwd dat fastfood echt ontzettend slecht voor je is.

Een criminele Turk schiet 2 criminele Turkse broers dood.

Die happy meals worden steeds beter..
Het is een zegen voor de Russen dat de McDonald's daar dicht is, ik zeg 1-0 voor ome Vlad en de Russisch Orthodoxe Kerk.

Ricky Gervais zou nooit lachen met het haar van Jada Pinkett Smith: “Wél met haar zogenaamde vriendjes”

Komiek Ricky Gervais (60) heeft zijn mening gegeven over het incident tussen Will Smith en Chris Rock. Will gaf Chris een rake klap, nadat die laatste een misplaatst grapje maakte over het kapsel van Smiths echtgenote. Gervais, die al menig awardshow presenteerde, zou dat naar eigen zeggen nooit doen.

“Ik vond het grappig, ik was trending op het moment dat het gebeurde, maar ik was er niet eens bij”, aldus Gervais over het incident tijdens de Oscars. “Dat kwam blijkbaar omdat iedereen op Twitter zich afvroeg: wat zou er gebeurd zijn als Ricky Gervais de Oscars presenteerde? Wel, niks, want ik zou die grap niet hebben gemaakt. Tijdens mijn laatste comedyshow vroeg men mij naar materiaal over Will Smith, maar ik zei vlakaf: dat heb ik niet!”

Wills daden keurt hij niet goed, al meent hij dus wel dat hij nooit het controversiële grapje over Jada gemaakt zou hebben. Chris had het over haar ‘GI Jane’-kapsel, terwijl Jada net kaal is omdat ze de ziekte alopecia heeft. “Ik zou het over een andere boeg gegooid hebben...”, klinkt het. Nochtans is Ricky niet vies van een gemene grap over zijn collega’s, zoals hij al liet merken tijdens de vele andere awardshows die hij presenteerde. “Zeker niet, maar ik zou een grapje maken over haar zogenaamde ‘boyfriend’.” Het gerucht gaat namelijk dat Jada naast Will Smith nog een andere partner zou hebben. Het koppel ontkent dat.

Terug
Naar boven