MuscleMeat

Sticky Live News Topic

1648498841378.jpg

Als t fake was mogen ze van mij beiden met terugwerkende kracht de oscar voor beste slapstick op een prijsuitreiking voor seksdelinquenten winnen

Best netjes toch. Zand erover.

En hey het zorgde voor sensatie, anders was het ook maar een kale bedoening. Ik denk dat er geen haar op zijn hoofd zit die er geen spijt van heeft. Uiteindelijk verliest hij wel zijn wilde haren, dat proces gaat bij de 1 wat sneller dan bij de ander.

Best netjes toch. Zand erover.

En hey het zorgde voor sensatie, anders was het ook maar een kale bedoening. Ik denk dat er geen haar op zijn hoofd zit die er geen spijt van heeft. Uiteindelijk verliest hij wel zijn wilde haren, dat proces gaat bij de 1 wat sneller dan bij de ander.
Jada heeft meer haar op haar tanden dan op haar hoofd.

EDIT1: Wat een haarkloverij ook, dat hele gedoe.
EDIT2: Sommige mensen moet je ook niet tegen de haren instrijken.

Laatst bewerkt:
Sommige mensen moet je ook niet tegen de haren instrijken.
Geen haar op Chris Rock's hoofd die daar aan dacht.

Eigenlijk is het de schuld van de blanke mensch.
1648552325256.jpg

1648552531532.jpg

Een negert die een andere negert, na een foute grap over zijn vrouw, als een ibne bitchslapped, is natuurlijk de schuld van de blanke cisgender hetero man.

That's some next level faggotry.

Zie @Steks, dat krijg je nou van al dat inclusieve gendergeleuter.

Geen haar op Chris Rock's hoofd die daar aan dacht.

Eigenlijk is het de schuld van de blanke mensch.
1648552325256.jpg
Creatief 🤣
Begin het oprecht knap te vinden waar ik me ondertussen als blanke man, met blauwe ogen en blond haar allemaal schuldig om zou moeten voelen. Moet snel eens een lijstje gaan maken daarvoor...

Ik wilde eigenlijk volgende week m'n kop millimeteren. Maar dat is nu dus ook cultureel ongepast? :roflol:

Creatief 🤣
Begin het oprecht knap te vinden waar ik me ondertussen als blanke man, met blauwe ogen en blond haar allemaal schuldig om zou moeten voelen. Moet snel eens een lijstje gaan maken daarvoor...

Ik wilde eigenlijk volgende week m'n kop millimeteren. Maar dat is nu dus ook cultureel ongepast? :roflol:
Ja dan mag je niet meer bij fridays for future optreden

Creatief 🤣
Blond haar blauwe ogen?
Oef, die is lastig.

Nee, dat krijg je er van als je het niet goed behandelt op school.
Nee, dit is juist het resultaat daarvan. 20 jaar geleden had je deze onzin niet in Nederland en toen werd het ook niet behandeld op school.

Nee, dit is juist het resultaat daarvan. 20 jaar geleden had je deze onzin niet in Nederland en toen werd het ook niet behandelt op school.
Dus omdat we het sinds kort op Nederlandse basisscholen behandelen geeft Forbes de blanke hetero man de schuld van het feit dat een n*ger niet tegen een grapje kan van een andere n*ger?

Dus omdat we het sinds kort op Nederlandse basisscholen behandelen geeft Forbes de blanke hetero man de schuld van het feit dat een n*ger niet tegen een grapje kan van een andere n*ger?
Ze kunnen beter meer begrijpend lezen geven op school.

"20 jaar geleden had je deze onzin niet in Nederland"
Dus vroeger (20 jaar geleden), had je deze onzin (woke gelul waarin alles de schuld van blanken is), niet in Nederland.

Dit soort ideeën heb je tegenwoordig ook in Nederland waar de schuld dus steeds bij blanken wordt neergelegd.

Ik ga het niet verder uitleggen, als je dit niet ziet en/of snapt ben je überhaupt al reddeloos verloren.

Ze kunnen beter meer begrijpend lezen geven op school.

"20 jaar geleden had je deze onzin niet in Nederland"
Dus vroeger (20 jaar geleden), had je deze onzin (woke gelul waarin alles de schuld van blanken is), niet in Nederland.

Dit soort ideeën heb je tegenwoordig ook in Nederland waar de schuld dus steeds bij blanken wordt neergelegd.

Ik ga het niet verder uitleggen, als je dit niet ziet en/of snapt ben je überhaupt al reddeloos verloren.
Nu wel dan of gaat de blanke man nu ineens zelf het slachtoffer spelen? Ik heb nog nooit meegemaakt dat “de schuld” bij mij wordt neergelegd. Het wordt weleens op die manier geframed in de media, maar die nemen we met zijn allen toch niet meer serieus.

Terug
Naar boven