AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

-

Laatst bewerkt:
Het probleem is duidelijk niet te veel islam maar te weinig islam.

En te weinig EU natuurlijk.

Jullie zijn allemaal racisten, ik ga morgen aangifte doen.

Update Een 27-jarige Syrische asielzoeker heeft zichzelf zondag opgeblazen voor een restaurant in de Duitse stad Ansbach, in de deelstaat Beieren. Bij de aanslag kwam de dader om het leven. Twaalf mensen raakten gewond, van wie drie zwaargewond.

als die dankbare immigranten nog ff zo doorgaan komt er misschien wel een Adolfje uit de Duitse fles :rolleyes:

Update Een 27-jarige Syrische asielzoeker heeft zichzelf zondag opgeblazen voor een restaurant in de Duitse stad Ansbach, in de deelstaat Beieren. Bij de aanslag kwam de dader om het leven. Twaalf mensen raakten gewond, van wie drie zwaargewond.

als die dankbare immigranten nog ff zo doorgaan komt er misschien wel een Adolfje uit de Duitse fles :rolleyes:
Hmm ja, ik weet niet of we daar wel zo blij mee moeten zijn.
Er wordt wel altijd gesproken over het vermoorden van miljoenen joden, maar hij heeft ook hele slechte dingen gedaan.
smiling_hitler_by_mattsias.jpg

Hmm ja, ik weet niet of we daar wel zo blij mee moeten zijn.
Er wordt wel altijd gesproken over het vermoorden van miljoenen joden, maar hij heeft ook hele slechte dingen gedaan.
smiling_hitler_by_mattsias.jpg

ja leuk die grap van hans is ondertussen al 20 keer gemaakt op dit forum.

Dit noemen ze "democratie" voor het geval dat jij als PVDA stemmer dit niet wist!

Hahahaha democratie.....geloof jij dat echt?

En je leest ergens iets van pvda en dan papegaai je maar wat.

En dan nog.....ik stem toch op wie ik wil...das democratie hee.

Laatst bewerkt:
Amok in Reutlingen; arrestatie

Dit heeft niets te maken met order out of chaos! Wilders geniet hier niet van. Hij heeft absoluut geen profijt van aanslagen!

Pro Wilders. Klote links! Halen ze zomaar vluchtelingen binnen!

Het gebrek aan leiderschap is om van te kotsen.

Eerste minister Charles Michel en Didier Reynders, minister van Buitenlandse Zaken, hebben vanochtend gereageerd op de explosie in het Duitse Ansbach waarbij twaalf mensen gewond raakten. Michel roept de Duitsers via Twitter op om "sterk te zijn" en zich te verenigen tegen deze "daden van haat".

Oké, en nu?

In NL weten ze tenminste op 'gepaste wijze' te 'reageren'.

Extreme krachten moeten niet de kans krijgen de ‘Hollandse droom’ te ondermijnen. Dat stellen regeringspartijen VVD en PvdA in De Telegraaf in een reactie op de heftige gebeurtenissen van de afgelopen weken, zoals de aanslag in Nice, de schietpartij vrijdag in München, de steekpartij zondag in het Zuid-Duitse Reutlingen en de bedreigingen van Turkse Gülen-aanhangers op Nederlandse bodem.

http://politiek.tpo.nl/2016/07/25/pvda-vvd-geven-telegraaf-bizarre-reactie-op-terreuraanslagen/

Misschien eens bij zichzelf te rade gaan, stelletje extremisten.

In NL weten ze tenminste op 'gepaste wijze' te 'reageren'.

Extreme krachten moeten niet de kans krijgen de ‘Hollandse droom’ te ondermijnen. Dat stellen regeringspartijen VVD en PvdA in De Telegraaf in een reactie op de heftige gebeurtenissen van de afgelopen weken, zoals de aanslag in Nice, de schietpartij vrijdag in München, de steekpartij zondag in het Zuid-Duitse Reutlingen en de bedreigingen van Turkse Gülen-aanhangers op Nederlandse bodem.

http://politiek.tpo.nl/2016/07/25/pvda-vvd-geven-telegraaf-bizarre-reactie-op-terreuraanslagen/

Misschien eens bij zichzelf te rade gaan, stelletje extremisten.
VVD-Kamerlid Malik Azmani constateert dat onder de autochtone bevolkings steeds meer het gevoel van ‘ik ben het zat’ leeft.

Beide partijen denken dat om te voorkomen dat de situatie ontspoort er een sterk ‘wij’ moet worden gecreëerd.
'Wij' zijn het zat en gaan nog eens wat politici opknopen? :+)

Terug
Naar boven