Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je er dan wat aan doen of ga je alleen maar de keyboardwarrior uithangen 'maxman'.Aldus nazi.
''Vrijheid alleen voor ons''
"Ook voor anderen, tenzij hun mening ons niet aanstaat"
Op een nazi stemmen. Is dat wel zo democratisch?Jij had anders ook problemen met mijn stemgedrag. In een democratie stem ik op wie ik wil.
Aldus nazi.
''Vrijheid alleen voor ons''
"Ook voor anderen, tenzij hun mening ons niet aanstaat"

Lees die 2 zinnen nog eens en probeer het opnieuw.ISIS en terreur op tv heeft NIETS met cia te maken. Anders kwam het wel in het nieuws!1!!
Beiden niet. Maar trump en wilders zijn niet zoals jij denkt 'van buiten de gevestigde orde'. Zielig. Als deze heren klaar zijn met hun projectje, gooien ze je zo bij het oud vuil.
Ga je er nog iets aan doen?Beiden niet. Maar trump en wilders zijn niet zoals jij denkt 'van buiten de gevestigde orde'. Zielig. Als deze heren klaar zijn met hun projectje, gooien ze je zo bij het oud vuil.
Beiden niet. Maar trump en wilders zijn niet zoals jij denkt 'van buiten de gevestigde orde'. Zielig. Als deze heren klaar zijn met hun projectje, gooien ze je zo bij het oud vuil.
Welke politieker doet dit niet zodra ze hun stemmetjes hebben?
En Hilary is niet beter.Liegen en bedriegen. Iemand anders zat al in den bak.
Hoe naief mensen kunnen zijn
De Clintons en Trumps zijn matties jonguuh. Denk je nou echt dat ze tegenstanders van elkaar zijnHoe naief mensen kunnen zijn
![]()
http://nos.nl/artikel/2119637-zeker-negentien-doden-bij-steekpartij-in-japan.html
Die Japanners willen natuurlijk niet achterblijven.
Heb z'n begeleiders gebeld, ze komen hem morgenochtend halen.