Dat we dat nog eens zouden meemaken
@apfelstrudel die een bericht van de staatsproganda machine voor waar aanneemt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O ik neem het niet voor waar aan. 1 van die fake news NOS journalisten zegt in dat stukje dat het om slechts een paar honderd demonstranten gaat in heel China.Dat we dat nog eens zouden meemaken
Hij was eerder vandaag al een Europees Orgaan aan het promoten.Dat we dat nog eens zouden meemaken
Zoveel Chinezen zijn er nu ook weer niet...O ik neem het niet voor waar aan. 1 van die fake news NOS journalisten zegt in dat stukje dat het om slecht een paar honderd demonstranten gaat in heel China.

Hij prijst Timmerfranz zijn culinaire kennis.Hij was eerder vandaag al een Europees Orgaan aan het promoten.
Als hij iets lovends zegt over Timmerfranz moeten we professionele hulp inschakelen?
Timmerfranz en ik delen blijkbaar veel gezamenlijke interesses en gedachtes. We houden allebei van lekker eten, lekkere wijn, en hebben allebei een tyfushekel aan de Nederlandse bevolking.Hij was eerder vandaag al een Europees Orgaan aan het promoten.
Als hij iets lovends zegt over Timmerfranz moeten we professionele hulp inschakelen?
Aangezien jij een kind hebt met de nazaat van een gastarbeider voldoe jij aan het multiculturele diverse en inclusieve ideaal.Timmerfranz en ik delen blijkbaar veel gezamenlijke interesses en gedachtes. We houden allebei van lekker eten, lekkere wijn, en hebben allebei een tyfushekel aan de Nederlandse bevolking.
Hij laat zich gebruiken als omvolker.Aangezien jij een kind hebt met de nazaat van een gastarbeider voldoe jij aan het multiculturele diverse en inclusieve ideaal.
Het is het minste dat ik kon doen omwille van mijn slavernijverleden.Aangezien jij een kind hebt met de nazaat van een gastarbeider voldoe jij aan het multiculturele diverse en inclusieve ideaal.
Dat laatste sowieso. Maar het is lastig oordelen vanwege China's internet firewall. Niet alles komt naar buiten.Wel spannend, maar gaat er echt iets gebeuren of zien we wat we willen en hopen te zien.
Wie heeft het nu voor het zeggen bij Twitter?Das gek. China nr 1 trending op twitter in zoekfunctie. Ik refresh de pagina, geen hashtag China meer te vinden, maar hashtag corona bovenaan.
Ik refresh een paar keer opnieuw, opeens staat het weer bovenaan en vervolgens weer weg. Vreemd meganisme.
Dats niet m'n punt. Ik vind het vaag hoe de site werkt. De top 10 trending hashtags (in Nederland) op Twitter verandert bij elke refresh. Dats toch vreemd?
Is niet zo raar toch? Verstreken tijd tussen tweets relatief aan de huidige tijd zal een sterke bepalende factor zijn voor de weging van elke tag. Elke keer als jij de pagina ververst is de tijd relatief aan al die tweets die mogelijk trending zijn veranderd, waardoor ze onderling dus anders gewogen worden. Likes en reacties op, maar ook views van, de betreffende tweets die onder zo'n tag vallen zullen daar eveneens bij meewegen. Als er dus likes, reacties of views bij zijn gekomen in de tussentijd heeft dat ook impact. Je verwacht natuurlijk wel een (enorme) overlap tussen de trending tweets als je kort achterelkaar ververst, maar dat zie ik ook gewoon terug nu ik meermaals loop te verversen.Dats niet m'n punt. Ik vind het vaag hoe de site werkt. De top 10 trending hashtags (in Nederland) op Twitter verandert bij elke refresh. Dats toch vreemd?
Nu net getest en het is weer anders. China blijft nu wel staan.
Zoekfunctie:
![]()
Na refresh:
![]()
China blijft nu wel staan, maar trending wordt wel weer geshuffeld.
Surrealistisch beeld, al die gasten in witte pakjes. Ingepakt uit angst voor covid, terwijl dranghekken en andere voorwerpen ze om de oren vliegen.
"Yo Hoe Lang, je hoofd bloed man. Heel erg ook. En er steekt een stuk dranghek uit je rechter oog."
"Serieus? f**k. Geef me een covid test".
'A few moments later'.
"Niks aan de hand, ik ben negatief."
"Godzijdank ben je in orde."