XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Antiterrorisme actie :emo:
Rechtsextremisten.

Polarisatiecampagne draait op volle toeren. Soms denk ik wel eens hoe heeft het zo ver kunnen komen in Nederland en dan komt Broertje Duitsland weer om de hoek en besef ik me dat het allemaal nog veel erger gaat worden. Waar Duitsland leidt, gaat Nederland volgzaam.

Rechtsextremisten.

Polarisatiecampagne draait op volle toeren. Soms denk ik wel eens hoe heeft het zo ver kunnen komen in Nederland en dan komt Broertje Duitsland weer om de hoek en besef ik me dat het allemaal nog veel erger gaat worden. Waar Duitsland leidt, gaat Nederland volgzaam.
1 van die rechtsextremisten heet Marinus van der Lubbe.

Onder de ruim vijftig verdachten zijn oud-Bundeswehr-soldaten, een oud-parlementariër en een bekende prins.
1670404818979.jpg

Rechtsextremisten.

In tegenstelling tot NL, waar vooral over radicaal rechts gesproken wordt, maar de concrete dreiging uit extreem linkse en islamistische hoek komt, is er in Duitsland wel sprake van concrete dreiging.

Ik snap niet goed wat het probleem is, buiten dat het een makkelijke frame is om tegen bv de boeren te gebruiken.

Noemen ze dat niet een Putsch? :thinking:

• Like
Waarderingen: Vonk

Rechtsextremisten.

IMG_20221207_200810.jpg

Als wapen liefhebber word je meteen als Neo Nazi neergezet , mooie feitelijke bericht geving
In tegenstelling tot NL, waar vooral over radicaal rechts gesproken wordt, maar de concrete dreiging uit extreem linkse en islamistische hoek komt, is er in Duitsland wel sprake van concrete dreiging.

Ik snap niet goed wat het probleem is, buiten dat het een makkelijke frame is om tegen bv de boeren te gebruiken.
De Duitse overheid staat zelf Neo nazi bijeenkomsten en zelfs een nazi dorp toe ,dit is overigens altijd onder het motto van surveillance gebeurd.
Eind jaren 90 ( meen ik ) is er een inval gedaan bij een nazi club waar een active duty Mi5 agent met de scepter zwaaide.

Alle complotdenkers zijn ook per definitie extreem rechts. Linkse complotdenkers bestaan niet

Maar wat nou als je een complotdenker bent, maar achteraf gelijk blijkt te hebben.

Wat ben je dan? Ben je dan ook nog steeds een complot denker? Of was je dan een complotdenker totdat het complot waarheid te zijn?

Maar wat nou als je een complotdenker bent, maar achteraf gelijk blijkt te hebben.

Wat ben je dan? Ben je dan ook nog steeds een complot denker? Of was je dan een complotdenker totdat het complot waarheid te zijn?
Juist !
De spin die de media aan het woordje complot denker hebben gegeven is behoorlijk negatief ....

In mijn ervaring hangen de meeste complotdenkers een hele reeks aan complotten aan. Als je er met de jaren honderden, misschien zelfs meer dan duizend, aanhangt, en er blijkt er ééntje gedeeltelijk of helemaal te kloppen, dan ben je vooral een kapotte klok die tweemaal daags de juiste tijd aangeeft.

IMG_20221207_200810.jpg

Als wapen liefhebber word je meteen als Neo Nazi neergezet , mooie feitelijke bericht geving

De Duitse overheid staat zelf Neo nazi bijeenkomsten en zelfs een nazi dorp toe ,dit is overigens altijd onder het motto van surveillance gebeurd.
Eind jaren 90 ( meen ik ) is er een inval gedaan bij een nazi club waar een active duty Mi5 agent met de scepter zwaaide.
Moet je nagaan hoe extremistisch die groep wel niet moet zijn.

Extreem rechts is een complot.

Flink wie die Windhunde, Zaeh wie Leder, Hart wie Kruppstahl

Terug
Naar boven