apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Post je het nadien ook? Benieuwd wat ie gaat zeggen eigenlijk.
In b4 het was niet suppressed
Begint over 5 mins
Ik ga zo pitten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1 van die rechtsextremisten heet Marinus van der Lubbe.![]()
Duitsland pakt rechts-extremisten op die mogelijk een gewelddadige staatsgreep wilden plegen
De Duitse politie heeft 25 leden en aanhangers van een extreemrechtse beweging opgepakt op verdenking van het voorbereiden van een staatsgreep. Zij waren volgens aanklagers van plan om gewapend de Bondsdag, het Duitse parlement, te bestormen en parlementariërs te gijzelen. Onder de ruim vijftig...www.ad.nl
Antiterrorisme actie
Rechtsextremisten.
Polarisatiecampagne draait op volle toeren. Soms denk ik wel eens hoe heeft het zo ver kunnen komen in Nederland en dan komt Broertje Duitsland weer om de hoek en besef ik me dat het allemaal nog veel erger gaat worden. Waar Duitsland leidt, gaat Nederland volgzaam.
Onder de ruim vijftig verdachten zijn oud-Bundeswehr-soldaten, een oud-parlementariër en een bekende prins.
In tegenstelling tot NL, waar vooral over radicaal rechts gesproken wordt, maar de concrete dreiging uit extreem linkse en islamistische hoek komt, is er in Duitsland wel sprake van concrete dreiging.![]()
Duitsland pakt rechts-extremisten op die mogelijk een gewelddadige staatsgreep wilden plegen
De Duitse politie heeft 25 leden en aanhangers van een extreemrechtse beweging opgepakt op verdenking van het voorbereiden van een staatsgreep. Zij waren volgens aanklagers van plan om gewapend de Bondsdag, het Duitse parlement, te bestormen en parlementariërs te gijzelen. Onder de ruim vijftig...www.ad.nl
Antiterrorisme actie
Rechtsextremisten.
Polarisatiecampagne draait op volle toeren. Soms denk ik wel eens hoe heeft het zo ver kunnen komen in Nederland en dan komt Broertje Duitsland weer om de hoek en besef ik me dat het allemaal nog veel erger gaat worden. Waar Duitsland leidt, gaat Nederland volgzaam.
't Zal sowieso nog een Russisch complot worden.

![]()
Antiterrorisme actie
Rechtsextremisten.
De Duitse overheid staat zelf Neo nazi bijeenkomsten en zelfs een nazi dorp toe ,dit is overigens altijd onder het motto van surveillance gebeurd.In tegenstelling tot NL, waar vooral over radicaal rechts gesproken wordt, maar de concrete dreiging uit extreem linkse en islamistische hoek komt, is er in Duitsland wel sprake van concrete dreiging.
Ik snap niet goed wat het probleem is, buiten dat het een makkelijke frame is om tegen bv de boeren te gebruiken.
Juist !Maar wat nou als je een complotdenker bent, maar achteraf gelijk blijkt te hebben.
Wat ben je dan? Ben je dan ook nog steeds een complot denker? Of was je dan een complotdenker totdat het complot waarheid te zijn?
In mijn ervaring hangen de meeste complotdenkers een hele reeks aan complotten aan. Als je er met de jaren honderden, misschien zelfs meer dan duizend, aanhangt, en er blijkt er ééntje gedeeltelijk of helemaal te kloppen, dan ben je vooral een kapotte klok die tweemaal daags de juiste tijd aangeeft.Maar wat nou als je een complotdenker bent, maar achteraf gelijk blijkt te hebben.
Wat ben je dan? Ben je dan ook nog steeds een complot denker? Of was je dan een complotdenker totdat het complot waarheid te zijn?
Moet je nagaan hoe extremistisch die groep wel niet moet zijn.![]()
Als wapen liefhebber word je meteen als Neo Nazi neergezet , mooie feitelijke bericht geving
De Duitse overheid staat zelf Neo nazi bijeenkomsten en zelfs een nazi dorp toe ,dit is overigens altijd onder het motto van surveillance gebeurd.
Eind jaren 90 ( meen ik ) is er een inval gedaan bij een nazi club waar een active duty Mi5 agent met de scepter zwaaide.