MuscleMeat

Sticky Live News Topic

  • Topic starter mat
  • Startdatum
  • Reacties 7K
  • Weergaven 223K
  • Volgers 92

Bezoekers in dit topic

Was even 5x kijken maar het eindigde beduidend meer fuckedup dan ik verwacht had. Bedankt voor deze verrijking van mijn dag :thumb:
Haha mooie dosis pink mist. Kdenk niet dat Vanish Oxy Action die ouwe dude op dat bankje nog kan helpen.
 
Ik heb het niet gevolgd, maar wie heeft er belang bij dat die nieuwe persoon heeft gewonnen? Vlam in de pan is altijd interessant om te volgen in zulke landen, dat zijn niet van die pussies zoals in west europa.
 
Ik heb het niet gevolgd, maar wie heeft er belang bij dat die nieuwe persoon heeft gewonnen? Vlam in de pan is altijd interessant om te volgen in zulke landen, dat zijn niet van die pussies zoals in west europa.
Woke links heeft er vooral belang bij.

Nope en volgens mij heeft bolsenaro vooral politie en leger achter zich staan.
 
Woke links heeft er vooral belang bij.

Nope en volgens mij heeft bolsenaro vooral politie en leger achter zich staan.

Ook niet echt een verrassing natuurlijk. Nooit gedacht zoveel weerzin te kunnen voelen voor een woord met zo weinig betekenis "woke" :emo:
Maar ik ben geen haar beter als ik ze allemaal dood wens. Dus ik denk het alleen en spreek het niet uit :lol:
 
Woke links heeft er vooral belang bij.

Nope en volgens mij heeft bolsenaro vooral politie en leger achter zich staan.
Is dat zo ?
Bolsenaro vind ik ook een engnek. Legt zich vast niet neer bij de uitslag en heeft politie en leger achter zich. Gevaarlijk!
 
Is dat zo ?
Bolsenaro vind ik ook een engnek. Legt zich vast niet neer bij de uitslag en heeft politie en leger achter zich. Gevaarlijk!

Wat een verrassing :haha:
In dat kader zou je de USA en UKR ook extreem gevaarlijk moeten vinden, maar volgens mij is het tegenovergestelde waar :lol:
 
Mooi man, laat maar fikken dat land. Dan hebben we weer mooi beeldmateriaal om naar te kijken.
 
Bolsenaro met zijn bossen kap is ook niet goed snik natuurlijk
 
Hebben ze goede redenen om te denken dat er fraude is gepleegd?
 
Back
Naar boven