apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Willen geen filmpjes van liquidatiesM'n post is verwijdert maar ik weet niet meer wat de post was.
Ging het om die aanslag/liquidatie op die Indiër?
Begrijpelijk. Excuses.
.
jk
Kleine 4 uur te gaan. 15:00 is liftoff. Starshop met de super heavy booster raket. De krachtigste raket ooit gebouwd.
Uitgesteld naar 20 april.48 uur uitgestels. Countdown werd bij 40 secs remaining uitgesteld ivm een bevroren pressurant valve.
Is koltoer.Zwaargewonden door steekpartij in fitnessstudio Duisburg
Duitse politie meld geen wapen
![]()
Starship Flight Test
Starship gave us quite a show during today’s first flight test of a fully integrated Starship and Super Heavy rocket from Starbase in Texas. At 8:33 a.m. CT...www.youtube.com
2 mins to go voor launch
Hoe krijgt hij het voor elkaar om Iran dat Rusland steunt, aan te laten vallen door de Taliban ?
Voor het eerst treft zwerm drones Moskou: 'Wake-upcall voor inwoners' - https://nos.nl/l/2477041
Toch even dekking zoeken, de kapot geschoten projectielen kunnen ook schade aanrichten.Een paar van die drones zijn maar een paar km van waar ik woon uit de lucht geschoten. Zat te ontbijten om 06.00 met het raam open en hoorde een paar heel harde knallen. Dacht eerst dat het donder ofzo was… uurtje later vernam ik pas dat het onderschepte drones waren.
Ik denk dat het 3 uur na die knallen wel mee zou vallen.Toch even dekking zoeken, de kapot geschoten projectielen kunnen ook schade aanrichten.