Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Mooie verrijking die vluchtelingen
Het was helemaal geen vluchteling. Het was een Zweeds staatsburger. Een Europeaan, net als jij en ik. Maar dan met een moeilijke jeugd. Niet begrepen door het systeem, geweigerd bij zijn stage plaats.

Imo is dit echt iets waarvan je over een paar jaar mega spijt krijgt als je het niet in een museum zet.

Graf Spee was een historisch belangrijk schip, belangrijke deel van de geschiedenis.

Als je de geschiedenis verwijdert dan is het nooit gebeurd en komen al die doden weer tot leven.

Heeft niemand Endgame gezien?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Voor wie het nog niet weet: Frankrijk staat al een paar dagen in de fik omdat pilitie een 17 jarig Algerijns crimineeltje hebben doodgeschoten.

Voor wie het nog niet weet: Frankrijk staat al een paar dagen in de fik omdat pilitie een 17 jarig Algerijns crimineeltje hebben doodgeschoten.
Vanwege de internationale verbroedering doet Brussel ook mee, toch?

Overigens is de Franse politie, denk gele hesjes, wel vaker minder correct en is het al jaren een oplaaiende oorlog met deze "jongeren".

Vanwege de internationale verbroedering doet Brussel ook mee, toch?

Overigens is de Franse politie, denk gele hesjes, wel vaker minder correct en is het al jaren een oplaaiende oorlog met deze "jongeren".
Vroeg of laat wordt dit een burgeroorlog en genocide in Europa. Water en olie mengen niet, maakt niet uit hoeveel thee je drinkt.

Ik vond die video van die schietpartij wel weer bijzonder.

Politie heeft een vuurwapen op de bestuurder gericht en de bestuurder geeft vol gas.

Iets met play stupid games?

Vroeg of laat wordt dit een burgeroorlog en genocide in Europa. Water en olie mengen niet, maakt niet uit hoeveel thee je drinkt.
Een van de analyses is nu juist dat er in Frankrijk (onder andere) te weinig "thee gedronken" is.

Zelfs bij OP1 willen ze jet erover hebben, maar m'n geluid doet een beetje raar. Nu mis ik het item over Keti Koti...

Een van de analyses is nu juist dat er in Frankrijk (onder andere) te weinig "thee gedronken" is.

Zelfs bij OP1 willen ze jet erover hebben, maar m'n geluid doet een beetje raar. Nu mis ik het item over Keti Koti...
Die analisten bij OP1 zijn een stel r**ards.
De massale import van Afrikanen zal Europa kapotmaken.
Janmaat zei het, Fortuyn zei het, Wilders zegt het. Iedereen met meer dan 2 hersencellen snapt dit.

Janmaat zei het, Fortuyn zei het, Wilders zegt het. Iedereen met meer dan 2 hersencellen snapt dit.
Mijn punt was dat het zelfs bij de tafeltjes van de NPO besproken wordt, daarna dat de Franse politie-aanpak van de afgelopen jaren, bij verschillende problemen, niet de beste is.

Laatst bewerkt:
Die zeiden dat lang geleden, zal het inmiddels al niet zijn geschied?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven