XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Ik hoop dat ze nu doorpakken.

Tijd dat collectief de fik in Europa gaat.
Waarom, dat brengt ons toch niets en zal noch in Parijs, Berlijn of Amsterdam, noch in EU-hoodstad Brussel de ogen openen en/of het verhaal en boodschap veranderen?

Last hebben mensen die erin en eromheen wonen.

Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

• Like
Waarderingen: Vonk
Waarom, dat brengt ons toch niets en zal noch in Parijs, Berlijn of Amsterdam, noch in EU-hoodstad Brussel de ogen openen en/of het verhaal en boodschap veranderen?

Last hebben mensen die erin en eromheen wonen.

Omdat ik denk dat alleen een revolutie ons nog uit deze distopiaanse ellende die op ons afkomt zou kunnen krijgen.

En de mensen eromheen verdienen net als de rest van de mensen niets anders. Dat is de prijs voor almaar wegkijken en doen alsof het niet onszelf aangaat. Ja ook voor mij.

Omdat ik denk dat alleen een revolutie ons nog uit deze distopiaanse ellende die op ons afkomt zou kunnen krijgen.

En de mensen eromheen verdienen net als de rest van de mensen niets anders. Dat is de prijs voor almaar wegkijken en doen alsof het niet onszelf aangaat. Ja ook voor mij.
Een revolutie en dan massa deportatie of hoe ga je die vele miljoenen personen aan omvolking ooit oplossen?

Dit filmpje met Pim Fortuyn kende ik nog niet.

Filmpje is lastig om te tonen...

Inval Haiti zit er ook aan te komen.

Dit is potentieel een oorlog in half het Afrikaanse continent gezien het feit dat buurlanden van Niger die solidair zijn aan die legerleiding van ze al hebben aangegeven mee te vechten in het geval van een interventie. Dat zijn zo 20 landen die met elkaar in oorlog zijn, wtf.

Ja wat een puinhoop e, komt door al die vrouwen aan de top de laatste jaren.

Dit is potentieel een oorlog in half het Afrikaanse continent gezien het feit dat buurlanden van Niger die solidair zijn aan die legerleiding van ze al hebben aangegeven mee te vechten in het geval van een interventie. Dat zijn zo 20 landen die met elkaar in oorlog zijn, wtf.
Dat houdt de Wagner-groep lekker bezig buiten Oekraïne.
:p
En, alles om begrip te kweken voor subsahara instroom in het Avondland.

De caldera is 12 tot 15km in diameter. Als deze gaat dan gaat ie waarschijnlijk goed en zijn we allemaal fucked. Weer eens een andere crisis.

Moet je nagaan hoeveel CO2 er dan vrijkomt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven