- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Toch hebben we er sinds vandaag weer een zoveelste oorlog om sprookjes bij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch hebben we er sinds vandaag weer een zoveelste oorlog om sprookjes bij.
ErgoWant volgens Islam moet je de wet van het land waarin je woont volgen, tenzij het direct tegen Islam in gaat.
En helaas zijn er veel moslims voor wie die ideologie belangrijkers is dat de wetten van het land waar ze wonen
Er is een onderscheid tussen "haat op de islam" of vraagtekens bij de ideologie tegenover het haten van (alle/sommige) moslims.Al had hij al aangegeven haat voor Islam te hebben, volgens mij is dat een van de redenen waarom het andere topic een slotje heeft.
Ik hou ermee op, ik vroeg me alleen af waarom hij iedereen over een kam blijft scheren.
Er is een onderscheid tussen "haat op de islam" of vraagtekens bij de ideologie tegenover het haten van (alle/sommige) moslims.
Islamhaat. Idd. Ik steek het niet onder stoelen of banken dat ik alles wat met geloof te maken heeft verafschuw.
Als hij alles haat wat met geloof te maken heeft dan heeft hij ook een hekel aan Katholicisme, Orthodoxie, een paar anderen en Ketters zoals Church of England en andere Protestantse "brandstapel kandidaten"* en de meest merkwaardige Christelijke stroming: Atheïsme.
Hou dat ff lekker in het gesloten topic.
Dat doet hij niet, helemaal duidelijk is het niet, maar dat erin lezen is een keuze die niet volgt uit de logica.@horn je blijft gehele bevolkingen over een kam scheren. Waarom eigenlijk?
Machteld ZeeHoe heet trouwens die blonde dame ook al weer die een boek heeft geschreven over Islamitische rechtbanken in het Verenigd Koninkrijk en dat bleek dat de overheid en politiek van niets bleek te weten?
Die gingen aan haar vragen hoe het zat.
en de meest merkwaardige Christelijke stroming: Atheïsme.
Nav of via een uitspraak van een socioloog, Erik Hendriks, die veel in China komt, dat hij zich pas daar realiseerde hoe zeer onze cultuur, denken en doen zijn doordesemd met het Christendom en hoe fundamenteel anders dat is dan de Chinese cultuur.
Dan kan best kloppen, maar blij/tevreden zijn met de uitvloeiselen van een ideologie betekent nog niet dat je ook positief bent over de ideologie zelf.Nav een uitspraak van een socioloog (Hendriksen?) die veel in China komt, dat hij zich pas daar realiseerde hoe zeer onze cultuur, denken en doen zijn doordesemd met het Christendom
Niets dat een paar kilo plutonium niet kan verhelpen.Ik ben wel benieuwd of “de rust” kan wederkeren in dat gebied of dat het nu verder escaleert.
Israël zal in ieder geval iets doen, dus in eerste instantie ligt escalatie op de loer. Die gijzelaars maken bombarderen lastiger, dus komt er een uitgebreiden grondoorlog?Ik ben wel benieuwd of “de rust” kan wederkeren in dat gebied of dat het nu verder escaleert.
Die blijft stomme filmpjes maken voor op tiktok.De vraag is ook een beetje wat Hezbollah gaat doen.
Nou, nee.