- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loofhuttenfeest...
NB met de krantjes van de Belgen worden de Nederlandse kranten bedoeld, die zijn in Belgische handen.

Was wel wat geweest als het iron dome afweergeschut daarop los ging.
Als ik er zo snel twee moet bedenken die nogal wreed zijn geweest.
De represailles zullen niet mals zijn.
x.com
x.com
Eerlijk, welk volk zie jij zo met dode tegenstanders omgaan als een stelletje apen? Los van de wreedheden van Israel en hun kolonisten. Dit gaat nergens meer over en je ziet het keer op keer bij dit volk.
Ja de Jappen waren next level wreed idd. Heb je wel eens gehoord over Unit 371?Als ik er zo snel twee moet bedenken die nogal wreed zijn geweest.
Russen 2022-2023
Jappen 1936-1944
Maar echt feestvieren met dode lichamen zie je indd eigenlijk alleen bij moslims. Maarja voor dat soort debiele shit heb je religie nodig.
Ik vind het nogal tekenend voor een samenleving en cultuur als je trots dode lichamen door de straten paradeert. Jij niet?Wat boeit het eigenlijk hoe men omgaat met de dode tegenstander?
Nee, ik heb daar weinig gevoel bij.Ik vind het nogal tekenend voor een samenleving en cultuur als je trots dode lichamen door de straten paradeert. Jij niet?
Vind ze verbranden en of uitstrooien in de rivier waaruit je drinkt zoals ze in India doen ook een beetje vies.Wat boeit het eigenlijk hoe men omgaat met de dode tegenstander?
Mag het dan helemaal niet besproken worden van jou?Ene topic slotje erop dus gewoon hier doorgaan. Verstandig.
Mag het dan helemaal niet besproken worden van jou?
Waar zeur je dan over?
Waar zeur je dan over?
Hou je mond eens zo nu en dan.
Maar wel 1 van de rapporteerders.
Precies dit.