Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(Gelukkig?) Niet, maar wel de foto's van de rape of Nanking gezien helaas.Ja de Jappen waren next level wreed idd. Heb je wel eens gehoord over Unit 371?
Geen bevolkingen, alleen aanhangers van extreme ideologieën@horn je blijft gehele bevolkingen over een kam scheren. Waarom eigenlijk?
Nee
No but he's right.
Ustaŝa en de SS'ers konden er ook wat van. Bosnische Serviërs. Rode Khmer, Hutu's etc etcAls ik er zo snel twee moet bedenken die nogal wreed zijn geweest.
Russen 2022-2023
Jappen 1936-1944
Maar echt feestvieren met dode lichamen zie je indd eigenlijk alleen bij moslims. Maarja voor dat soort debiele shit heb je religie nodig.
Ik heb het over de islam. Dat is een geloof, een ideologie.@horn je blijft gehele bevolkingen over een kam scheren. Waarom eigenlijk?
En dat is niet waar?Dan zou @horn het anders moet formuleren, want nu zegt hij dat Islam een wreed geloof is en alle aanhangers barbaars zijn.
Dat is toch gelijk aan "alleen aanhangers van extreme ideologieën"?Dan zou @horn het anders moet formuleren, want nu zegt hij dat Islam een wreed geloof is en alle aanhangers barbaars zijn.
De islam is idd een wreed geloof. Dat leert het aantal doden alvast.Dan zou @horn het anders moet formuleren, want nu zegt hij dat Islam een wreed geloof is en alle aanhangers barbaars zijn.
Als je dat als moslim niet vindt heb binnen die gemeenschap ook gewoon een probleem,Ik heb het over de islam. Dat is een geloof, een ideologie.
En helaas zijn er veel moslims voor wie die ideologie belangrijkers is dat de wetten van het land waar ze wonen en bijgevolg het samenleven met niet-gelovigen.
Schokkend hoeveel westerse moslims fundamentalisme steunen
02 maart 2015Leestijd: 4 minuten
.....
WAARHEID
Natuurlijk kan de uitkomst een onaangename waarheid blootstellen. Hieronder ziet u hoeveel procent van de moslims gelooft in het islamitische fundamentalistische kader:
Terug naar de wortels van de islam:
Duitsland 49,9 procent, Frankrijk 61,4, Nederland 54,5, België 66,1, Oostenrijk 65,0 en Zweden 43,4.
Slechts één interpretatie van de islam:
Duitsland 57,1 procent, Frankrijk 81,7, Nederland 74,3, België 82,2, Oostenrijk 79,1 en Zweden 67,4.
Religieuze wetten zijn belangrijker dan de seculiere wetten:
Duitsland 45,1 procent, Frankrijk 73,2, Nederland 70,0, België 69,6, Oostenrijk 73,1 en Zweden 52,1.
Eens zijn met alledrie de bovenstaande fundamentalistische thema’s:
Duitsland 29,9 procent, Frankrijk 52,3, Nederland 44,6, België 52,5, Oostenrijk 55,2 en Zweden 30,8.
Geen homo-vrienden:
Duitsland 61,0 procent, Frankrijk 57,6, Nederland 47,4, België 60,9, Oostenrijk 70,8 en Zweden 42,9.
Joden zijn niet te vertrouwen:
Duitsland 28,0 procent, Frankrijk 43,4 , Nederland 40,4, België 56,7, Oostenrijk 64,1 en Zweden 36,8.
Het Westen wil de islam vernietigen:
Duitsland 33,4 procent, Frankrijk 52,5, Nederland 54,4, België 63,0, Oostenrijk 67,1 en Zweden 51,9.
Artikel: https://www.ewmagazine.nl/buitenlan...rse-moslims-fundamentalisme-steunen-1716213W/Eens zijn met alledrie de bovenstaande opvattingen:
Duitsland 14,4 procent, Frankrijk 25,0, Nederland 21,7, België 35,0, Oostenrijk 43,2 en Zweden 19,0
Ik heb het over de islam. Dat is een geloof, een ideologie.
En helaas zijn er veel moslims voor wie die ideologie belangrijkers is dat de wetten van het land waar ze wonen en bijgevolg het samenleven met niet-gelovigen.
Dat is toch gelijk aan "alleen aanhangers van extreme ideologieën"?
Maar als jij het nu laat rusten zullen de uitspraken niet verder oplopen tot een niveau dat dit topic ook gesloten gaat worden.
Ja en net dat is fout he. Als een religie geen ruimte laat om anders te denken/te vinden, laat staan een vrije mening te hebben.Als je dat als moslim niet vindt heb binnen die gemeenschap ook gewoon een probleem,
Dat zijn idd de onderzoeken waar ik naar verwijs. Behoorlijk alarmerend. Maar duidelijk niet voor iedereen.De discussie laat ik lekker aan me voorbijgaan, maar hier heeft u wat cijfers.
Deze cijfers waren ook veel hoger dan bij andere groepen en religies.
Artikel: https://www.ewmagazine.nl/buitenlan...rse-moslims-fundamentalisme-steunen-1716213W/
Onderzoek: https://www.wzb.eu/en/press-release/islamic-fundamentalism-is-widely-spread
Je hebt dus duidelijk niet gelezen waar zowel mentat als ik naar verwijzen.'veel Moslims', waar baseer je dat op? Want volgens Islam moet je de wet van het land waarin je woont volgen, tenzij het direct tegen Islam in gaat.
Nee.
Nee, dat is niet gelijk aan. Als hij dat specifiek bedoelde, moet hij dat specifiek zeggen. Al had hij al aangegeven haat voor Islam te hebben, volgens mij is dat een van de redenen waarom het andere topic een slotje heeft.
Ik hou ermee op, ik vroeg me alleen af waarom hij iedereen over een kam blijft scheren
Het is de moeite waard om een docu over unit 371 te kijken.(Gelukkig?) Niet, maar wel de foto's van de rape of Nanking gezien helaas.
Ondenkbaar dat je dat andere mensen aan kan doen.