- Waardering
- 27.779
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die was er dus juist niet bij.
Ik ga met mijn hond wandelen in het bos, en dan benen trainen
Lol. Ook in Israel is het ambras met.... juis Islam. Mijn stelling blijft. Waar islam is daar is dood en verderf. De religie van de vrede die wereldwijd voor 1000den zorgt.
Velen hier hebben oogkleppen. Wijken met Islam hebben meer narigheid en rommel.Lol. Ook in Israel is het ambras met.... juis Islam. Mijn stelling blijft. Waar islam is daar is dood en verderf. De religie van de vrede die wereldwijd voor 1000den zorgt.
Met 1,5 tot 2 miljoen mensen op 45km2 zitten strijders en onschuldige burger nooit gescheiden.Er zit trouwens wel een verschil tussen een gebouw bombarderen waarvan je vermoed dat er strijders zijn en onschuldige burgers zijn collateral damage,
Valt zo dicht bij de Gazastrook zo’n festival organiseren niet onder provocatie?![]()
Bloedige aanval Hamas op festival: jongeren gedood en ontvoerd
Wanhoop en onzekerheid over het lot van honderden festivalgangers die gisterochtend vroeg bij een muziekfestival in het zuiden van Israël waren. Gevreesd wordt dat zij door Palestijnse militanten zijn ontvoerd naar de Gazastrook, of erger. Op sociale media worden lijsten met vijfhonderd namen...www.rtlnieuws.nl
Elders claimt Hamas geen burgers aan te vallen. Ah ja.. ze dachten zeker dat het een Israëlische militairen festival was?
De vrouw achterin de Jeep was ook van dit festival trouwens.
Fokken kunnen ze als geen ander.Met 1,5 tot 2 miljoen mensen op 45km2 zitten strijders en onschuldige burger nooit gescheiden.
Voor een moslim is een boterham met ham eten in zn buurt al een provocatie.Valt zo dicht bij de Gazastrook zo’n festival organiseren niet onder provocatie?
Valt zo dicht bij de Gazastrook zo’n festival organiseren niet onder provocatie?
Voor een moslim is een boterham met ham eten in zn buurt al een provocatie.
Helaas niet
Blijkbaar wel.Daarbij is het organiseren van een festival in Israël geen reden voor Hamas om wel burgers specifiek aan te vallen.
Allemaal is beetje veel ja. Maar het gaat steeds verder. Niet zo veel zin om nu voorbeelden te gaan geven.
Is dit een uitnodiging om prive te gaan! Zal ik je meteen me mobiele nr geven anders?Tussen 6.00 en 6.30, elke dag. Je had me ook gewoon een privé bericht kunnen sturen.
Is dit een uitnodiging om prive te gaan! Zal ik je meteen me mobiele nr geven anders?