MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Niet verwacht hier op zo een korte termijn nog wat te posten, maar wel bijzonder wat er nu gebeurt. Ik wil me eigenlijk liever niet in dit soort discussies mengen, maar ik kan het nu even niet laten om wat te posten.

De aanslag(en) zijn van beide partijen misselijkmakend. Ik vraag me alleen af waar iedereen was toen Mohammed Tamimi "per ongeluk" (2 jaar oud) is neergeschoten door een Israëlische soldaat

Of toen deze 15 jarige gozer wederom door een Israëlische soldaat werd geraakt, waarna hij kwam te overlijden

Waar is iedereen wanneer er wéér (dagelijks) Palestijnse woningen worden binnengevallen, families uit elkaar worden gerukt en onschuldige burgers worden getraumatiseerd

Waar is iedereen wanneer er (vooral tijdens de ramadan) moskeëen worden binnengevallen en Palestijnen worden gearresteerd

Waar is iedereen wanneer dit soort statistieken naar buiten komen:

Wat doet het met de kinderen? Die zijn stuk voor stuk getraumatiseerd voor het leven.

Deze shitshow is al tientallen jaren aan de gang met belachelijk veel onschuldige slachtoffers. Dat er een keer een tegengeluid ging komen was te verwachten. Helaas (wederom) veel onschuldige slachtoffers.

Maar goed, ga vooral door met alles op de Islam gooien.

Elders claimt Hamas geen burgers aan te vallen. Ah ja.. ze dachten zeker dat het een Israëlische militairen festival was?

De vrouw achterin de Jeep was ook van dit festival trouwens.
In Israël is elke burger boven de 18 een militair. Daar wonen nauwelijks burgers. Ze worden opgeleid om te onderdrukken.

• Like
Waarderingen: horn
Dan moet jij dat wel naast heel veel Moslims gedaan hebben. Waarom doe je dat?
De moslim in de keuken op ons werk weigert zelf spek te bakken als dit gevraagd wordt. Das ook provocatie van ons dan.

En wtf al eet ik naast elke moslim die ik tegenkom een stuk varkensvlees.het feit dat ze dat als provocatie zien zegt meer over de achterlijkheid van dat geloof dan over degene dat varkensvlees eet hoor.

De moslim in de keuken op ons werk weigert zelf spek te bakken als dit gevraagd wordt. Das ook provocatie van ons dan.

Als Moslim zelf weigeren varkensvlees aan te raken is anders dan claimen dat heel veel Moslims geprovoceerd raken wanneer er iemand met ham naast ze staan. Is gewoon onzin.

Als Moslim zelf weigeren varkensvlees aan te raken is anders dan claimen dat heel veel Moslims geprovoceerd raken wanneer er iemand met ham naast ze staan. Is gewoon onzin.
Doe eens een gay pride in een islamitische wijk. Zal je snel zien hoe gematigd dat volk is.
En als je weigert varkensvlees te bakken ga dan niet in een fucking keuken werken.

Je weet zgn zoveel van moslims
En bepaalde prive zaken die je hier deelde zeggen mij dat

Ik weet veel over Islam, ja, maar mijn partner heeft nog steeds niks te maken met deze discussie.

Doe eens een gay pride in een islamitische wijk. Zal je snel zien hoe gematigd dat volk is.
En als je weigert varkensvlees te bakken ga dan niet in een fucking keuken werken.

Dat is een andere discussie; het ging erom dat er werd gezegd dat HEEL VEEL moslims geprovoceerd raken als iemand naast een moslim ham gaat staan eten. Dat is niet waar, tenzij je dit zelf ook echt gedaan hebt bij heel veel Moslims en dit ondervonden hebt.
10/10 Moslims die ik ken, geeft geen ruk om wat een ander eet, ook naast hen.

Terug
Naar boven