Andere discussie, ander topic. Maar goed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, witte ridder
![]()
Ah, ik zie het. Maar Hell mag dat, die mag alles.
Goed. Ik zal weer ophouden. Succes en veel plezier met het verkrachten van het laatste restant van dit forum. Alle vertrouwen in jou!
Er zijn filmpjes van gezinnen die geëxecuteerd worden, vrouwen die verkracht zijn.Waar is iedereen wanneer er (vooral tijdens de ramadan) moskeëen worden binnengevallen en Palestijnen worden gearresteerd
Stalen knieën hè.![]()
Ah, ik zie het. Maar Hell mag dat, die mag alles.
Goed. Ik zal weer ophouden. Succes en veel plezier met het verkrachten van het laatste restant van dit forum. Alle vertrouwen in jou!
Duidelijk waar de steun vandaan komt. Die andere vredelievende islamstaat. Benieuwd hoe ze daar gaan reageren als ik met een broodje ham in de hand afkom
Je kan hier ook aan toevoegen, dat hoe luxe sommige winkelcenta op de Strip ook zijn, het een grote openlucht gevangenis is, zonder perspectief voor de bewoners, waar Israël ook nog de controle heeft en gebruikt over water en elektriciteit.Niet verwacht hier op zo een korte termijn nog wat te posten, maar wel bijzonder wat er nu gebeurt. Ik wil me eigenlijk liever niet in dit soort discussies mengen, maar ik kan het nu even niet laten om wat te posten.
De aanslag(en) zijn van beide partijen misselijkmakend. Ik vraag me alleen af waar iedereen was toen Mohammed Tamimi "per ongeluk" (2 jaar oud) is neergeschoten door een Israëlische soldaat
![]()
Palestinian toddler shot by Israeli soldiers dies
The two-year-old is the youngest Palestinian killed in the conflict in the West Bank this year.www.bbc.com
Of toen deze 15 jarige gozer wederom door een Israëlische soldaat werd geraakt, waarna hij kwam te overlijden
![]()
Palestinian boy discovers undercover Israeli forces, they kill him: DCIP
Israeli forces killed a 15-year-old Palestinian boy when he discovered their presence during a raid, rights group says.www.aljazeera.com
![]()
Israeli military admits killing Palestinian toddler by mistake, closes initial investigation
The Israeli military says it has closed an initial investigation into its shooting and killing of a Palestinian toddler in the occupied West Bank earlier this month.apnews.com
Waar is iedereen wanneer er wéér (dagelijks) Palestijnse woningen worden binnengevallen, families uit elkaar worden gerukt en onschuldige burgers worden getraumatiseerd
![]()
In the dead of night: Israel’s military raids into Palestinian homes
Almost every night, between midnight and 5am, the Israeli army breaks into Palestinian homes across the occupied West Bank and East Jerusalem.interactive.aljazeera.com
Waar is iedereen wanneer er (vooral tijdens de ramadan) moskeëen worden binnengevallen en Palestijnen worden gearresteerd
![]()
Israeli forces storm Al-Aqsa, attack worshippers during Ramadan
At least 12 Palestinians injured and over 400 arrested in violent raid by Israeli forces on Al-Aqsa Mosque compound.www.aljazeera.com
![]()
Israeli forces attack Palestinian worshippers at Al-Aqsa Mosque
Israeli occupation forces assault Palestinian worshippers peacefully protesting against settler provocation.www.aljazeera.com
Waar is iedereen wanneer dit soort statistieken naar buiten komen:
![]()
2022 becomes the deadliest year for Palestinian children in the West Bank in over 15 years - occupied Palestinian territory
News and Press Release in English on occupied Palestinian territory about Protection and Human Rights; published on 23 Nov 2022 by Save the Childrenreliefweb.int
![]()
West Bank: Spike in Israeli Killings of Palestinian Children
The Israeli military and border police forces are killing Palestinian children with virtually no recourse for accountability.www.hrw.org
Wat doet het met de kinderen? Die zijn stuk voor stuk getraumatiseerd voor het leven.
Deze shitshow is al tientallen jaren aan de gang met belachelijk veel onschuldige slachtoffers. Dat er een keer een tegengeluid ging komen was te verwachten. Helaas (wederom) veel onschuldige slachtoffers.
Maar goed, ga vooral door met alles op de Islam gooien.
Maar voor de meesten van DBB meer dan begrijpelijk als je de de visie op de Russische invasie doortrekt.De jacht op burgers zoals we die gisteren zagen is wat mij betreft wel van een heel andere orde.
Als je kijkt naar de steun van extreem rechts voor Rusland en van extreem links voor Hamas/Iran en je bedenkt dat die twee landen bondgenoten zijn dan is het hoefijzer weer rond.Maar voor de meesten van DBB meer dan begrijpelijk als je de de visie op de Russische invasie doortrekt.

Nee. Gewoon nee.Maar voor de meesten van DBB meer dan begrijpelijk als je de de visie op de Russische invasie doortrekt.
Die is wel een factor, volgens dit draadje.Maar goed, ga vooral door met alles op de Islam gooien.
Voorbeeldje.Perfect is het niet, maar ik vind ze voor groot internationaal nieuws beter dan BBC, CNN, NOS, ect.