AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Israël kondigt volledige blokkade Gazastrook aan - https://nos.nl/l/2493438#UPDATE-container-72599378

We vechten tegen beesten en daarom sluiten we water/electra af en mag er ook geen voedsel of brandstof meer de Gazastrook in.
Beesten ?
Dat geldt helaas bij vrijwel iedere blokkade of sanctie. Aan de andere kant komen wapens en/of onderdelen voor raketten wel altijd binnen.

Eigenlijk snap ik niet waarom je water en voedsel zou afsluiten. Electra beperken snap ik wel, maar het is wel fijn als ziekenhuizen kunnen doordraaien.

Al zal Hamas overal misbruik van maken. Ze verschuilen zich maar al te graag tussen de bevolking, scholen, moskeëen en dergelijke.

Gewoon paar maanden volhouden dan is het probleem ook opgelost. Kunnen ze daarna mooie hotels en resorts op die strook bouwen.

Niets doen dat de polarisatie versterkt..
Zoals dit bedoelt ie?
medium_HH-57725069.jpg

Nu ben ik geen voorstander van overal Israelische vlaggen hangen, maar Aboutaleb is gewoon een lafaard. Zal het aan zijn achtergrond liggen? Of mag je dat niet insinueren?

Na urenlang overleg :roflol:
Tja, het is niet alsof die ambtenaren iets beters te doen hebben natuurlijk

Dat geldt helaas bij vrijwel iedere blokkade of sanctie. Aan de andere kant komen wapens en/of onderdelen voor raketten wel altijd binnen.

Eigenlijk snap ik niet waarom je water en voedsel zou afsluiten. Electra beperken snap ik wel, maar het is wel fijn als ziekenhuizen kunnen doordraaien.

Al zal Hamas overal misbruik van maken. Ze verschuilen zich maar al te graag tussen de bevolking, scholen, moskeëen en dergelijke.
Beesten maken beesten.

Heel dat afsluiten slaat nergens op. Want wapens komen toch wel binnen.
En het zou mij ook niet verbazen als er toch een jood is die daar geld mee weet te verdienen.

Gaat niet zomaar zonder bedrijf.

En als jij opeens grote hoeveelheden kunstmest gaat kopen of probeert te kopen gaan er wel wat belletjes af.
Klopt. Maar als je een jaar de tijd hebt kan je het prima doen. Koopt wat hier, koopt wat daar. Je rijdt desnoods heel NL door. Alles afrekenen in cash. Niemand die er iets tegen kan doen.

Lab spullen kan je gewoon kopen zodat je thuis een lab op kan zetten.

Beetje basale kennis van labvaardigheden, labveiligheid, simpele organische syntheses en een haatbaard en je bent klaar om te rocken.

Dat kan ook niet anders met bijna 2 miljoen mensen op zo’n stukje wowoestijn.
Onzin, raketlanceringen en opslag is altijd naast en in moskeëen, scholen, ziekenhuizen.

Net als dat commandocentra veelal in woontorens zijn. Allemaal om bij afzwaaiers en/of afwegingen te kunnen klagen over het doelbewust aanvallen van gebedshuizen en burgerdoelen.

Als ze dat niet zouden doen blijft er heus wel voldoende collateral damage over.

Onzin, raketlanceringen en opslag is altijd naast en in moskeëen, scholen, ziekenhuizen.

Net als dat commandocentra veelal in woontorens zijn. Allemaal om bij afzwaaiers en/of afwegingen te kunnen klagen over het doelbewust aanvallen van gebedshuizen en burgerdoelen.

Als ze dat niet zouden doen blijft er heus wel voldoende collateral damage over.
Wat stond er eerst? :D

Interessante vraag.

Ook een interessante vraag. Als je zegt lang leve Israel, ben je dan voor de verbanning van de Palestijnen?

Terug
Naar boven