- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lang niet overal mee eens, maar daar is dit niet de plaats en de tijd voor, wel helder uiteengezet.Ik denk dat ik haar begrijp, maar ik ben het niet eens met wat ze daarmee wilt zeggen.
Dit is inderdaad wat ik er uit begrijp, al verwoord jij het inderdaad iets beter.
Alleen hier ben ik het niet mee eens, want op die manier ben je niet eerlijk naar wat de Islam echt is en wat voor gevolgen het heeft op de wereld.
Dit geldt voor alles, je kan niet alleen positieve aspecten van iets claimen en de negatieve kanten afwijzen omdat ze jouw specifieke visie niet omvatten.
Dat geldt over alle stromingen van religie, maar ook dingen als democratie, capitalisme, ect.
Ik begrijp haar visie ook, alleen ik vind het een intelectueel oneerlijke visie. Het is niets anders dan keihard cherrypicking in mijn ogen.
Dat is in dit geval jouw opvatting(en gelukkig de opvatting van de meeste moslims) maar er staat genoeg in de Koran die dit direct tegenspreekt, geweld tegen anderen verheiligd dan wel tussen de regels door aanmoedigd.
Absoluut, maar dat is ook weer een reden waarom het dus weldegelijk goed zou zijn als de islam en religie in het algemeen zouden verdwijnen. De normen en waarden uit de tijd dat de monothiestishe religies ontstaan en bedacht zijn schuren nogal hard met de normen en waarden van de ontwikkelde maatschappij.
Hele nette en goed opgevoede mensen gaan de raarste dingen doen als ze te ver in de rabbit hole van religie vallen.
Oke naja dat heb ik gemist. Maar het uitroeien van volkeren is in geen enkel geval ook maar enigsinds serieus te nemen als idee. Daar hoeven we geen moment over te praten mag ik hopen.
Iedereen die ook maar een beetje helder kan denken zal moeten bevestigen dat verreweg de meeste moslims gewoon prima mensen zijn.
De grote nuance is wel dat het zeggen dat het beter zou zijn voor de wereld als de Islam(en andere levensovertuigingen op basis van een inmiddels bevestigd niet bestaande 'god' of iets vergelijkbaars) zouden verdwijnen. Daar ben ik het namelijk wel mee eens. Ik denk namelijk, en daar is dit conflict maar weer bewijsstuk 10108392020 van, dat religie meer schade aanricht dan het goed doet.
Daarmee wil ik op geen enkele manier zeggen dat ik moslims wil uitroeien.
Ik ben overtuigd dat vrijheid van geloof en artikel 1 van onze grondet essentieel zijn voor onze samenleving. Maar vrijheid van geloof is ook vrijheid van andersmans geloof. In het dagelijksleven zou jouw geloof mij niet tot last moeten zijn en andersom, dus heeft het ook 0.000 plaats in de politiek en rechtspraak, maar daar heeft voornamelijk de Islam extreem veel moeite mee.
Zie hier wederom het gevaar van religie.
Dat kan ik me goed voorstellen. Daarvan kan ik weinig ander advies geven dan negeer het. Of vraag jezelf af of je aanhanger wilt blijven van een iets dat zoveel ellende en pijn brengt in deze wereld.
Ik ben net zo min pro Israel. Israel is zelf net zo fout in dit langdurige conflict. Alleen op dit moment zien we een moslim terrorischtishe organisatie op koelbloedige wijze een land binnenvallen en burgens vermoorden, wat de aanleiding was voor deze discussie.
Maar daarmee wil ik ook echt mijn steun voor de acties van Israel niet uitspreken, want die is er niet. Ik zie alleen het zoveelste bloederige dodelijke conflict om veel te serieus genomen sprookjes.
Daar zijn 1000 verschillende opvattingen van, dit is puur wat jij persoonlijk vind. Stel deze vraag aan een Hamasstrijder en kijk wat die vind. En dat is het grote probleem/punt.
Lang verhaal kort, de Islam is te breed om te zeggen wat nou precies wel en niet de 'echte Islam' is, maar er zijn iets te veel variaties die iets te graag geweld zien naar anderen.
Het hele probleem is dus dat vooral de Islam en de extreme aanhangers daarvan dit dus niet kan.
En dat is enigsinds begrijpelijk, maar vergeet niet dat die onderdrukking en dat geweld al duizenden jaren over en weer gaat. Dus net zo goed zouden de mensen in Israel met die logica mogen juigen als er door de Mossaad weer eens onschuldige slachtoffers vallen.
Dat iemand denk dat het goed zou zijn als de Islam stopt te bestaan betekent niet dat iemand moslims wilt uitroeien?
Uitroeien in deze context betekenen: Alle van deze groep doden middels geweld.
Tenzij je het hebt over het geloof een natuurlijke dood laten sterven omdat mensen zelf inzien dat het in 2023 enigsinds debiel is om 'te geloven' dan ja.
Dit komt voornamelijk door de indoctrinatie van kinderen en de voorplantingscijfers van de omgevingens waar de Islam groot is.
Religie leeft puur en alleen van de ouders die hun kinderen manipuleren om daar in te geloven.
Omdat je jezelf hiermee omringt, maar ik neem aan dat je zelf ook snapt hoe dat werkt...
Vaak voor een partner die slachtoffer is van indoctrinatie.
En dat kans is groot las ik dat ze die liever in een korte tijd afschieten dan het uitrekken. Gebruik maken van de chaos, iron dome en Israëlische defensie ovetloaden en dan Hesbollah invasie er bovenop.Journaliste bij Nieuwsuur zei dat Hezbollah 44000 moderne raketten op Israel klaar staan om afgevuurd te worden![]()
Women have been raped at the area of the rave next to their friends bodies, dead bodies.”
Several of these rape victims appear to have been later executed. Others were taken to Gaza. In photographs released online, you can see several paraded through the city’s streets, blood gushing from between their legs.
Hamas zelf wil heel graag geassocieerd worden met de religie.Later, when the gruesome attack was finally over and IDF soldiers managed to subdue the attackers, they searched these trucks and found RPG launchers, high-end communications devices, assorted AK-47s and other mostly Soviet-made weapons, along with numerous copies of the Quran.
500 targets and counting. Dit is pas het begin.Er zijn idd al beelden te zien van tanks die naar de grens gebracht worden. Ze hebben gans de nacht precies stevig gebombardeerd ook
Je was me voor.
Hamas zelf wil heel graag geassocieerd worden met de religie.
260 op die plek, er zijn er nog een aantal meegenomen.Je was me voor.
Maar 260 doden dus. Afgeslacht. Allemaal ongewapende feestgangers.
Ja heel veel.260 op die plek, er zijn er nog een aantal meegenomen.
Pure ziekte....
Hamas zelf wil heel graag geassocieerd worden met de religie.