apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Emigreer anders weer naar Nederland en ga met je bek in Kanaleneiland wonen![]()
Fair. Als je al die gastjes die in Rotterdam staan te juichen flink in elkaar laat meppen door de ME houdt het rap op. Maar dat doen we hier niet. Hier halen we de wijven die naar Syrië gingen om meer IS kindjes te maken gewoon terug.Ik ben zoals je weet zeker geen linkse goedprater en ik heb ook een hekel aan Marokkanen lol, maar dat heeft toch niet zo veel met de islam te maken? Eerder met een decennialang falend intergratie-beleid.
In een stad als Moskou wonen procentueel gezien een stuk meer moslims dan in NL en hier heb je dat soort problemen totaal niet, want hier wordt gedrag dat niet past in de Russische samenleving gewoon niet getolereerd. Daar ligt het probleem.
Ja en nee. Je hebt gelijk dat het beleid falend is. Maar kijk bijv naar Iran, Afghanistan, etc. In de jaren 60 was het heel Westers en vrij. India heeft ook zijn problemen met islam die hele gebieden overnam.Ik ben zoals je weet zeker geen linkse goedprater en ik heb ook een hekel aan Marokkanen lol, maar dat heeft toch niet zo veel met de islam te maken? Eerder met een decennialang falend intergratie-beleid.
In een stad als Moskou wonen procentueel gezien een stuk meer moslims dan in NL en hier heb je dat soort problemen totaal niet, want hier wordt gedrag dat niet past in de Russische samenleving gewoon niet getolereerd. Daar ligt het probleem.
Ik hoor dit wel meer maar hoe zit dit eigenlijk? Mensen waar zij van af wilden.. veroordeelde criminelen of lui met een lage sociaal-krediet score of hoe werkt dat?uitschot (uit de bergen) hebben geïmporteerd waar de landen zelf van af wilden
Als je je shit op orde hebt in je land van herkomst ga je niet zo snel naar Nederland om alles opnieuw te proberen.Ik hoor dit wel meer maar hoe zit dit eigenlijk? Mensen waar zij van af wilden.. veroordeelde criminelen of lui met een lage sociaal-krediet score of hoe werkt dat?
Was dat niet al jaren zo?Israël kondigt volledige blokkade Gazastrook aan - https://nos.nl/l/2493438#UPDATE-container-72599378
We vechten tegen beesten en daarom sluiten we water/electra af en mag er ook geen voedsel of brandstof meer de Gazastrook in.
Beesten ?
Volgens mij was het 8 uur wel, 8 uur niet. Nu dus totaal niet.
Dan weet ik wel waartoe ik instaat zou zijn.Volgens mij was het 8 uur wel, 8 uur niet. Nu dus totaal niet.
Je zult er maar wonen, en niets met Hamas hebben en ook niet weg kunnen met je kinderen.
Je ziek melden op je werk?
Steks woont aan de Gazastrook van Rotterdam
Maar niet voordat ik wat ingrediënten voor een thermobarische bom heb meegenomen.
Nou in ben vandaag toevallig weer in de stad geweest.
Hallo AIVDMaar niet voordat ik wat ingrediënten voor een thermobarische bom heb meegenomen.