AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Genoeg internet weer voor nu. Ik ga lekker rondlopen in Athene.

Emigreer anders weer naar Nederland en ga met je bek in Kanaleneiland wonen ;)

Ik ben zoals je weet zeker geen linkse goedprater en ik heb ook een hekel aan Marokkanen lol, maar dat heeft toch niet zo veel met de islam te maken? Eerder met een decennialang falend intergratie-beleid.

In een stad als Moskou wonen procentueel gezien een stuk meer moslims dan in NL en hier heb je dat soort problemen totaal niet, want hier wordt gedrag dat niet past in de Russische samenleving gewoon niet getolereerd. Daar ligt het probleem.

Ik ben zoals je weet zeker geen linkse goedprater en ik heb ook een hekel aan Marokkanen lol, maar dat heeft toch niet zo veel met de islam te maken? Eerder met een decennialang falend intergratie-beleid.

In een stad als Moskou wonen procentueel gezien een stuk meer moslims dan in NL en hier heb je dat soort problemen totaal niet, want hier wordt gedrag dat niet past in de Russische samenleving gewoon niet getolereerd. Daar ligt het probleem.
Fair. Als je al die gastjes die in Rotterdam staan te juichen flink in elkaar laat meppen door de ME houdt het rap op. Maar dat doen we hier niet. Hier halen we de wijven die naar Syrië gingen om meer IS kindjes te maken gewoon terug.

Ja en nee. Je hebt gelijk dat het beleid falend is. Maar kijk bijv naar Iran, Afghanistan, etc. In de jaren 60 was het heel Westers en vrij. India heeft ook zijn problemen met islam die hele gebieden overnam.

De problemen in Europa zijn idd ontstaan doordat wij ongecontroleerd massaal laaggeschoold (en analfabetisch) uitschot (uit de bergen) hebben geïmporteerd waar de landen zelf van af wilden en hebben ze niet laten integreren en de uitwassen met fluwelen handschoentjes en een linkse groene bril behandeld. Waarom denk je dat die landen ze niet terug willen?
Als we vanaf dag 1 idd extremisme de kop in hadden gedrukt was het nooit zo ver gekomen.

En dat is allemaal de schuld van alle sukkels die op deze partijen hebben gestemd (en dat blijven doen). Alle boomknuffelaars en wereldverbeteraars. Dezelfde types die op de A12 zitten.

Wat ik inderdaad wel erg ironisch vind is dat de 'Witte Nederlander' overal de schuld krijgt dat we niet inclusief genoeg zijn en maar zo rasistisch en discriminerend zijn naar de migranten.

Maar ondertussen staan een hoop mensen uit die groepen gewoon openlijk en keihard te roepen dat ze anti homo, anti blank/wit en anti Nederlandse staat zijn. Maar dat moeten we dan maar accepteren want dat is de cultuur die mensen van die afkomst hebben?

Iets van meten met twee maten.

Ik hoor dit wel meer maar hoe zit dit eigenlijk? Mensen waar zij van af wilden.. veroordeelde criminelen of lui met een lage sociaal-krediet score of hoe werkt dat?
Als je je shit op orde hebt in je land van herkomst ga je niet zo snel naar Nederland om alles opnieuw te proberen.

Al is het wel erg lang geleden dat wij actief mensen binnengehaald hebben, dat zijn niet de groepen die nu problemen geven.

Laatst bewerkt:
6 weken niks naar binnen en er is niemand meer over. Hoef je geen militairen te gebruiken ook

Krijg je met een paar dagen weer allemaal Palestijnse jankfilmpjes te zien. Verschrikkelijk zielig. Ik sla alvast een doosje tissues in

Niets doen dat de polarisatie versterkt..
Zoals dit bedoelt ie?
medium_HH-57725069.jpg

Nu ben ik geen voorstander van overal Israelische vlaggen hangen, maar Aboutaleb is gewoon een lafaard. Zal het aan zijn achtergrond liggen? Of mag je dat niet insinueren?

Maar niet voordat ik wat ingrediënten voor een thermobarische bom heb meegenomen.
Hallo AIVD :roflol:

Je kan bepaalde explosieven trouwens ontzettend makkelijk maken. Sommige zijn heel stabiel en gaan niet eens af met een aansteker. Blastcap nodig.

Ammoniumnitraat bijv. Op youtube staat hoe je het kan maken. Reactievergelijkingen staan er ook bij.

Een kind kan de was doen.

Biem. Moet je nagaan als je daar 500kg van hebt en in een busje laad. Gelukkig zijn al die gekke terroristen hier niet zo slim om zoiets te doen.

Terug
Naar boven