Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze kunnen daar niet weg.Ze hadden natuurlijk wel verwittigd en gemeld: iedereen mag vertrekken, maar er mag geen hulp in of we bombarderen het.
Maw ze willen degene die weg willen de kans geven maar verhinderen dat Hamas voedsel en andere voorraad blijft krijgen.
Dat de andere Arabische landen, zoals gewoonlijk, niet solidair zijn met hun geloofsgenoten... kan Israel weer niks aan doen.
Je kan het afkeuren, maar gelet op de recente info die vrij komt nu men de balans van de aanval aan het maken is, begrijp ik het maar al te goed.
Heeft natuurlijk helemaal niks met jodenhaat te maken...De organisatoren willen de ’March for Palestine’ op het Jonas Daniël Meijerplein laten eindigen midden in de oude Joodse buurt, waar de eerste razzia’s waren in de Tweede Wereldoorlog.
Zoals ik zeg he. Maar is dat Israel hun fout dat Egypte hun medemoslims niet binnenlaat?
www.rtlnieuws.nl
Bolletje kon niet zo ver rennen die is meteen gepakt.Misschien eens zoeken bij een pro-palestina demo.![]()
Jongen aangevallen met grote machetes op drukke tramhalte
Twee jongens hebben midden op een drukke tramhalte in Den Haag een andere jongen belaagd met machetes. Het slachtoffer is net niet geraakt door de enorme messen. Eén van de twee verdachten is inmiddels aangehouden, de ander wordt nog gezocht. Hij is duidelijk te zien op beelden van...www.omroepwest.nl
Waar moeten ze heen dan en waarom zouden ze het recht hebben om die mensen daar vandaan te verdrijven?Ze hadden natuurlijk wel verwittigd en gemeld: iedereen mag vertrekken, maar er mag geen hulp in of we bombarderen het.
Iedereen keurt de terroristische acties af, maar gelet op de omstandigheden waar de tieners en jong volwassenen zo’n beetje hun hele door toedoen van Israel in opgegroeid zijn begrijp ik het wel een beetje.Je kan het afkeuren, maar gelet op de recente info die vrij komt nu men de balans van de aanval aan het maken is, begrijp ik het maar al te goed.
En als ze dat al zouden kunnen is het toch compleet gestoord dat uitgerekend Israel een ander volk voor de keuze stelt om gedeporteerd of vernietigd te worden.
Daar zal Iran wel achterzitten.![]()
Onderzeese gaspijpleiding Finland kapot, vermoedens van sabotage
Een onderzeese gasleiding tussen Finland en Estland is mogelijk gesaboteerd. Er is een lek ontstaan en volgens de Finse president Sauli Niinistö is dat 'waarschijnlijk het gevolg van activiteit van buitenaf'. Ook een telecomkabel raakte volgens hem beschadigd.www.rtlnieuws.nl
Ik weet niet vanaf welk aantal het genocide is maar ik denk dat een aantal honderden gasten van een festival omleggen ook wel redelijk in de buurt komt van massamoord toch?Humanitaire hulp blokkeren en mensen laten uithongeren en doodgaan zonder medicijnen etc is toch een regelrechte genocide?
Dat woord wordt tegenwoordig veels te vaak te pas en te onpas gebruikt maar hier is het volgens mij volledig op zijn plaats.
Bizar allemaal.
Alleen bij Andrew Tate. Toch Kat?
Derksen wist te vertellen dat er door Israël verdeeld over meerdere jaren 125.000 Palestijnen zijn omgekomen/omgebracht.Ik weet niet vanaf welk aantal het genocide is maar ik denk dat een aantal honderden gasten van een festival omleggen ook wel redelijk in de buurt komt van massamoord toch?
Eigenlijk iedereen in dit topic die pro Palestina is is dat omdat Israel kut doet. Nou, nu deed Hamas kut en doet Israel het terug. Het enige jammere is wat mij betreft dat de "leiders" van Hamas uiteraard niet getroffen worden en zodra Palestina onbewoonbaar is door de bombardementen zoeken ze gewoon ergens anders nieuwe terroristen.
Ik krijg een vieze smaak van onthoofde babies, verkrachtte vrouw en levend verbrandde mensen.En als ze dat al zouden kunnen is het toch compleet gestoord dat uitgerekend Israel een ander volk voor de keuze stelt om gedeporteerd of vernietigd te worden.
Ik krijg eigenlijk nergens een vieze smaak van in mijn mond, maar het is sommige Joden toch eens gelukt.
Er zullen best wat Israëlische bejaarden zijn die bij het zien van de verbrande kinderen weer een bepaalde brandlucht in de neus kregen. Dat zijn van die bejaarden met een tatoeage op de arm met een nummer.En als ze dat al zouden kunnen is het toch compleet gestoord dat uitgerekend Israel een ander volk voor de keuze stelt om gedeporteerd of vernietigd te worden.
Ik krijg eigenlijk nergens een vieze smaak van in mijn mond, maar het is sommige Joden toch eens gelukt.