MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Hoe zijn ze eigenlijk uit gaza gekomen? De grens is toch helemaal afgebunkerd met observatie.. of ik bedoel dan hoe zonder die nabijgelegen basis(sen) te alarmeren en meteen van alles daar ertegen te mobiliseren etc

Op de filmpjes leek het wel 0 verdediging van een bijna lege basis bemand door een paar Israelis in burger.

Hoe zijn ze eigenlijk uit gaza gekomen? De grens is toch helemaal afgebunkerd met observatie.. of ik bedoel dan hoe zonder die nabijgelegen basis(sen) te alarmeren en meteen van alles daar ertegen te mobiliseren etc

Op de filmpjes leek het wel 0 verdediging van een bijna lege basis bemand door een paar Israelis in burger.
Het eerst zijn de antennes van de radio's die de wachtposten hebben, vernield met simpele drones.
Misschien hebben die wachters geen mobiele telefoon :dunno:
Geen communicatie, geen informatie en toen compleet overlopen.

Dit voorspelt niet veel goeds

Bijlagen

• Screenshot_20231010_134820_X.jpg
    Screenshot_20231010_134820_X.jpg
    112,2 KB · Weergaven: 50
En het is een mooie off ramp voor USA om zo Oekraïne te laten doodbloeden, letterlijk en figuurlijk.
Met die aircraftcarrier group voor de kust zie ik nog wel een Pearl Harbor scenario voor me.
Onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk.

Bij een oorlog met Iran breekt iig alle shit los en hebben we WWIII. En oorlog met Iran wil Amerika al heel erg lang. Dat was ook de bedoeling in het Midden-Oosten.

Belangrijk filmpje.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
De modus operandi is in ieder geval gelijk. Sta toe dat een terroristische groepering een zware aanslag pleegt zodat je groen licht hebt voor oorlog.
Heeft Amerika al Iraanse paspoorten gevonden op straat ;).

De 1 houdt zich bezig met nieuws over belangrijke gebeurtenissen in de wereld. De ander speelt graag Scrabble of leest boeken. Weer anderen kijken graag op Instagram op Faceboek.

Ieder zijn ding toch?
Sure, ik zou gewoon redelijk depri worden als ik elke 15 minuten twitter zit af te zoeken achter gruwelijke filmpjes of anekdotes. Je kan de situatie daar ook volgen zonder dat te doen, dus het leek mij een aparte hobby. Maar ieder zijn ding idd :o

Terug
Naar boven