Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Sure, ik zou gewoon redelijk depri worden als ik elke 15 minuten twitter zit af te zoeken achter gruwelijke filmpjes of anekdotes. Je kan de situatie daar ook volgen zonder dat te doen, dus het leek mij een aparte hobby. Maar ieder zijn ding idd :o
Ik volg een aantal livestreams en twitterkanalen. Is nog anders dan actief zoeken naar filmpjes van bv dode babies.

Sure, ik zou gewoon redelijk depri worden als ik elke 15 minuten twitter zit af te zoeken achter gruwelijke filmpjes of anekdotes. Je kan de situatie daar ook volgen zonder dat te doen, dus het leek mij een aparte hobby. Maar ieder zijn ding idd :o
Het is geen nieuws dat je beter af bent een keer per dag het nieuws te bekijken, dan het voortdurend te volgen en te zoeken.

Toch kan ik het ook niet helemaal laten.

Het is geen nieuws dat je beter af bent een keer per dag het nieuws te bekijken, dan het voortdurend te volgen en te zoeken.

Toch kan ik het ook niet helemaal laten.
Vroeger stond CNN gans de dag op. Nu draait twitter op de achtergrond, tijdens het werk

Gruwelijke filmpjes zoek ik (over het algemeen) niet naar. Ik haal veel van Geenstijl plus wat ik doorgestuurd krijg en plemp t hier.
En zo doen anderen dat ook.

En daardoor is dit topic een zeer goede bron van informatie. Beter dan menig nieuwswebsite.

Daarnaast vind ik het juist goed dat niet iedereen hier op 1 lijn zit. Houd a het debat op gang maar vooral b zorgt ervoor dat nieuws niet éénzijdig is.

En juist DAT vind ik top aan zulke topics op dbb.

Gruwelijke filmpjes zoek ik (over het algemeen) niet naar.

En daardoor is dit topic een zeer goede bron van informatie. Beter dan menig nieuwswebsite.
Eensch.

Die video van juni van die Oekraïners die uit een pantservoertuig op landmijnen springen, ben ik nu nog niet kwijt.
Had hem misschien net zo lief niet gezien.

Eensch.

Die video van juni van die Oekraïners die uit een pantservoertuig op landmijnen springen, ben ik nu nog niet kwijt.
Had hem misschien net zo lief niet gezien.
En net daarom hoef ik geen bewijs te zien van onthoofde babies. De bebloede bedjes was gruwelijk genoeg.
Zeker als de info van algemeen aanvaard betrouwbare bron komt

ondertussen lijkt Israel de toevoer van hulp naar Gaza af te snijden.

Dit is opmerkelijk aangezien Egypte geen vijand is. Bewijst alleen maar hoe razend de Israeli's zijn. Doet mij vermoeden dat de meldingen van onthoofdingen/verbrandingen enz vrij correct zullen zijn. Als je pers hoort babbelen die rond geweest zijn in getroffen gebied.... ga er maar vanuit dat we niet de helft van de gruwel weten. Isis bis

Dit is opmerkelijk aangezien Egypte geen vijand is. Bewijst alleen maar hoe razend de Israeli's zijn. Doet mij vermoeden dat de meldingen van onthoofdingen/verbrandingen enz vrij correct zullen zijn. Als je pers hoort babbelen die rond geweest zijn in getroffen gebied.... ga er maar vanuit dat we niet de helft van de gruwel weten. Isis bis
Of ze willen ze nu eensch en voor altijd rauss hebben. Zonder water en elektriciteit heb je een humanitaire crisis na een dag en zal je een exodus naar het zuiden krijgen.

Wel jammer ik stond op t punt om tickets naar Egypte te boeken voor aankomende april. Zouden met de boys een klein weekje weggaan (Caïro, Nijlcruise en dan Hurghada) maar kweetnie of dat zo verstandig is als je straks een shitload aan boze Pali's in Egypte hebt.

*ja ik weet t. Verschrikkelijk. Het drama wat daar afspeelt valt in het niet hierbij.

Laatst bewerkt:
Of ze willen ze nu eensch en voor altijd rauss hebben. Zonder water en elektriciteit heb je een humanitaire crisis na een dag en zal je een exodus naar het zuiden krijgen.

Wel jammer ik stond op t punt om tickets naar Egypte te boeken voor aankomende april. Zouden met de boys een klein weekje weggaan (Caïro, Nijlcruise en dan Hurghada) maar kweetnie of dat zo verstandig is als je straks een shitload aan boze Pali's in Egypte hebt.
K zou toch even wachten om naar gans die regio op reis te gaan.

Met de uitspraak dat de Joden het er zelf naar gemaakt hebben?
Nee zeker niet met die quote, zoals ik hier vandaag al ergens gepost had, dat heeft 'ie op z'n zachtst gezegd bijzonder onhandig geformuleerd. Zou me niet verbazen als 'ie dat ook nog enigszins rechtzet vanavond. Wordt er dan ook weer als een soundbite uitgehaald en dat klinkt nogal antisemitisch.

Ik was het wel volledig eens met zijn en Boekestijns verhaal aan de tafel.

Humanitaire hulp blokkeren en mensen laten uithongeren en doodgaan zonder medicijnen etc is toch een regelrechte genocide?

Dat woord wordt tegenwoordig veels te vaak te pas en te onpas gebruikt maar hier is het volgens mij volledig op zijn plaats.

Bizar allemaal.

Humanitaire hulp blokkeren en mensen laten uithongeren en doodgaan zonder medicijnen etc is toch een regelrechte genocide?

Dat woord wordt tegenwoordig veels te vaak te pas en te onpas gebruikt maar hier is het volgens mij volledig op zijn plaats.

Bizar allemaal.
Ze hadden natuurlijk wel verwittigd en gemeld: iedereen mag vertrekken, maar er mag geen hulp in of we bombarderen het.
Maw ze willen degene die weg willen de kans geven maar verhinderen dat Hamas voedsel en andere voorraad blijft krijgen.
Dat de andere Arabische landen, zoals gewoonlijk, niet solidair zijn met hun geloofsgenoten... kan Israel weer niks aan doen.
Je kan het afkeuren, maar gelet op de recente info die vrij komt nu men de balans van de aanval aan het maken is, begrijp ik het maar al te goed.

Terug
Naar boven