- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap ze wel.Hoe kijken we eigenlijk aan tegen het feit dat Egypte de grenzen potdicht houdt?
Ik vind dat nogal wat eerlijk gezegd.
Ze zullen het conflict buiten de eigen landsgrenzen willen houden en verder is het economisch gezien nogal belangrijk om beide zijden van het Suezkanaal rustig te houden.Hoe kijken we eigenlijk aan tegen het feit dat Egypte de grenzen potdicht houdt?
Ik vind dat nogal wat eerlijk gezegd.
Ze zullen het conflict buiten de eigen landsgrenzen willen houden en verder is het economisch gezien nogal belangrijk om beide zijden van het Suezkanaal rustig te houden.
Ik zeg ook niet dat men dat prettig vind, maar ik hoor beduidend minder verontwaardiging en bij de acties van Hamas was een ja maar reactie ongepast en nu hoor ik overal ja maar Israel mag/moet iets terugdoen.Ik weet niet wie jij volgt of wie jij spreekt, persoonlijk hoor ik letterlijk niemand zeggen dat ze het prettig vinden dat burgers worden getroffen, en hoor ik heel duidelijk het perspectief van de palestijnen in gaza, zowel in de media als irl.
In principe zijn het natuurlijk Egypte én Israël, als militaire bezetter van de Gazastrook, die de grens dicht houden. Egypte heeft in het verleden wel gezien dat Israël vrij makkelijk de Sinaï inneemt en aan het Suezkanaal staat mocht de shit de fan hitten, dus ook die overweging zal meewegen.
Als je het al mag of kan zeggen staan ze nu weer gelijk.
![]()
Latest Death Toll in Israel and Gaza
As the conflict between Hamas and Israel entered a fifth day on Wednesday, the number of dead continued to rise, topping 1,000 on each side of the Israeli-Gaza border. Israeli authorities said 1,200 had died during attacks by Hamas militants that began Saturday with intense rocket fire and an infilwww.wsj.com
Daarnaast lees ik op AD dat het aantal mensen dat door Israëlische bombardementen in Gaza ontheemd is geraakt is opgelopen tot 338.000. Minstens 2540 woningen in Gaza zijn vernietigd of onbewoonbaar.
Wanneer tipt de balans zo dat Israel wordt teruggefloten?
Duitsland. Die hebben ervaring met joden en fluitjes.
Duitsland. Die hebben ervaring met joden en fluitjes.

Diegenen die ze nu steunen.
Die gaan misschien munitie voor oorlogsschepen leveren.
Tsja.... hier zie je wat de palestijnen doen met onze steun en middelen.... raketten maken