MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Ongeremd blijven doorfokken snap ik enerzijds ook niet, maar aan de andere kant zal er weinig voorlichting en anticonceptie zijn.
Dat je het niet snapt is wel tekenend.

Ze fokken door omdat vers bloed nieuwe soldaten zijn. Hoe meer jonge soldaatjes, des te meer strijdkrachten en dus moeilijker voor de joden om ze die regio uit te trappen.

• Like
Waarderingen: Boca
Daarnaast ontlo
Je onderschat de haat tegen Israël zwaar.
Nee hoor, ik geef toch constant aan dat ik het zelfs wel kan voorstellen.

Daarnaast ontlopen ze elkaar niet veel.
IMG_3702.jpeg

Zeker niet als je bedenkt dat de kans op jong overlijden daar wel wat hoger zal zijn.

Ik ben benieuwd wat de cijfers van de orthodoxe Joden in Israel zijn.

Gedaan, maar kan het document niet linken.

Een uitgebreidere versie van het filmpje van laatst. Het begin stond er daar niet in.

Lastige keuze ook voor baudet, moet ie nou antisemitisch of anti islam zijn. Kan nooit zn volledige electoraat tevreden stellen in deze
Zal best maar ben er van overtuigd dat deze overweging wel degelijk meespeelt bij zijn zogenaamd genuanceerde blik nu. Baudet is altijd heel erg aan het zoeken naar welke niche hij kan inspringen die enigszins lekker zal vallen bij zijn potentiële electoraat. Het is ook niet voor niets dat 'ie ineens bij salaheddine en nog wat van die islamfundi's zat, namelijk omdat 'ie nogal bezig was met de protocollen van zion en meer van die antisemitische drek. Dat vinden ze toch een partij mooi in die moskeeën.

Ik denk wel dat we m op dit moment iets minder over antisemitische complottheorieën gaan horen want dat ligt nu nogal gevoelig, maar dat ie ook dat potentiële electoraat aan de fundamentalistische islamkant niet wilt kwijtraken. Vandaar de 'nuance'. Ook al zegt ie in dat stukje niet eens zulke vreemde dingen kan ik dat persoonlijk moeilijk ernstig nemen.

Laat ons hopen dat het rustig blijft...

Bijlagen

• Screenshot_20231012_093109_X.jpg
    Screenshot_20231012_093109_X.jpg
    110,5 KB · Weergaven: 44
Waarom nu weer global. Doe het lekker daar joh.

Islam betekent letterlijk 'onderwerpen'.
Vanwaar de verbazing?

Terug
Naar boven