Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Deze vind ik ernstiger en dat Joodse scholen in Amsterdam morgen dicht zijn

EN ook hier maak je mijn punt.

Overal waar zij zijn zijn andersdenkenden niet veilig. Nu heb ik niks met orthodoxe joden, maar ik weet zeker dat ze mijn opa niet zullen beroven op straat omdat hij een blanke kuffar is.

Dat de politie te fucking laf is om tegen ze op te treden, en dat niemand hierover verbaast is, zegt ook genoeg.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ironisch dat @Spambod zegt dat het onze schuld is, omdat we te soft zijn. Het feit dat een bepaalde doelgroep alleen onder controle te houden is met hard geweld zoals een beer die kunstjes leert in het circus, zegt eigenlijk ook genoeg.

Genoeg culturen waarbij dat namelijk niet nodig is. Culturen waarbij dat wel nodig is zou je helemaal niet in je land willen hebben.

EN ook hier maak je mijn punt.

Overal waar zij zijn zijn andersdenkenden niet veilig. Nu heb ik niks met orthodoxe joden, maar ik weet zeker dat ze mijn opa niet zullen beroven op straat omdat hij een blanke kuffar is.

Dat de politie te fucking laf is om tegen ze op te treden, en dat niemand hierover verbaast is, zegt ook genoeg.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ironisch dat @Spambod zegt dat het onze schuld is, omdat we te soft zijn. Het feit dat een bepaalde doelgroep alleen onder controle te houden is met hard geweld zoals een beer die kunstjes leert in het circus, zegt eigenlijk ook genoeg.

Genoeg culturen waarbij dat namelijk niet nodig is. Culturen waarbij dat wel nodig is zou je helemaal niet in je land willen hebben.
Je hebt er maar een paar nodig voor een aanslag.

Je hebt er maar een paar nodig voor een aanslag.
Maar die "paar" hebben een bijzonder groot draagvlak. Check de onderzoekn naar fundamentalisme.
Bekijk hoe vlot, bij de opkomst van IS, moslims naar syrie trokken en veranderden in brutale moordenaars en verkrachters.
Het feit dat joden in onze straten niet meee veilig kunnen rondlopen zegt al genoeg.
Je kan met de islam niet samenleven.
Basisprobleem heb je zelf al gezegd. We hebben hier jaren gestreden voor een scheiding van Kerk en Staat. En net dat wil de islam niet.

Interessant schrijverijtje

Ik schrik als ik die Joodse scholen zie in NL. Hoe dat beveiligd wordt met Marechaussee, ijzeren hekken en camera's. Op Islamitische scholen niet nodig allemaal. Het is veelzeggend.

Ja zonder voedsel, water en elektriciteit op gedwongen op elkaar lip zitten wens je je ergste vijand nog niet toe.

Daar hebben ze dan wel 15 jaar op moeten wachten.
Als ge explosieven binnen krijgt, krijg je eten binnen ook. kwestie prioriteiten.
En voor de huidige situatie is de voorwaarde gesteld. gijzelaars vrijlaten en er zal licht en water zijn. alweer: kwestie prioriteiten.

Als ge explosieven binnen krijgt, krijg je eten binnen ook. kwestie prioriteiten.
En voor de huidige situatie is de voorwaarde gesteld. gijzelaars vrijlaten en er zal licht en water zijn. alweer: kwestie prioriteiten.
Ten eeste, waarom gaat ja maar hun wel op voor Israel en ten tweede is dit een vorm van apartheid waar de Zuid-Afrikanen niet een aans durfden te denken.

Ik ben in de basis niet anti-racistisch, maar wat je zaait zul je ook oogsten.

Nou maak je maar op voor een langere periode ellende daar in de regio.

Vrijdag de 13e. Vrijdag is islamitische heilige dag, zaterdag de joodse. Wanneer zal het gebeuren? Vandaag?

Hopelijk komt Iran in actie tegen deze onzin.

Terug
Naar boven