- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Deze vind ik ernstiger en dat Joodse scholen in Amsterdam morgen dicht zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze vind ik ernstiger en dat Joodse scholen in Amsterdam morgen dicht zijn
Je hebt er maar een paar nodig voor een aanslag.EN ook hier maak je mijn punt.
Overal waar zij zijn zijn andersdenkenden niet veilig. Nu heb ik niks met orthodoxe joden, maar ik weet zeker dat ze mijn opa niet zullen beroven op straat omdat hij een blanke kuffar is.
Dat de politie te fucking laf is om tegen ze op te treden, en dat niemand hierover verbaast is, zegt ook genoeg.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ironisch dat @Spambod zegt dat het onze schuld is, omdat we te soft zijn. Het feit dat een bepaalde doelgroep alleen onder controle te houden is met hard geweld zoals een beer die kunstjes leert in het circus, zegt eigenlijk ook genoeg.
Genoeg culturen waarbij dat namelijk niet nodig is. Culturen waarbij dat wel nodig is zou je helemaal niet in je land willen hebben.
Hoeveel joodse aanslagen hebben we eigenlijk gehad in Europa?
Maar die "paar" hebben een bijzonder groot draagvlak. Check de onderzoekn naar fundamentalisme.
Hoeveel mensen uit de quote 500 zijn opgepakt met explosieven ?Hoeveel joodse aanslagen hebben we eigenlijk gehad in Europa?

Kunnen ze per direct oplossen. de voorwaarde is gesteld.Ja zonder voedsel, water en elektriciteit op gedwongen op elkaar lip zitten wens je je ergste vijand nog niet toe.
Daar hebben ze dan wel 15 jaar op moeten wachten.Kunnen ze per direct oplossen. de voorwaarde is gesteld.
Als ge explosieven binnen krijgt, krijg je eten binnen ook. kwestie prioriteiten.
Ten eeste, waarom gaat ja maar hun wel op voor Israel en ten tweede is dit een vorm van apartheid waar de Zuid-Afrikanen niet een aans durfden te denken.Als ge explosieven binnen krijgt, krijg je eten binnen ook. kwestie prioriteiten.
En voor de huidige situatie is de voorwaarde gesteld. gijzelaars vrijlaten en er zal licht en water zijn. alweer: kwestie prioriteiten.
Ze hebben zelf jaren de tijd gehad hier iets aan te doen toch? I.p.v. fokken als konijnen.Ja zonder voedsel, water en elektriciteit op gedwongen op elkaar lip zitten wens je je ergste vijand nog niet toe.