apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Als Iran aanvalt zullen er veel meer geslachtofferd worden.Dus 2 miljoen mensenlevens moeten maar geslachtofferd worden zodat Amerika niet boos wordt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Iran aanvalt zullen er veel meer geslachtofferd worden.Dus 2 miljoen mensenlevens moeten maar geslachtofferd worden zodat Amerika niet boos wordt?
Als Iran aanvalt zullen er veel meer geslachtofferd worden.
Dat gaat toch ook op voor de andere partij.Kat in het nauw.
Begrijpen, ja
Goedkeuren? Meh. Nee.
Bizar toch dat geen enkel van die schatrijke islamitische landen met plaats te over die sukkelaars niet wil opvangen. Geslachtofferd om de jodenhaat aan t wakkeren noem ik dat. Net als die aanval van hamas. Reactie van Israel uitlokken en nu aanzetten tot een wereldwijde jacht op al wat joods is.Dus 2 miljoen mensenlevens moeten maar geslachtofferd worden zodat Amerika niet boos wordt?
Nee,

Maar zit Egypte te wachten op 2 miljoen vluchtelingen waar ook Hamas strijders tussen zitten. Hoe lost dat het probleem op?De islamitische gemeenschap zou er verstandig aan doen zich er niet mee te bemoeien, als het voorkomen van WOIII tot de hoogste prioriteit behoort. Dat gezegd hebbende kan het niet zo zijn dat Israel een carte blanche heeft voor een nieuwe genocide. Dus ergens zal er toch iets in de internationale gemeenschap moeten gebeuren. Daarom schreef ik eerder al een paar keer dat ik het nogal wat vind, dat Egypte naar de pijpen van het westen lijkt te dansen.
S-A heeft toch een gigantische tentenkamp?Maar zit Egypte te wachten op 2 miljoen vluchtelingen waar ook Hamas strijders tussen zitten. Hoe lost dat het probleem op?
Nee, geen enkele regering die het beste met z'n volk voor heeft zit daar op te wachten.Maar zit Egypte te wachten op 2 miljoen vluchtelingen waar ook Hamas strijders tussen zitten. Hoe lost dat het probleem op?
Maar zit Egypte te wachten op 2 miljoen vluchtelingen waar ook Hamas strijders tussen zitten. Hoe lost dat het probleem op?
Ja en de debielen hier gaan ze allemaal binnenlaten. En dan verschieten dat het hier ook naar de kloten gaatNee, geen enkele regering die het beste met z'n volk voor heeft zit daar op te wachten.
Daarom staan ze binnenkort allemaal in Europa hun handjes op te houden.
Waaorm zou Rusland de esperantisten dan niet gewoon overlaten komen en Oekraïne met rust laten?S-A heeft toch een gigantische tentenkamp?
Ik hoor ze allemaal altijd over hun islamitische broeders hebben. Of geldt dat alleen bij de haat naar joden en ongelovigen?
De Iraniërs die hier kwamen waren al hoogopgeleid. Vluchtelingen uit Iran zijn ook vaak politieke vluchtelingen, als groep doen ze het heel goed in Nederland. Denk bijvoorbeeld aan Afshin Ellian en zijn zoon Ulysse.Probleem is dat Iran bijvoorbeeld gegijzeld wordt door haar islamitische regering. Net zoals Afghanistan.
Iranezen zijn over het algemeen zeer vriendelijke en intelligente mensen. En zeer knappe dames trouwens.
Maar die fanatieke islamitische mafkezen houden het hele land gegijzeld.
Ook de tweede generatie Iraniërs (25–35 jaar) heeft met 61 procent hoogopgeleiden een hoog opleidingsniveau. De tweede generatie migranten uit Afghanistan en Irak hebben met 50 procent hoogopgeleiden eveneens een relatief hoog opleidingsniveau. (CBS)
Waaorm zou Rusland de esperantisten dan niet gewoon overlaten komen en Oekraïne met rust laten?
Wat intolerant van jouJa en de debielen hier gaan ze allemaal binnenlaten. En dan verschieten dat het hier ook naar de kloten ga
Alleen is dat bij wet verboden.Je moet eerst een probleem definiëren voordat je vraagt hoe het opgelost kan worden.

De Palestijnen wilden ook niet weg, maar werden gewoon gedwongen.Volgens mij is het nuanceverschil hier dat die separatisten helemaal niet weg willen daar?
Hét probleem is toch gewoon landjepik door de Joden.Het benoemen van een probleem is bij wet verboden? @Steks wat brabbel je nou allemaal deze vrijdagochtend de 13e oktober?![]()
I know. Ik heb er heel wat ontmoet toen ik nog op Nederlands grootste studentencampus woonde. De verhalen over hun ouders heb ik ook gehoord.De Iraniërs die hier kwamen waren al hoogopgeleid. Vluchtelingen uit Iran zijn ook vaak politieke vluchtelingen, als groep doen ze het heel goed in Nederland. Denk bijvoorbeeld aan Afshin Ellian en zijn zoon Ulysse.
De Palestijnen wilden ook niet weg, maar werden gewoon gedwongen.