Fitness Seller

Sticky Live News Topic

En hoe denk jij dat Iran dat gaat oplossen?

Door ze te nuken.

Nee, geen idee. Door wat gerichte aanvallen uit te voeren kunnen ze Israel wellicht wat tot bedaren brengen. Ze moeten druk voelen van de omringende islamitische landen. Nu denken ze dat ze vrij spel hebben tegen een hulpeloze miljoenenbevolking en dat kan nooit de bedoeling zijn.

De nazi's zijn hier ook weer vertegenwoordigd precies. Alle Joden dan maar uitroeien?

Door ze te nuken.

Nee, geen idee. Door wat gerichte aanvallen uit te voeren kunnen ze Israel wellicht wat tot bedaren brengen. Ze moeten druk voelen van de omringende islamitische landen. Nu denken ze dat ze vrij spel hebben tegen een hulpeloze miljoenenbevolking en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Je weet wel dat ongeveer 10 tot 15% van de Israelische bevolking van oorsprong Russisch is?

Door ze te nuken.

Als de islamitische landen Israel zo onder druk blijven zetten zal het eerder Israel zijn dat zijn nukes gaat gebruiken.

Je weet wel dat ongeveer 10 tot 15% van de Israelische bevolking van oorsprong Russisch is?

Zeker. Maar ik heb het niet zo op Joden, Russisch van oorsprong of niet. Het zijn allemaal bezetters en onderdrukkers als ze daar vrijwillig zijn gaan wonen.

Door wat gerichte aanvallen uit te voeren kunnen ze Israel wellicht wat tot bedaren brengen. Ze moeten druk voelen van de omringende islamitische landen. Nu denken ze dat ze vrij spel hebben tegen een hulpeloze miljoenenbevolking en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Dus eigenlijk wil je dat Iran de Amerikanen in de kaart speelt en ze een reden tot totalen krieg geeft?

De islamitische gemeenschap zou er verstandig aan doen zich er niet mee te bemoeien, als het voorkomen van WOIII tot de hoogste prioriteit behoort. Dat gezegd hebbende kan het niet zo zijn dat Israel een carte blanche heeft voor een nieuwe genocide. Dus ergens zal er toch iets in de internationale gemeenschap moeten gebeuren. Daarom schreef ik eerder al een paar keer dat ik het nogal wat vind, dat Egypte naar de pijpen van het westen lijkt te dansen.

Probleem is dat Iran bijvoorbeeld gegijzeld wordt door haar islamitische regering. Net zoals Afghanistan.

Iranezen zijn over het algemeen zeer vriendelijke en intelligente mensen. En zeer knappe dames trouwens.
Maar die fanatieke islamitische mafkezen houden het hele land gegijzeld.

Ze hebben het gelukkig nog niet gedaan.
begrijpbaar? Ja hoor.

Laten we dan meteen het hele midden oosten en noord Afrika platgooien?
Dus 2 miljoen mensenlevens moeten maar geslachtofferd worden zodat Amerika niet boos wordt?

Vraag me af in hoeverre USA uberhaupt nog bij machte is om stevig te reageren in die regio. Los van de Marine wordt het toch lastig zo ver bij USA vandaan. Dan kom je al heel snel bij Nukes uit.

Terug
Naar boven