AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Ben vorige week in hannover geweest. Wereld is zo klein

ik zag vandaag nog een vrachtwagen

Ik zag vandaag nog een moslim.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen in Nice zagen een moslim in een vrachtwagen :(

Dit is de truck waarmee tientallen mensen vermoord zouden zijn. Geen druppeltje bloed op te zien. Maar schaamteloze mensen blijven doorgaan met zwartmakerij van andere groepen. Ze doen mee aan deze poppenkast in de media. Deze ratten/nazi's zullen aan hun testikels gehangen worden:D

gettyimages-547544570_sq-500c4c9c21839e9cfa6254686e355518cb89dd10-s300-c85.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Dit is de truck waarmee tientallen mensen vermoord zouden zijn. Geen druppeltje bloed op te zien. Maar schaamteloze mensen blijven doorgaan met zwartmakerij van andere groepen. Ze doen mee aan deze poppenkast in de media. Deze ratten/nazi's zullen aan hun testikels gehangen worden:D

gettyimages-547544570_sq-500c4c9c21839e9cfa6254686e355518cb89dd10-s300-c85.jpg
Al die moeite voor al die filmpjes van de aanslag en van slachtoffers op de grond.. vergeten ze het nep bloed op de truck

Bondskanselier Angela Merkel heeft vanmiddag het volk toegesproken naar aanleiding van de recente aanslagen in Duitsland. De politica herhaalde haar beroemde uitspraak "Wir schaffen das" ("Wij kunnen dit aan") en kondigde een negenpuntenplan inzake veiligheid aan.

Waarvan akte.

• Like
Waarderingen: mat
Merkel is een vrouw met visie.

Die t**f weet ook dat het nep is:D

Iraanse neo-nazi komt uit muur en schiet moslims dood:cool:

yepp

Duidelijk aan de pillen, dit verklaard haar feministische gelul.

En Bubba zit het publiek te scannen of er nog wat te neuken valt.

De grap is dat ze verre van feminist is. Maar er waren in het originele plaatje een hoop balonnen volgens mij.

Waar is Lee Oswald als je hem nodig hebt.

Nou, laat ons hopen dat hij geen Jodie Foster films meer kijkt.

Terug
Naar boven