XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

hollande-syria-paris-shootings.gif

paris-shootings-2.gif

image.jpg

Vluchtelingen gaan op vakantie in het land waar ze uit gevlucht zijn. Dusssss....

dat zijn die uit Somalie en Eritrea , oververtegenwoordigd in de bijstand (50-60 %)

dus met andere woorden gewoon zwaar werkschuwe parasieten ,maar wel geld voor een vakantie en vrij prijzige tickets ???

die grapjassen uit Eritrea maken het nog bonter ,

er is zelfs een fanclub in Nederland voor het regiem aldaar ,maar waren ze daar niet zogenaamd voor gevlucht :roflol:

Geinspireerd door Breivik? Of mss gewoon psygelogische problemen?

Of mss speelden ze veel pc spelletjes.

Tot nu toe hebben overheden bij alle aanslagen gewoon toegegeven dat het om islamitisch terrorisme ging. Behalve dan bij de schietpartij in München. Maar dat betrof dan ook vrij zeker geen islamitisch terreur.

Tot nu toe hebben overheden bij alle aanslagen gewoon toegegeven dat het om islamitisch terrorisme ging. Behalve dan bij de schietpartij in München. Maar dat betrof dan ook vrij zeker geen islamitisch terreur.

De vrachtwagenbestuurder was toch een depresieveling met geldproblemen en zonder helpers?

Was hun eerste verklaring.

Ze gedragen zich als Japanners in Nanjing. Maar in gevangenschap zien IS strijders er zo uit: klik.

In de eerste uren na aanslagen doen dat soort geruchten van optimistische naïevelingen wel de ronde. Dat zullen zelfs de meeste van hun ondertussen wel afgeleerd hebben lijkt me na de afgelopen weken.

In de eerste uren na aanslagen doen dat soort geruchten van optimistische naïevelingen wel de ronde. Dat zullen zelfs de meeste van hun ondertussen wel afgeleerd hebben lijkt me na de afgelopen weken.

De media doet toch steeds hun best. Schietpartij in duitsland was geinspireerd door breivik. Machette aanval in duitsland was omdat hij ruzie had met die vrouw volgens de media. En dan hak je ook andere mensen neer.

Jammer genoeg zijn er toch nog steeds koppigaards die het niet willen inzien. En zo zijn er nog veel denk ik.

Hoe vaak zeggen ze niet...heeft niks met IS te maken en dan vinden ze nadien fotos met IS vlaggen.

Of "het zijn enkelingen,lone wolfs" En dat maakt het minder erg ofzo? Hoe komen die enkelingen aan explosieven enzo?

Nee media doen niet mee aan hoaxes. De media beschermen moslims. Journalisten geven alleen maar cues en aanwijzingen aan slachtoffers van aanslagen. Maar dat mag.

En 9/11 was geen false flag. Mijn stem gaat naar Adolf Wilders!

De media doet toch steeds hun best. Schietpartij in duitsland was geinspireerd door breivik. Machette aanval in duitsland was omdat hij ruzie had met die vrouw volgens de media. En dan hak je ook andere mensen neer.

Jammer genoeg zijn er toch nog steeds koppigaards die het niet willen inzien. En zo zijn er nog veel denk ik.

Hoe vaak zeggen ze niet...heeft niks met IS te maken en dan vinden ze nadien fotos met IS vlaggen.

Of "het zijn enkelingen,lone wolfs" En dat maakt het minder erg ofzo? Hoe komen die enkelingen aan explosieven enzo?
Ja. Ze vinden gewoon foto's van IS. Geloof ik meteen. Ze laten ook vaak passpoorten vallen. Die sukkels. Domme terroristen.

Dader van de moord en gijzeling in de kerk was gekend bij het gerecht.

Hij was net vrij en had een enkelband. Hij wilde in syrie gaan vechten maar ze hebben hem tegengehouden en effe in den bak gestoken in Frankrijk.

Was ie ook toevallig een christen? Die ene van orlando was bijvoorbeeld homo die andere homo's heeft 'doodgeschoten'.

Ja. Ze vinden gewoon foto's van IS. Geloof ik meteen. Ze laten ook vaak passpoorten vallen. Die sukkels. Domme terroristen.
Als je op weg naar een aanslag gepakt wordt omdat je geen paspoort kan laten zien is dat ook vrij dom.

Terug
Naar boven