Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We moeten een blok vormen.
![]()
Vluchtelingen gaan op vakantie in het land waar ze uit gevlucht zijn. Dusssss....

Geinspireerd door Breivik? Of mss gewoon psygelogische problemen?
Of mss speelden ze veel pc spelletjes.
Tot nu toe hebben overheden bij alle aanslagen gewoon toegegeven dat het om islamitisch terrorisme ging. Behalve dan bij de schietpartij in München. Maar dat betrof dan ook vrij zeker geen islamitisch terreur.
Link?De vrachtwagenbestuurder was toch een depresieveling met geldproblemen en zonder helpers?
Was hun eerste verklaring.
Kwam wel niet van de politiekers,die hielden hier precies liever hun mond in Belgie.. Maar kwam wel constant zo in het nieuws. En de belgische politiekers hebben er eigenlijk vrij weinig over gezegd.
In de eerste uren na aanslagen doen dat soort geruchten van optimistische naïevelingen wel de ronde. Dat zullen zelfs de meeste van hun ondertussen wel afgeleerd hebben lijkt me na de afgelopen weken.
Ja. Ze vinden gewoon foto's van IS. Geloof ik meteen. Ze laten ook vaak passpoorten vallen. Die sukkels. Domme terroristen.De media doet toch steeds hun best. Schietpartij in duitsland was geinspireerd door breivik. Machette aanval in duitsland was omdat hij ruzie had met die vrouw volgens de media. En dan hak je ook andere mensen neer.
Jammer genoeg zijn er toch nog steeds koppigaards die het niet willen inzien. En zo zijn er nog veel denk ik.
Hoe vaak zeggen ze niet...heeft niks met IS te maken en dan vinden ze nadien fotos met IS vlaggen.
Of "het zijn enkelingen,lone wolfs" En dat maakt het minder erg ofzo? Hoe komen die enkelingen aan explosieven enzo?
Het Duitse parlementslid Harald Weinberg (Die Linke) probeerde persoonlijk te voorkomen dat de terrorist die een zelfmoordaanslag pleegde in het Duitse Ansbach zou worden uitgezet.
Harald Weinberg: 'Met de kennis van toen zou ik het nu weer doen'
http://politiek.tpo.nl/2016/07/26/duitse-linkse-parlementarier-probeerde-uitzetting-terrorist-ansbach-te-voorkomen/
Als je op weg naar een aanslag gepakt wordt omdat je geen paspoort kan laten zien is dat ook vrij dom.Ja. Ze vinden gewoon foto's van IS. Geloof ik meteen. Ze laten ook vaak passpoorten vallen. Die sukkels. Domme terroristen.
Als hij dat zo gezegd heeft is het echt een r*tard.Het Duitse parlementslid Harald Weinberg (Die Linke) probeerde persoonlijk te voorkomen dat de terrorist die een zelfmoordaanslag pleegde in het Duitse Ansbach zou worden uitgezet.
Harald Weinberg: 'Met de kennis van toen zou ik het nu weer doen'
http://politiek.tpo.nl/2016/07/26/duitse-linkse-parlementarier-probeerde-uitzetting-terrorist-ansbach-te-voorkomen/