Het was ook een munitiedepot van Hamas.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was ook een munitiedepot van Hamas.
Das t grote probleem he. Hamas weet ook wel waarom ze ziekenhuizen ed. gebruiken voor hun munitie en om zich te verschuilen
Dat zijn toch brave mannen he die Russen. Zo internationale afspraken en regels respecteren. Nu nog stoppen met soevereine staten te bombarderen en het wordt nog wel eens wat met nonkel Vlad.
Droppen in Gaza. Met een rood strikje rond.
Die gozert heeft nog geluk dat hij niet @wovano op een trappetje tegenkwam, daar kwam ie nooit langs.
That's not a knife...Die gozert heeft nog geluk dat hij niet @wovano op een trappetje tegenkwam, daar kwam ie nooit langs.
De parels van de NL journalistiek, u weet wel de NPO en de Vlaamse kranten die pas op maandag ofzo konden berichten over de aanslagen, die waren er als de kippen bij om een ontploffing bij een ziekenhuis in Gaza aan Israël toe te schrijven.
CT room clearing en hostage rescue lijkt mij zo mooi, en dan met IDF specops 😍 die kunnen er wel wat vanJammer dat de IDF geen vreemdelingenlegioen heeft. Ik zou graag samen met @chrisk op Hamas jagen.
Je kan niet respawnen hè.CT room clearing en hostage rescue lijkt mij zo mooi, en dan met IDF specops 😍 die kunnen er wel wat van
Dan gaan wij naar Valhǫll
Klinkt als Valhalla voor homo's.Alleen nog als autisten cqc training, gym, en deuren intrappen terroristen schieten, het leven zou zo mooi kunnen zijn.
Dan gaan wij naar Valhǫll
Het klinkt niet alleen zo, het voelt ook zo.
Gojim groepen? Foreskin Forces?Jammer dat de IDF geen vreemdelingenlegioen heeft. Ik zou graag samen met @chrisk op Hamas jagen.