- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Damn. Dit soort mag ook stemmen enz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn. Dit soort mag ook stemmen enz
Justin Bronk is een senior research fellow for Airpower and Military Technology. Aanrader om te volgen, heeft ook goede posts/artikelen over de UA-RU oorlog.
Deze stond ook op GS. Niet dat je al sluitend een conclusie kan trekken, maar toch.
Maar geen krater. Wel veel brand op de grond. Lijkt me Hamas werk.We worden overduidelijk voorgelogen. Deze explosie heeft geen 500 dode teweeggebracht.
Aantallen doden en gewonden roepen net nadat iets dergelijks is geroepen is sowieso nattevingerwerk. Dat er veel doden zijn gevallen dat is in ieder geval evident.We worden overduidelijk voorgelogen. Deze explosie heeft geen 500 dode teweeggebracht.
Aantallen doden en gewonden roepen net nadat iets dergelijks is geroepen is sowieso nattevingerwerk. Dat er veel doden zijn gevallen dat is in ieder geval evident.
Het projectiel is dus op de parkeerplaats geland en niet op het ziekenhuis zelf. Als die parkeerplaats vol stond met mensen en het als een soort van 'safe haven' werd beschouwd kan het toch behoorlijk oplopen lijkt mij zo. Of er nu 100, 300, of 500 doden zijn gevallen het blijft triest.
![]()
![]()
Al die zielige dode Palestijnen en Joden kunnen mij eerlijk gezegd aan m'n reet roesten. Ik maak mij druk om de toekomst van Europa en dus die van mijn kind(eren) en kleinkinderen.
Al die zielige dode Palestijnen en Joden kunnen mij eerlijk gezegd aan m'n reet roesten.

Ja maar de vraag is waar?Als je hiermee bezig bent kun je beter een plan gaan maken om het ergens anders te zoeken
Hoe bizar is dit dan.
Doktoren die een persco geven tussen de lijken. Wat een bs.
Sorry, enkel Germanen op ons eilandje.Hoezo? Hij is half Portugees, krijg je mooie kindjes![]()

Maar hij is blond met blauwe ogen.
Ik zie het door de vingers.
Er is amper schade. Geen krater. Gebouw is intact. Dit was 100% geen JDAM.