- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ben jij een schandknaapje aldaar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben jij een schandknaapje aldaar?
Als het maar lekker voelt
Stond jij laatst naast of voor me?

Harvesters of Sorrow
Maar hij is dan ook beestachtig mannelijk. Een soort kruizing tussen Putin en Steven Seagal.
Ik kan Walhalla niet in of zelfs maar zien, want ik geloof er niet in. Net als in die ene film. Dat vindt Bruhnhilde ook heel jammer, ze wil graag samenwonen.
Bekeerling
Voor mooie mannen zo als jij maak ik wel een uitzondering en trek in je persoonlijk naar binnen.Ik kan Walhalla niet in of zelfs maar zien, want ik geloof er niet in. Net als in die ene film. Dat vindt Bruhnhilde ook heel jammer, ze wil graag samenwonen.
Dan toch liever Fritz Christen.Maar hij is dan ook beestachtig mannelijk. Een soort kruizing tussen Putin en Steven Seagal.
Voor mooie mannen zo als jij maak ik wel een uitzondering en trek in je persoonlijk naar binnen.
Klopt maar als het effectief door een raket van hamas komt moet dit snel bewezen en bevestigd worden. T zou daar in dat midden-oosten wel eens heel fel kunnen ontploffen anders. En daar gaan we ook hier weer de gevolgen van dragenTja in tijden van oorlog, is haast niets wat het lijkt.
De 1 zal roepen; false flag. De ander zal roepen war crime.
Het filmpje lijkt overigens vrij duidelijk, alleen is de echtheid hiervan voor ons leken natuurlijk lastig te confirmeren.
Hoe dan ook, daar hebben die 500 doden uit dit ziekenhuis weinig aan. Triest.