Boca
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 974
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Correct.Is dat niet dat met die betonnen blokken waar al die meiden op datingsites/apps selfies maken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Correct.Is dat niet dat met die betonnen blokken waar al die meiden op datingsites/apps selfies maken?
Het monument voor alle kindjes die ziek zijn geworden van de discussies van Hell?
Het monument voor alle kindjes die ziek zijn geworden van de discussies van Hell?
Is apartheid per definitie slecht?Aandacht voor apartheid en slavernijverleden bij staatsbezoek aan Zuid-Afrika - https://nos.nl/l/2494505
Als die koninklijke Vetklep (even oud als ik) daadwerkelijk tegen apartheid is, was hij wel naar de Gazastrook afgereisd.
Broodnodig.
Ondertussen bij onze Oosterburen wordt namelijk het Holocaustmonument bewaakt door de ME en dat is niet tegen aanhangers van radicaal-rechts.

Joodse objecten worden in Nederland altijd al beveiligd. Iedereen die in Amsterdam Zuidoost woont kent de gepanserde Tuaregs van de politie wel.Protesten bij Israëlische en Amerikaanse ambasades in Turkije, Jordanië, Lebanon (en in Europese steden). Protesten bij Amerikaanse luchtmachtbasis in Turkije.
ME beveiligint bij holocaudt monument in Duitsland. Politie en legerbeveiliging bij Joodse opbjecten in Europa.
Succesvolle false flag van die geitenn**kers. Wel gefaciliteerd door bepaalde doekjesknuffelende Westerse media.
Adam Zuid Buitenveldert. Zuid Oost is KFC area. Weinig Joods daar.Ik denk dat Israel toch ook aan het nadenken is wat de grondoffensief gaat doen met hun reputatie.
Joodse objecten worden in Nederland altijd al beveiligd. Iedereen die in Amsterdam Zuidoost woont kent de gepanserde Tuaregs van de politie wel.
Ik heb er 8 jaar gewoond, I knowIk denk dat Israel toch ook aan het nadenken is wat de grondoffensief gaat doen met hun reputatie.
Joodse objecten worden in Nederland altijd al beveiligd. Iedereen die in Amsterdam Zuidoost woont kent de gepanserde Tuaregs van de politie wel.
.Misschien kan je er solliciteren?'poorly phrased and misleading description'.
Ja..zo kan ik het ook. Slechte rectificatie hoor sjonge