AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

De emotie spat er van af.

Zlatan.gif

Fucking betonnen blokken!

Aandacht voor apartheid en slavernijverleden bij staatsbezoek aan Zuid-Afrika - https://nos.nl/l/2494505

Als die koninklijke Vetklep (even oud als ik) daadwerkelijk tegen apartheid is, was hij wel naar de Gazastrook afgereisd.

Broodnodig.

Ondertussen bij onze Oosterburen wordt namelijk het Holocaustmonument bewaakt door de ME en dat is niet tegen aanhangers van radicaal-rechts.

Ist ja alle um sonds, jetzt wird das alles wiederholt, Man spielt nur eine andere Rolle.
:trollface:

De grootste knal gaat nog komen. Namelijk de backfire naar Hamas en alle Westerse pro-hamas media (zoals NOS) en politici wanneer ze erachter gaan komen dat die 500 doden een verzonnen cijfer is (hooguit enkele tientallen) EN de daders de Gazanen zelf zijn. Dat krijg je ervan als je meteen een terroristische organisatie napraat zonder enige vorm van verificatie eerst toe te passen.

Allemaal door het stof. It's gonna be beautiful.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat Israel toch ook aan het nadenken is wat de grondoffensief gaat doen met hun reputatie.
Protesten bij Israëlische en Amerikaanse ambasades in Turkije, Jordanië, Lebanon (en in Europese steden). Protesten bij Amerikaanse luchtmachtbasis in Turkije.

ME beveiligint bij holocaudt monument in Duitsland. Politie en legerbeveiliging bij Joodse opbjecten in Europa.

Succesvolle false flag van die geitenn**kers. Wel gefaciliteerd door bepaalde doekjesknuffelende Westerse media.
Joodse objecten worden in Nederland altijd al beveiligd. Iedereen die in Amsterdam Zuidoost woont kent de gepanserde Tuaregs van de politie wel.

Ik denk dat Israel toch ook aan het nadenken is wat de grondoffensief gaat doen met hun reputatie.

Joodse objecten worden in Nederland altijd al beveiligd. Iedereen die in Amsterdam Zuidoost woont kent de gepanserde Tuaregs van de politie wel.
Adam Zuid Buitenveldert. Zuid Oost is KFC area. Weinig Joods daar.

Ik heb er 8 jaar gewoond, I know ;).
@ Buitenveldert zoals Boca zegt.

De eerste rectificatie is er.

O wacht.

Mooie is dat zowel het pro-Israël-kant als de pro-Palestina-kant claimen dat de pers altijd in het voordeel van de ander spreekt.

Jaren geleden was dit meer pro-Israël, maar in mijn beleving is dit nu wel heel erg doorgeslagen de andere kant op. Sinds de opkomst van CRT, Woke en ander neo-Marxisme tellen Joden en Israël als blank en zijn dus altijd de dader en onderdrukker. De Palestijnen zijn altijd de onderdrukten en het slachtoffer. Bovendien is dekoloniseren geen geweldloze activiteit.

N=1, voor wat het waard is. En dat terwijl Amerikanen van Ierse en Italiaanse komaf voorheen niet eens meetelden als echt blank, want geen WASP.

Terug
Naar boven